Data: 2014-04-15 22:13:19 | |
Autor: jerzu | |
marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy | |
On Mon, 14 Apr 2014 23:37:39 +0200, BartekK <sibi@drut.org> wrote:
Jak to jest w innych markach/koncernach, jakich interfejsów i softu (oraz jakich kosztów i problemów) można się spodziewać? Renault - tak naprawdę jedynie Clip, koszmarne pieniądze. Ford - IDS, j.w. Do Forda można jeszcze kupić chińczyka mini VCM, ale i tak nie łączy się ze wszystkimi modułami. Z nowszymi Fordami działa ELM, ale też raczej w podstawowym zakresie. Z obecnymi Fordami to nie wiem, ale pewnie ciężko. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2014-04-15 22:54:28 | |
Autor: Mumin | |
marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy | |
W dniu 2014-04-15 22:13, jerzu pisze:
Renault - tak naprawdę jedynie Clip, koszmarne pieniądze. Do Forda (niektórych modeli) jest duże wsparcie w całkiem szerokim zakresie w postaci tworzonego przez sąsiadów ze wschodu Elm Configa. Wystarcza zwykły Elm z dorobionym przełącznikiem prędkości szyn CAN. -- Pozdrawiam, Mumin |
|
Data: 2014-04-16 16:10:06 | |
Autor: jerzu | |
marki/koncerny a diagnostyka/interfejsy | |
On Tue, 15 Apr 2014 22:54:28 +0200, Mumin
<mooominUSUN@TOpoczta.onet.pl> wrote: Wystarcza zwykły Elm z dorobionym przełącznikiem prędkości szyn CAN. Z moim Fordem ELM nie bangla. Żaden. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|