masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?

Data: 2013-06-27 14:11:11
Autor: Jakub Witkowski
masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?
W dniu 2013-06-25 12:29, Jarek Pudelko pisze:

w dwoch sklepach moto nie wiedza o co mi chodzi ;P

U mnie w samochodzie też są użyte takie substancje uszczelniająco-klejące,
niewysychające przez kilkanaście lat. Jest taka jakby mocno przeżuta guma
go żucia, bardzo lepka i ciągliwa (uszczelnienia w drzwiach). Druga bardziej
przypomina plastelinę (uszczelnienia tylnych lamp).
I też w sklepach nie widziałem zamienników...

(a preparat polecany przez 'to', niestety, nie spełnia warunków)

--
Jakub Witkowski    |  Prezentowane opinie mogą być niepowaĹźne,

Data: 2013-06-28 02:15:33
Autor: Adam Adamaszek
W dniu czwartek, 27 czerwca 2013 14:11:11 UTC+2 użytkownik Jakub Witkowski napisał:
[...]

To często "butyl", znany też jako guma do żucia, dawniej używany jako masa uszczelniająco-klejąca w reflektorach samochodowych. Do dostania w ASO Nissana pod numerem B6553-B9915

pozdr
AA

Data: 2013-06-28 02:16:43
Autor: Adam Adamaszek
W dniu piątek, 28 czerwca 2013 11:15:33 UTC+2 użytkownik Adam Adamaszek napisał:
To często "butyl", znany też jako guma do żucia, dawniej używany jako masa uszczelniająco-klejąca w reflektorach samochodowych. Do dostania w ASO Nissana
pod numerem B6553-B9915

Poprawka, B6553-89965

masa uszczelniajaco-klejaca - jaka?