maseczki

Data: 2020-04-10 13:01:28
Autor: Uncle Pete
maseczki
On 2020-04-10 10:18, J.F. wrote:
NTG, ale ... gdzie jeszcze mozna kupic maseczki ?

Kupiłem w poniedziałek w sklepie ze skarpetkami. Jakieś wielorazowe z jonami srebra za niecałe 10 zł. Na wypadek, że władzy strzeli do głowy obowiązek ich noszenia. No i miałem rację, zbyt długo żyję w tym kraju.

Data: 2020-04-10 20:37:50
Autor: Mateusz Bogusz
maseczki
On 10.04.2020 13:01, Uncle Pete wrote:
Kupiłem w poniedziałek w sklepie ze skarpetkami. Jakieś wielorazowe z jonami srebra za niecałe 10 zł.

A skąd wiesz że te są te prawilne, "a nie czegokolwiek, zasłaniającego usta i nos"? :-)

--
Pozdrawiam,
Mateusz Bogusz

Data: 2020-04-10 20:49:27
Autor: Uncle Pete
maseczki
A skąd wiesz że te są te prawilne, "a nie czegokolwiek, zasłaniającego usta i nos"? :-)

Nie wiem, ale innych nie było. Tu celem zakupu było bezpieczeństwo innego rodzaju ;)

Zresztą gdyby rząd miał na myśli jakieś bezpieczeństwo poza losem własnej dupy, wprowadziłby obowiązek noszenia maseczek od razu, a nie przy kolejnym "zaostrzeniu" i zostawiając jeszcze tydzień, by nie psuć ludziom świąt.

Data: 2020-04-11 00:58:17
Autor: radekp@konto.pl
maseczki
Fri, 10 Apr 2020 13:01:28 +0200, w <r6pjm7$e8u$1@gioia.aioe.org>, Uncle Pete
<433koz@gmail.com> napisał(-a):

On 2020-04-10 10:18, J.F. wrote:
> [...]
> Kupiłem w poniedziałek w sklepie ze skarpetkami. Jakieś wielorazowe z jonami srebra za niecałe 10 zł. Na wypadek, że władzy strzeli do głowy obowiązek ich noszenia. No i miałem rację, zbyt długo żyję w tym kraju.

Jakaś drożyzna u was -- są po 5zł.
Na szczęście jakieś zakupione kiedyś przy sprayowaniu miałem :)

maseczki