marzy mi się

Data: 2010-05-20 17:39:31
Autor: cirrus
marzy mi się
Użytkownik " apr..." <aprecjator.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht3els$bce$1inews.gazeta.pl...
Polska dla Polaków, gdzie każdy nawet najmniejszy przejaw zdrady
interesów  kraju i jego obywateli będzie karany przez niezawisłe i
nieskorumpowane sądy, gdzie bogactwa naturalne będą pracować dla Polski,
gdzie żaden obcy element bez  podpisania aktu lojalności wobec polskiego
prawa nie będzie mógł wytransferować  zysków bez podatków, gdzie
naczelnym hasłem rządów, sejmu i prezydenta będzie  służba Polskiej
racji stanu i Jego Obywatelom, gdzie ważne dla państwa decyzje  nie będą
zapadać w ciszy gabinetów i na cmentarzach, gdzie znaczenie Polski w
świecie będzie polegało na jej niezależności od jakiegokolwiek innego
państwa, gdzie naczelnym i jedynym priorytetem polityki Państwa będzie
dobro jego  obywateli, Polska dla Polaków to nie frazes i banał, to
konieczność abyśmy  jeszcze istnieli przez lata.

Za wszystko kara śmierci, to moze szariat?

--
stevep

marzy mi się