maseczki

Data: 2020-04-10 09:59:30
Autor: Budzik
maseczki

NTG, ale ... gdzie jeszcze mozna kupic maseczki ?

https://neuca.pl/aktualnosc/1209/8-mln-maseczek-w-niskiej-cenie-trafia-
do-dystrybucji

Ale tak po prawdzie to najlepiej kupic / zrobic coś wielorazowego uzytku, albo po prostu uzyc jakijs chusty czy bandany.

To i tak nie chroni ciebie, ma tylko zapobiegac "opluwaniu" wszystkiego w około...

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2020-04-10 12:10:43
Autor: J.F.
maseczki
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsAB9B731586B83budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1...
NTG, ale ... gdzie jeszcze mozna kupic maseczki ?

https://neuca.pl/aktualnosc/1209/8-mln-maseczek-w-niskiej-cenie-trafia-do-dystrybucji

8 mln ... nam potrzeba 80 mln, albo i 280 :-(

J.

Data: 2020-04-10 12:16:28
Autor: Cavallino
maseczki
W dniu 10-04-2020 o 12:10, J.F. pisze:
[...]

8 mln ... nam potrzeba 80 mln,

Dziennie.

Data: 2020-04-10 12:30:59
Autor: J.F.
maseczki
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:r6ph1s$h1f$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

No wlasnie ... a co z zakladami pracy ?
Pracodawca ma obowiazek zapewnic sprzet ochronny ... czy na terenie zakladu nie musi, bo minister nie kazal :-)

J.

Data: 2020-04-10 12:22:40
Autor: Janusz
maseczki
W dniu 2020-04-10 o 12:10, J.F. pisze:
[...]

8 powinno wystarczyć, wszyscy do sklepu nie chodzą czy do pracy, szkoły zamknięte.
Maskę można prać i prasować wtedy jest wielokrotnego użytku.

--
Janusz

Data: 2020-04-10 17:59:30
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Janusz janusz_kk@o2.pl ...

[...]

Ta akurat nie jest ale jest wiele takich które mozna uzywac wielokrotnie.
Poza tym, jak juz zostało pincet razy powiedzane, mozesz uzywac zwykłej chusty, chociaz trzeba dopowiedziec ze dobrze jakby nie była zrobiona z materiału o fakturze firanki... --
Pozdrawia... Budzik
"Nie pożądaj żony bliźniego swego nadaremnie"

Data: 2020-04-10 17:59:30
Autor: Budzik
maseczki

NTG, ale ... gdzie jeszcze mozna kupic maseczki ?

https://neuca.pl/aktualnosc/1209/8-mln-maseczek-w-niskiej-cenie-trafi
a-do-dystrybucji

8 mln ... nam potrzeba 80 mln, albo i 280 :-(

Rozumiem ze czytasz tylko tytuły?

--
Pozdrawia... Budzik
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

Data: 2020-04-10 23:29:17
Autor: Cavallino
maseczki
W dniu 10-04-2020 o 19:59, Budzik pisze:

[...]

A Ty myślałeś że ktoś w linki klika?
Jak się chce coś ważnego zapodać co jest pod linkiem, to się to cytuje....

Data: 2020-04-11 05:59:28
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

:))))
Wiedziałem ze ja to jestem jakis popierdolony bo jak ktos podaje linka pod którym jest pol strony tekstu to chcac o tym dyskutowac staram sie spojrzec co tam jest.

Do JF - w linku znajdziesz informacje ze sprowadzili 8mln ale ze nastepne 52 sa w drodze.

--
Pozdrawia... Budzik
"Początek i koniec zawsze są jednością."

Data: 2020-04-11 08:11:57
Autor: Cavallino
maseczki
W dniu 11-04-2020 o 07:59, Budzik pisze:
[...]

Jak nie klikniesz, to nie wiesz, więc zakładasz że nic ciekawego nie było, bo ciekawe rzeczy się cytuje.
Zacytowanie pół strony tekstu nie jest szczególnie trudne.
Tak samo trudne jak wklejenie linka, albo wręcz łatwiejsze.

Data: 2020-04-11 11:59:27
Autor: Budzik
maseczki
[...]

Masz racje, mogłem zacytowac.