masa uszczelniająca o konsystencji plasteliny

Data: 2011-07-06 14:53:15
Autor: kogutek
masa uszczelniająca o konsystencji plasteliny
ToMasz <twitek4@nospam.gazeta.pl> napisał(a):
witam

PewnÄ&#65533; plastikowÄ&#65533; osĹ&#65533;onkÄ&#65533; musiaĹ&#65533;em odkrÄ&#65533;ciÄ&#65533;. ByĹ&#65533;a uszczelniona czymĹ&#65533; co
najbardziej przypomina czarnÄ&#65533; plastelinÄ&#65533;. jest trwale elastyczna i
klejÄ&#65533;ca do placĂłw pomimo ze przetrwaĹ&#65533;a 10 lat mrozĂłw i upaĹ&#65533;Ăłw.
Pytam w sklepie, proponujÄ&#65533; mi nowoczesny bitex (miodek), albo poxylinÄ&#65533;
dwuskĹ&#65533;adnikowÄ&#65533; (twardÄ&#65533; jak kamien po godzinie).
JAk to sie nazywa fachowo? (gdzie to kupiÄ&#65533;?) kit jakiĹ&#65533;? Bo przecieĹź
plastelina wypĹ&#65533;ynie podczas upaĹ&#65533;Ăłw....
ToMasz
Polkit albo Olkit się toto nazywało. Gumilastyczna klejąca się do wszystkiego
masa o konsystencji plasteliny. Sprzedawali to w wałkach jak plastelinę. Z 15
cm długości wałek chyba z 5 sztuk w opakowaniu. Na opakowaniu informacja że do
samochodów do uszczelniania i wytłumiania. Jakieś drobne pieniądze to
kosztowało. Czy teraz dalej jest w sprzedaży nie wiem. Nie wykluczone że za
tanie było. Jak w miarę przylega ten plastikowy element do tego co był
przyklejony to bym przykleił klejem montażowym. W marketach w kauszach go
sprzedają po kilkanaście złotych za opakowanie. --

Data: 2011-07-06 19:36:13
Autor: Dysiek
[...]

Jest, kupowalem ze dwa lata temu. Slabo uszczelnia - woda spokojnie penetruje uszczelnione tym elementy.

Dysiek

Data: 2011-07-06 21:38:47
Autor: kogutek
Dysiek <brak@brak.pl> napisał(a):
> [...]

Jest, kupowalem ze dwa lata temu. Slabo uszczelnia - woda spokojnie penetruje uszczelnione tym elementy.

Na pewno nieumiejętnie nakładasz. Mnie nie przeciekało. Trzeba bardzo
dokładnie wyczyścić z brudu i odtłuścić. Tam gdzie się uszczelnia nie może być
korozji i musi być ciągła warstwa farby. Urabia się w ręku i robi się bardziej
plastyczna. Potem się wciska cienkimi warstwami. Nie ma prawa przeciekać. --

Data: 2011-07-06 23:52:44
Autor: ToMasz
kogutek pisze:
Urabia się w ręku i robi się bardziej
plastyczna.

tą starą "plastelinkę" którą wydłubałem z auta, też tak bezwiednie
urabiałem w czasie wolnym od myślenia. po 10 minutach palce miałem
upierdzielone bardziej niż przy wygniataniu ciasta na pizze. Klei się
lepiej niż guma do żucia.

ToMasz

PS
Znalazłem autokit. zadzwonie jutro z zapytaniem gdzie w okolicy kupić

masa uszczelniająca o konsystencji plasteliny