Data: 2010-04-04 02:51:41 | |
Autor: hdoruch | |
masa nieresorowana | |
On 28 Mar, 12:05, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Za pl.sci.fizyka 28 Mar 2010 01:46:48 -0700 (PDT), hdoruch wrote: -NA POCHYLYCH OGRANICZNIKACH ZAKRETOW
-przeciwtnie=ZWIEKSZA skuteczna bezwladnosc nadwozia : F=b*(a1-a2) b-inertancja[kG] |
|
Data: 2010-04-04 15:27:43 | |
Autor: J.F. | |
masa nieresorowana | |
On Sun, 4 Apr 2010 02:51:41 -0700 (PDT), hdoruch wrote:
On 28 Mar, 12:05, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote: Owszem, aczkolwiek dalej pisza ze ten element daje teraz wieksza swobode ksztaltowania ch-ki zawieszenia. Mozna zbudowac filtry ciekawiej dobrane. Przymocowany w sumie dosc ciekawie - ale mam wrazenie ze zwieksza mase -przeciwtnie=ZWIEKSZA skuteczna bezwladnosc nadwozia : Nic z tego - masy nadwozia przeciez nie moze powiekszyc, chyba ze dostanie zewnetrzny punkt podparcia - np opony, dla przypadkow opadania calego nadwozia. To symuluje wieksza mase kola - dzieki czemu stawia ono wiekszy "opor" przy probach podbicia, ale tez potem idzie dalej w gore, po czym i w opadaniu przeszkadza. J. |
|