marsz za Radiem Maryja

Data: 2012-05-16 02:56:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"abangel666" 4f661a0f$0$26695$65785112@news.neostrada.pl

Najpierw msza w kościele Brygidy, potem przemarsz pod pomnik
stoczniowców. Patriotyczne. Wzruszajace. Płakałam ze wzruszenia.

A wszystko to po to, aby mieć bloki upstrzone masą takich anten:

  http://eneuel.w.duna.pl/16033/_MG16033.jpg

bez których raczej ciężko odbierać DVB-Toruń... I w efekcie
przejść na kablówkę tak zwaną. CATV -- w istocie nie żadna

  cablowa telewizja,

  http://pl.wikipedia.org/wiki/CATV

jak (bredząc) głosi Wikipedia, ale

  comunistyczna akcesja telewizyjna, ;) czyli

Community Access Television czy
Community Antenna Television

lub podobnie...

-=-

BTW -- kabel, to w istocie przewód doziemny.

-=-

Istnienie TVTrwam w kablówkach ma się nijak do DVB-Trwam...

  http://eneuel.w.duna.pl/16033/_MG13976A120422.jpg

Proponuję jazdę moto_cyklem... :)

Data: 2012-05-16 03:50:37
Autor: Grzegorz Z.
marsz za Radiem Maryja
Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

A wszystko to po to, aby mieć bloki upstrzone masą takich anten:

  http://eneuel.w.duna.pl/16033/_MG16033.jpg

bez których raczej ciężko odbierać DVB-Toruń...

Oj nie zawsze, nie zawsze. Kupiłem antenę pokojową (wcale nie najdroższą) i
podzieliłem wyjście z niej na dwa odbiorniki w dwóch pokojach i działa jak
należy, choć nie powinno. Nadajnik zasłonięty drzewami i blokami,
kilkanaście kilometrów ode mnie (Kołowo a mieszkam w północnej części
centrum Szczecina). Odbieram obie dostępne w Szczecinie wiązki. Dekodery
Manta "02". A antena ma nieco większy poziom wzmocnienia niż przeciętne,
przynajmniej na pudełku tak producent podał.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-05-16 08:54:38
Autor: Bogdan Idzikowski
marsz za Radiem Maryja

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:ktnxgyiccr2a.106ikvqaaboka.dlg40tude.net...
[...]

Łobez - ok. 100 km. od Szczecina. Antena szerokopasmowa (taka jak dotychczas na analogowy odbiór). Odbieram obydwie wiązki.

Data: 2012-05-16 09:36:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Bogdan Idzikowski" 4fb34f35$0$1311$65785112@news.neostrada.pl

Łobez - ok. 100 km. od Szczecina.

75 km -- mamy tak rozmiawiać?

  http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/ <-- tu możesz pomierzyć odległosci

Ja pisze prawdę -- Ty prawdę_Rydzyka. Jak możemy ze sobą porozmawiać?
Jaką można wierzyć w słowa kogoś, kto tak ewidentnie łże?

  (75/100)^2=0,5625

Antena szerokopasmowa (taka jak dotychczas na analogowy odbiór). Odbieram obydwie wiązki.

Do Białogardu masz jeszcze mniej -- 45 km.

  (45/100)^2=0,2025  na oko starczy 20% mocy, o 7dB mniej

Bardzo dobra yaga ma raptem 16.5 dB wg producenta.
Byle jaka yaga ma właśnie około 7 dB.

-=-

Do Piły jest 91 km, ale niekoniecznie musisz z niej korzystać.

-=-

Ja opisuję rzeczywistość, nie zaś moje (czy cudze, nie moje) fantazje.

Data: 2012-05-16 10:13:19
Autor: Bogdan Idzikowski
marsz za Radiem Maryja

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jovlg3$stv$1inews.gazeta.pl...

[...]

Zawsze miałem ustawione na Kołowo. Ustawianie kilku anten na różne nadajniki powoduje kłopoty. Nakładają się kanały jedne na drugie. Trzeba stosować kłopotliwe dyskryminatory, czy jak tam się to nazywa.

Odległość od Kołowa? Nie mam pojęcia. A tak naprawdę, trzeba poczekać do chwili, gdy nadajniki przestaną nadawać analogowo i zaczną cyfrowe nadawanie. Wtedy zobaczę co i jak. I tak mam cyfrę.

Data: 2012-05-16 10:38:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Bogdan Idzikowski" 4fb361a5$0$1318$65785112@news.neostrada.pl

Odległość od Kołowa? Nie mam pojęcia.

A masz pojęcie o czymkolwiek?

A tak naprawdę,

Na jaką/czyją prawdę? Na taką prawdę, że Łobez od Szczecina dziali 100 km?

Odległość Łobez-Kołowo to niespełna 60 km.

  (6/10)^2=0,36

Mieszkasz tam -- i nie znasz odległości. :)

Ciekawe, czy także pomyliłbyś się, gdybyś liczył swoja
wypłatę -- gdyby Ci ktoś zamiast obiecanych 100 złotych,
zapłacił 60, albo gdybyś zamiast ustalonych 60 złotych
miał zapłacić 100. :)

Data: 2012-05-16 10:50:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" jovp1d$8kh$1@inews.gazeta.pl

Odległość Łobez-Kołowo to niespełna 60 km.

  70 km

  (7/10)^2=0,49

Nadal zbyt daleko do 100 km.

Rozmowa z kłamcą powoduje błędy? Raczej tak.

Data: 2012-05-16 11:25:27
Autor: Bogdan Idzikowski
marsz za Radiem Maryja

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jovp1d$8kh$1inews.gazeta.pl...

[...]

Może ty taki skrupulatny jesteś. Mnie takie duperele nie interesują. Jest nadajnik, jest antena, jest dobry odbiór. To po co mi wiedzieć w jakiej odległości jest nadajnik?
Gdy kupuję chleb, interesuje mnie tylko to, czy jest smaczny i ile kosztuje. Z jakiej odległości został przywieziony do sklepu? Z jakiej piekarni? Nieistotne.
Przykład o wypłacie jest źle trafiony.

Data: 2012-05-16 20:21:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Bogdan Idzikowski" 4fb3728e$0$26701$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Zapewne nie interesuje Cię odległość do nadajnika, ale na pewno znasz doskonale
odległość do Szczecina. Ktoś, kto mieszka w Białymstoku, może myśleć, że szczecin
leży nad morzem, ale ludzie stamtąd wiedzą dokładnie, jaka jest odległość
Szczecina od morza w linii prostej, ile km trzeba jechać ze szczecina nad
morze, ile zajmuje to czasu, jaki port lotniczy jest po drodze, jak oni
daleko mieszkają od szczecina i od Swinoujścia...

A ty -- nie wiesz.

Przeciętny Kaszub jest pracowity i skrupulatny, ale Ty -- mnie nazywasz
skrupulantem. Skrupulant -- skąd ja znam to słowo? Czyjaż to poezja je
opiewa? Jakiegoż to księdza?

   W kościele trzeba się od czasu do czasu uśmiechać (...)
   do skrupulanta który stale dmucha spowiednikowi w pompkę ucha
   do mizernego kleryka którego karmią piersią teologii (...)
   do kazania które się jeszcze nie rozpoczęło a już skończyło (...)
   do moralisty który nawet w czasie adoracji chrupie kość morału (...)
   do zakochanych którzy porozkręcali swoje serca na części czułe (...)
   do ideologa który wygląda jak strach na ludzi

-=-

Kolejny jadryś, któremu ze 100 km doskonale odbiera na antenie, której
zysk liczy metrami kwadratowymi. Po dobrym docisku przyznasz się do
tego, że masz nadajnik DVB-T pod swoim oknem, ale nie interesuje Cię
piekarnia, z której wiozą chleb.

-=-

Do moherów -- możecie chodzić w pochodach, możecie domagać się
wniesienia DVB-Trwam na maszty, ale gdy już osiągniecie swój cel,
przypomnicie sobie, że Bóg, słowami jednego z Ojców Kościoła,
ostrzega, iż człowiek na swoją prośbę niczego dobrego do Boga
nie otrzyma i jeśli nawet ze względu na swoją prośbę coś od
Boga otrzyma, dar ów wyjdzie proszącemu na niekorzyść, jako
że proszący nie będzie umiał skorzystać z tego daru.

Na popularyzacji DVB-T wzbogacą się producenci i sprzedawcy tunerów
DVB-T, anten i przewodów oraz sam Emitel. Zyskami na pewno podzielą
się z Ojcem Telewidzem, bo taki jest zwyczaj od stuleci, jednak
odbiorcy (moherowe formacje) jedynie będą kupowały coraz to lepsze
anteny, coraz to ciekawsze tunery, wymienią instalacje antenowe,
wymienią przewody, kupią maszty itd... Gdy już nieźle przyzwyczają
się do DVB-Trwam, zostanie wprowadzone kodowanie TVP1, TVP2 itp...

No -- ale DVB-Trwam nie będzie kodowana...

Mohery wydadzą szmal, mając możliwość odbierania programów:

 -- kablówkami, jak czynią to teraz
 -- satelitami, jak czynią to teraz
 -- internetem, jak czynią to teraz...

Ale mohery chcą nowoczesności!!! Gotowi są płacić na tę ,,nowoczesność''!!
Nawet DVB-T daje taki program, jak Historia, na którym pokazuje: jaką papką
karmieni są odbiorcy TV; jak prawda zamienia się w prawdę_telewizyjną; jak
manipulować można telewidzami; jak TV po prostu ogłupia...

-=-

Jeśli już protestujecie, protestujcie mądrze -- domagając się umieszczenia
większej liczby nadajników DVB-T, tak aby nie było potrzeby montowania masy
gigantycznych anten odbiorczych. Domagajcie się zniesienia abonamentu RTV
i gwarancji niekodowania programów takich jak TVP1 czy TVP2...

DVB-T będzie miała sens, gdy będzie można ją odbierać wszędzie,
bez konieczności montowania dużych anten -- telefon komórkowy
ma malutką antenę, a jednak nie tylko odbiera, ale i nadaje.

I domagajcie się wrzucenia większej liczy programów -- możliwości są ogromne!

Na razie Emitel itp. firmy po prostu doją Was, aby za wasze pieniądze
budować infrastrukturę, która nie Wam będzie służyła w przyszłości.

Jedynym programem ,,strategicznym'' jest właśnie TV Trwam.
Macie możliwość decydowania, choć uważacie się za prześladowanych.
Wykorzystajcie swoje atuty -- zadajcie tego, co Wam służy, nie
Emiteleowi, MediaTechowi. Mancie czy Rydzykowi -- który chce
zgarnąć wdzięczność za naganianie klientów.

Data: 2012-05-16 21:06:54
Autor: Bogdan Idzikowski
marsz za Radiem Maryja

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:jp0r6n$dd3$1inews.gazeta.pl...

[...]

Na zwykłą sraczkę bierze się węgiel.
Ale, co trzeba brać na sraczkę słowną? Jako żywo, nie mam pojęcia, a tak chciałbym ci ulżyć!

Data: 2012-05-16 21:57:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Bogdan Idzikowski" 4fb3fad6$0$26708$65785112@news.neostrada.pl

Na zwykłą sraczkę bierze się węgiel.

Z której kopalni?

Ale, co trzeba brać na sraczkę słowną?

Można po prostu nie słuchać Rydzyka, gdy Rydzyk ma sraczkę słowną?

Jako żywo, nie mam pojęcia, a tak chciałbym ci ulżyć!

  miałam ci ja telewizor
  mieczów ci u nas dostatek

Mohery -- ja Was nie lubię, bo poparliście mordercę Ozorowskiego!

Ale że ślubowałem Bogu mówienie prawdy i niewprowadzanie ludzi w błąd
(pomijam niecelowe wprowadzanie czy błędy drobne i nieistotne) nie
mogę Wam źle życzyć. Mnie cieszy to, że Rydzyk drwi z Was, z Waszej
dobroci, z Waszej szczodrobliwości -- bo najpierw zadrwił ze mnie,
z mojej dobroci.

Bogu niech będą dzięki za jadrysiów czy innych popierdoleńców
(i kłamców takich jak mój interlokutor i adwersarz -- Bogdan
Idzikowski) spierających się ze mną -- ja swój obowiązek spełniłem!
Przestrzegłem Was tak, jak umiałem najlepiej przed pułapką, której
na imię DVB-Trwam. Wobec Boga twierdzę, iż uczciwie zaprezentowałem
to, co widzę i to, co wiem, czym w mojej opinii spłaciłem swój dług
wobec ,,narodu'', który zaciągnąłem przed laty wbrew swojej woli jako
współpracownik i współwłaściciel sieci TV kablowych tak zwanych -- czyli CATV.

-=-

Choć pisze uczciwie, sercem całym jestem za tym, abyście (mohery) płacili,
wydawali swe pieniądze na DV-Trwam, abyście maszerowali, krzyczeli a nawet,
abyście dostawali pałami policyjnymi po dupach... W sercu swym noszę nienawiść
do was, albowiem poparliście Ojca Rydzyka, arcybiskupa Ozorowskiego i innych,
którzy nakarmiwszy się tym, co im dałem i wzbogaciwszy się tym, co ode mnie
otrzymali -- prowadzili latami wojnę przeciwko mnie, domagając się zagłodzenia
mnie, zatrucia (czym nie różnią się od Hitlerowców trujących żydów) i wymazania
pamięci o mnie...

Mnie wychowała sytuacja wojenna -- wojna narodu z komuchami i z sowietami.
ja mam naturę wojownika. Mnie rajcuje wojna, jaką prowadzą przeciwko mnie
Rydzyk czy Ozorowski. I Bogu niech będą dzięki za tę wojnę, gdyż nie ja
ją przegrywam, ale moi przeciwnicy, którzy uczynili mnie swoim wrogiem
wbrew wszelkiemu rozsądkowi i wbrew Bogu, któremu służę!

-=-

W głębi serca pragnę tego, aby Was Rydzyk oszukiwał i zwodził.
I dziękuję Bogu za to, że mogę postawić takie oto zdjęcia, jak to:

  http://eneuel.w.duna.pl/16033/_MG16033.jpg

Mogę (nie teraz oczywiście) postawić zdjęcie większej części bloku, abyście
mogli je porównać ze zdjęciami z Googlowatych map (z widokami ulic) i tym samym
zobaczyć na własne swe oczęta, iż DVB-T to trudny temat dla odbiorcy, skoro
14.3 km to zbyt dużo na antenę pokojową.

Gdzie jest nadajnik w Krynicach, gdzie blok, na którym jest
wiadoma antena -- można sprawdzić bez wychodzenia z domu...

-=-

Bogdan Idzikowski moją wypowiedź nazywa sraczką -- bo nie ma ów ,,mędrzec''
argumentów innych, niż Rydzykowe chamstwo. Sraczka? Czyż nie nawiązuje ów
termin do 'szamba'? A czy nie tak określił Rydzyk Pierwszą Damę RP?

 -- Nie nazywajmy szamba perfumerią.

-=-

Bogdan Idzikowski kłamie, modli się, ;) prosząc Boga o to, abym ja
mylił się, abym się plątał itp... Brak mu argumentów merytorycznych,
brak konkretnych i prawdziwych danych w jego wypowiedziach -- nie ma
w nich poprawnych odległości, nie ma żadnej informacji ani o zysku czy
budowie anteny, ani o wysokości jej zawieszenia...

To, co można sprawdzić -- okazuje się kłamstwem.

 -- odległość od nadajnika jest na pewno znacznie mniejsza,
    a odległość ta ma wpływ co najmniej kwadratowy (2 razy
    bliżej, to 4 razy mniej potrzebnej mocy nadawczej, choć
    niby antena nadawcza nie promieniuje pionowo do góry
    czy pionowo do dołu)

 -- odbieranie ,,obydwu'' wiązek, co sugeruje odbiór wszystkiego,
    gdy tymczasem są obecnie trzy MUXy

   "Bogdan Idzikowski" 4fb34f35$0$1311$65785112@news.neostrada.pl

   > Łobez - ok. 100 km. od Szczecina. Antena szerokopasmowa
   > (taka jak dotychczas na analogowy odbiór). Odbieram obydwie wiązki.

Kto Wam, mohery, zapewni to, że TV Trwam będzie na tym MUXie, który
znajdzie się w Waszym zasięgu? Możecie dostać się na ten MUX, z którym
będzie najwięcej problemów, ale szmal zapłacicie jak za dobry MUX. Za
około 10 lat będziecie płacili na kolejną odsłonę TV, wierząc w dobre
intencje Rydzyka?

Rydzyk to nie dureń -- wie, że DVB-T jest PUŁAPKĄ!

Dokładnie tę samą TV możecie mieć z anten satelitarnych i z internetu.
Szmal, który Rydzyk ma łożyć na rozwój DVB-T, można przeznaczyć na godniejszy cel.
Bóg (IMO) Was nie zwodzi, nie oszukuje -- jedynie przeszkadza Wam w czynieniu zła.
Jeśli będziecie domagali się czegoś wbrew Bogu -- dostaniecie to, ale zapłacicie
za swój upór płaczem i zgrzytaniem waszych zębin. ;) Szkliwo już starliście. ;)

A ja -- pośmieję się z Was. :) I przypomnę Wam, że Was ostrzegałem.

Data: 2012-05-16 10:24:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" jovlg3$stv$1@inews.gazeta.pl

 http://maps.geoportal.gov.pl/webclient/ <-- tu moĹźesz pomierzyć odległosci

[...]

Co więcej -- Emitel nie pokazuje wszystkch swoich masztów.
Wg strony WWW Emitela w Białymstoku jest nadajnik w Krynicach
i w Centrum, gdy tymczaem są tu co najmniej 3 nadajniki.

Co do nadajnika na budynku urzedu miasta -- siedziałem

  N 53.131524 E 23.167462‎  <-- tu siedziałem
  N 53°07'53" E 23°10'03"

  gdzie jest budynek urzędu -- chyba wiadomo

z netbookiem tuż pod tym budynkiem, ale TV nie miałem.

-=-

Cała masa programów jest zakodowana -- czyli bredzą ci, którzy
twierdzą, że nie ma możliwości kodowania programów. Kto zapewni,
że za rok (czy dwa) programy nie będą kodowane, lub będą niekodowane
tylko dla tych osób, które ,,regulują'' abonament RTV?

Kościoły upstrzone są antenami. Nie mogą zbudować własnej
sieci nadajników TV dla swoich umiłowanych? Ja bym zbudował.
I zarobiłbym na tym.

Data: 2012-05-16 09:17:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
marsz za Radiem Maryja

"Grzegorz Z." ktnxgyiccr2a.106ikvqaaboka.dlg@40tude.net

[...]

Mieszkasz wysoko czy nisko?

Gdy ja widzę masz z odległości 1.2 km -- jest Bosko... Znaczy -- Rydzykowo.
Gdy maszt jest lekko przesłonięty, ale nadal blisko (2.6 km) -- da się oglądać,
ale gdy jest przesłonięty i jest daleko (14.3 km) nie widać go wcale. Nawet lekkie
przesłonięcie masztu oddalonego o 2.7 km starczy do tego, by nie było odbioru,
a odbiór z odległości 1.4 km z przesłoniętego masztu jest trudny.

Jaką masz antenę? Jaka budowa i jaki zysk?

-=-

Fotka zrobiona z okna mego mieszkania.

 N 53.116962   E 23.143363‎
 N 53°07'01"   E 23°08'36"

     http://maps.google.pl/maps?q=N+53%C2%B007'01%22+++E+23%C2%B008'36%22&hl=pl&ie=UTF8&ll=53.117379,23.142936&spn=0.006993,0.018368&sll=53.116859,23.143035&sspn=0.000868,0.003318&t=m&z=16&layer=c&cbll=53.117487,23.143604&panoid=6sJV-PhqCrDRNrqy__s3NA&cbp=12,201.25,,3,-15.06

     http://g.co/maps/5ffuy

Tu widać tylko siatkę. Z przeciwnej strony bloku jest już jaga.
IMO gdyby nie była potrzebna, nie byłoby jej.Od masztu w Krynicachdzieli ją 14.3 km.

marsz za Radiem Maryja