marzy mi się koniec darmowych przelewów w PL

Data: 2010-03-30 11:06:37
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
marzy mi się koniec darmowych przelewów w PL
na początek możnaby spróbować wprowadzić nową wersję
rachunku i nazwać go np. "centuś" czy "dusigrosz" :)
i zaproponować ludziom darmową konwersję. To mogłoby
przyciągnąć tysiące zwykłych ludzi do takiego banku.

potem narzucić tę taryfę, a taryfy z pseudodarmowymi
przelewami polikwidować (wiekszość nie odczuje zmian
mniejszość kombinatorska odejdzie i "krzyżyk im na
drogę" a mniejszość naprawdę vipowską można zatrzymać
dając inną, extra dostosowaną do nich ofertę VIP).

--

marzy mi się koniec darmowych przelewów w PL