maseczki

Data: 2020-04-10 15:32:23
Autor: z
maseczki
W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Data: 2020-04-10 15:39:35
Autor: Uncle Pete
maseczki
On 2020-04-10 15:32, z wrote:
W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Podaj namiar na róg. Za moim rogiem dostają jedno pudełko tygodniowo, rozchodzą się błyskawicznie.

Data: 2020-04-10 15:49:53
Autor: z
maseczki

Apteka przy Farmedzie w Lublinie. Dzisiaj. 6 zł wielokrotne

Data: 2020-04-10 15:53:36
Autor: Uncle Pete
maseczki
On 2020-04-10 15:49, z wrote:
W dniu 2020-04-10 o 15:39, Uncle Pete pisze:

Apteka przy Farmedzie w Lublinie. Dzisiaj. 6 zł wielokrotne

Trochę za daleko... Kupiłem jakieś niby wielorazowe po 9 zł w sklepie ze skarpetkami...

Data: 2020-04-10 16:01:51
Autor: z
maseczki
Czyli tvny nie mają po co przyjeżdżać? ;-)

Data: 2020-04-10 16:02:41
Autor: Uncle Pete
maseczki
On 2020-04-10 16:01, z wrote:
Czyli tvny nie mają po co przyjeżdżać? ;-)

Z kimś mnie pomyliłeś.

Data: 2020-04-10 16:06:31
Autor: z
maseczki
Wybacz. Ale takie jęczenie jak Twoje jak ulał pasowało mi do tvn24 i tokfm.

Dziś rano usłyszałem że ŹLE że nie podano nowych terminów matur.

Kurwa mać... Terminu wygaśnięcia epidemii też NIE PODALI skurwen...y  ;-)

Data: 2020-04-10 17:00:17
Autor: Cavallino
maseczki
On 2020-04-10 15:32, z wrote:
W aptece za rogiem 2,50 sztuka

W tvpisa tak powiedzieli?
No to kłamali jak zwykle.

Podaj namiar na róg. Za moim rogiem dostają jedno pudełko tygodniowo, rozchodzą się błyskawicznie.

Sprawdzałem dziś nawet w aptekach w centrach handlowych.
Nie dość że ceny od 3,5 do 5 zł, to pojedynczych i tak nie ma.
Były te najdroższe, po 120 zł za 20 sztuk....

Data: 2020-04-10 18:36:05
Autor: Uzytkownik
maseczki
On 2020-04-10 15:32, z wrote:
[...]

Dzisiaj używałem maseczki wykonanej z kawałka cienkiej gąbki wzmocnionej warstwą fizeliny.

Do zapięcia na uszy były użyte zwykłe gumeczki recepturki przypięte do tkaniny zwykłymi zszywkami biurowymi do papieru.

Mając jakąkolwiek tkaninę (choćby nawet stare skarpetki czy stare koszule flanelowe lub potargane kalesony), woreczek recepturek oraz zszywacz do papieru za 10-15zł można wyprodukować kilkaset takich maseczek w ciągu 1 godziny oglądając w tym czasie wiadomości w TV, w których dziennikarze narzekają jak to nigdzie nie można kupić maseczek.

Ja rozumiem, że ktoś może narzekać, że nie ma rękawiczek, bo ich tak łatwo się nie wyprodukuje samemu w domu, ale jak ktoś marudzi o kawałek szmatki na gębę to jest po prostu zwykłą pierdołą.

Data: 2020-04-10 17:31:16
Autor: collie
maseczki
W dniu 10.04.2020 o 15:39, Uncle Pete pisze:

W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Podaj namiar na róg. Za moim rogiem dostają jedno pudełko tygodniowo, rozchodzą się błyskawicznie.

To idź/jedź do sklepu zielarskiego. Żona po zakupie tam oleju
żywokostowego z gojnikiem, wróciła też z maseczkami w ręku,
po 4,50 zł sztuka. Powiedziała, że maseczek było skolko ugodno.
Oleju też.

Data: 2020-04-10 16:37:22
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 10.04.2020 o 15:32, z pisze:
W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Pic or not happend.

--
Shrek

Data: 2020-04-10 17:59:31
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Pic or not happend.

Sa takie apteki bo sprzedaja bez albo z minimalna marza. Sa rowniez inne ktore te same sprzedaja za około 6zł.
Tyle ze na razie tych maseczek jest na tyle mało (tych z linka, które dystrybuuje neuca) ze rozschodza sie jak ciepłe bułeczki.

Ale idzie trafic. Cavallino - potrzebujesz?

--
Pozdrawia... Budzik
DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

Data: 2020-04-10 20:38:02
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 10.04.2020 o 19:59, Budzik pisze:

W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Pic or not happend.

Sa takie apteki bo sprzedaja bez albo z minimalna marza.

Za 2,5PLN to nie kupisz w hurtowni.

--
Shrek

Data: 2020-04-10 19:59:29
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

W aptece za rogiem 2,50 sztuka

Pic or not happend.

Sa takie apteki bo sprzedaja bez albo z minimalna marza.

Za 2,5PLN to nie kupisz w hurtowni.

W hurtowni te konkretne kosztuja około 2zł brutto.

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2020-04-11 08:16:05
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 10.04.2020 o 21:59, Budzik pisze:

Za 2,5PLN to nie kupisz w hurtowni.

W hurtowni te konkretne kosztuja około 2zł brutto.

Znajomy aptekarz twierdzi co innego. Bardziej wierzę jemu. Skąd wiesz jakie konkretne, skoro to nie ty widziałeś jakie?

--
Shrek

Data: 2020-04-11 11:59:28
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Za 2,5PLN to nie kupisz w hurtowni.

W hurtowni te konkretne kosztuja około 2zł brutto.

Znajomy aptekarz twierdzi co innego. Bardziej wierzę jemu. Skąd wiesz jakie konkretne, skoro to nie ty widziałeś jakie?

Musisz mi uwierzyc na słowo :))))
Ja wiem jakie konkretne bo ja pisze o JEDNYM KONKRETNYM rodzaju czyli o tych które sprowadziła neuca do Polski z Chin w ilosci 8mln i 52mln w drodze. --
Pozdrawia... Budzik
"Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,
jak pisze się słowo właściwe."   Julian Tuwim

Data: 2020-04-11 14:02:35
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 11.04.2020 o 13:59, Budzik pisze:

Musisz mi uwierzyc na słowo :))))
Ja wiem jakie konkretne bo ja pisze o JEDNYM KONKRETNYM rodzaju czyli o
tych które sprowadziła neuca do Polski z Chin w ilosci 8mln i 52mln w
drodze.

A kiedy sprowadziła, że już są w aptekach?

--
Shrek

Data: 2020-04-11 14:59:27
Autor: Budzik
maseczki
[...]

Jakies 2 tygodnie temu --
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
ma nieprzerwanie wzrastać."   Alfred Hitchcock

Data: 2020-04-11 17:06:58
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 11.04.2020 o 16:59, Budzik pisze:
[...]

Jakies 2 tygodnie temu

Phi, orlen w tym czasie wyprodukował kilkanaście tysiecy szambiarak płynu do defekcji, szeroko dostępnego na każdej stacji...

--
Shrek

Data: 2020-04-11 17:50:51
Autor: J.F.
maseczki
Dnia 11 Apr 2020 14:59:27 GMT, Budzik napisał(a):
[...]

Ten news co podawales byl z 3 kwietnia, czyli tak tydzien temu.

ostatni jest z 9 kwietnia i tam mowa, ze sprowadzili juz 13 mln -
czyli przybylo 5 :-)

J.

Data: 2020-04-11 17:42:47
Autor: Budzik
maseczki

[...]

No i?
Chcesz sie załozyć?
Ale nie o byle co! Powiedzmy ze 20kpln! Tak zeby były emocje!

ostatni jest z 9 kwietnia i tam mowa, ze sprowadzili juz 13 mln -
czyli przybylo 5 :-)

Mozliwe.

--
Pozdrawia... Budzik
 ("""""""""")

Data: 2020-04-10 23:26:45
Autor: Cavallino
maseczki
[...]

Jak za 2,50 to mogę wziąć kilka sztuk.
Ale generalnie raczej użyję komina, mniej dziadowsko wygląda i idzie wyprać.

Data: 2020-04-11 05:59:28
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

[...]

No i w sumie bedzie zapewne równie skuteczny.

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2020-04-11 08:14:02
Autor: Cavallino
maseczki
W dniu 11-04-2020 o 07:59, Budzik pisze:

Ale generalnie raczej użyję komina, mniej dziadowsko wygląda i idzie
wyprać.

No i w sumie bedzie zapewne równie skuteczny.

Dokładnie.
Zwłaszcza przy przekonaniu, że i tak się wszyscy zarazimy prędzej czy później.
Zresztą większości narodu i tak to nie robi, bo przecież to katolicy, wiec o ich losie decyduje wyłącznie panbozia, a nie jakieś maseczki, leczenie czy inny wirus, prawda? ;-)

Data: 2020-04-11 11:59:27
Autor: Budzik
maseczki
[...]

:)
Własnie wpadła mi w rece wypowiedz boksera Adamczyka - on sie nie boi bo jest katolikiem :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

Data: 2020-04-11 14:26:56
Autor: Cavallino
maseczki
[...]

Przynajmniej jest konsekwentny.
Gdyby inni pseudokatolicy (z żarliwą wiarą tylko na pokaz), zrobili tak samo i nie blokowali szpitali teraz i w przyszłości, to problem z covid mamy rozwiązany, bo trzeba leczyć tylko nieznaczny odsetek społeczeństwa.
Zazwyczaj ten młodszy i zdrowszy, więc mniej narażony na wirusa.
Reszcie wystarczy modlitwa.

Data: 2020-04-11 20:43:47
Autor: Robert Wańkowski
maseczki
W dniu 2020-04-11 o 08:14, Cavallino pisze:
Zresztą większości narodu i tak to nie robi, bo przecież to katolicy, wiec o ich losie decyduje wyłącznie panbozia

Wedle nauki KK, to decyduje człowiek. Wolna wola.

Robert

Data: 2020-04-13 11:42:33
Autor: FD
maseczki. decyduje bóg.
Użytkownik "Robert Wańkowski" <robwan@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e920fdd$0$514$65785112news.neostrada.pl...

Wedle nauki KK, to decyduje człowiek. Wolna wola.

Robert

Człowiek o niczym nie decyduje, o wszystkim decyduje bóg
 Człowiek nie ma wolnej woli.
Tak wmawiają właściciele boga, bo przynosi im to najwięcej
Trójcy Świętej : Władza, Seks i Pieniądze.

Data: 2020-04-13 10:59:58
Autor: Budzik
maseczki. decyduje bóg.
Użytkownik FD glafd@urtak.pl ...

[...]

serio? W katolicyzmie głosi sie ze człowiek nie ma wolnej woli?
Bez zartów...

Data: 2020-04-13 13:45:21
Autor: FD
maseczki. decyduje bóg.
Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
wiadomości news:XnsAB9E7D2EF852budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik FD glafd@urtak.pl ...

Wedle nauki KK, to decyduje człowiek. Wolna wola.

Robert

Człowiek o niczym nie decyduje, o wszystkim decyduje bóg
 Człowiek nie ma wolnej woli.
"Wolną wolę" wmawiają właściciele boga, bo przynosi im to najwięcej
Trójcy Świętej : Władza, Seks i Pieniądze.

Właściciele boga wmawiają uzależnionym, że człowiek ma wolną wolę,
bo właścicielom boga przynosi to najwięcej Trójcy Świętej : Władza,
Seks i Pieniądze.
Człowiek nie ma wolnej woli, bo o wszystkim decyduje bóg
i bóg wodzi ludzi na pokuszenie, a następnie smaży w piekle - dobry,
miłosierny bóg sadysta.

Data: 2020-04-13 14:30:07
Autor: collie
maseczki. decyduje bóg.
W dniu 13.04.2020 o 13:45, FD pisze:

Człowiek nie ma wolnej woli, bo o wszystkim decyduje bóg
i bóg wodzi ludzi na pokuszenie,

Już nie wodzi. Papież Franciszek to zmienił.

Data: 2020-04-13 14:50:43
Autor: FD
maseczki. decyduje bóg.
Użytkownik "collie" <collie2@vp.pl> napisał w wiadomości news:5e945b4f$0$17359$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 13.04.2020 o 13:45, FD pisze:

Człowiek nie ma wolnej woli, bo o wszystkim decyduje bóg
i bóg wodzi ludzi na pokuszenie,

Papież Franciszek to zmienił.

Właściciele boga mogą kształtować boga jak chcą,
byleby im dostarczał jak najwięcej Trójcy Świętej : Władza, Seks i Pieniądze.

Data: 2020-04-13 15:52:47
Autor: Cavallino
maseczki. decyduje bóg.
W dniu 13-04-2020 o 14:50, FD pisze:
[...]

To ten papież którego polski kościół nie akceptuje, nie słucha i robi wszystko na opak, wobec tego co on głosi?

Data: 2020-04-13 15:58:09
Autor: Robert Wańkowski
maseczki. decyduje bóg.
W dniu 2020-04-13 o 15:52, Cavallino pisze:
[...]

Tak, no przecież napisałem, że jest wolna wola.

Robert

Data: 2020-04-11 12:41:22
Autor: z
maseczki
W dniu 2020-04-10 o 19:59, Budzik pisze:
Tyle ze na razie tych maseczek jest na tyle mało

I napisze taki że maseczek jest mało i cholera wie czy łajza czy usłyszał w tvnie ;-)

Data: 2020-04-11 14:59:27
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik z z@z.pl ...

Tyle ze na razie tych maseczek jest na tyle mało

I napisze taki że maseczek jest mało i cholera wie czy łajza czy usłyszał w tvnie ;-)

ok, jest duzo, wylewaja sie a to ze jak apteka dostanie dostawe to sie wyprzedaja na pniu to zbieg okolicznosci.
Spoko...

--
Pozdrawia... Budzik
"Obdarowany mówi dziękuję,

Data: 2020-04-12 10:04:49
Autor: z
maseczki
W dniu 2020-04-11 o 16:59, Budzik pisze:

wyprzedaja na pniu to zbieg okolicznosci.

Rozumiem że masz jakiś większy ogląd sytuacji w polskich aptekach
Albo jak Lord masz ciągle przejebane.

Ja sobie kupiłem jakie chciałem i ile chciałem chociaż nie ukrywam że byłem pozytywnie zaskoczony

Data: 2020-04-12 10:59:25
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik z z@z.pl ...

[...]

Ale czy ja mowie ze nie mozna kupic?
Skoro przyjechało juz 13mln to mozna.
Ja tylko mowie ze schodza na pniu. Skoro tak, to wiele osób nie kupi.
Poza tym jak brakuje to ludzie chodza, pytaja - to tez nie jest dobre bo mamy przeciez ograniczac kontakty.

--
Pozdrawia... Budzik
"Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."

Data: 2020-04-12 13:02:42
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 12.04.2020 o 12:59, Budzik pisze:

Poza tym jak brakuje to ludzie chodza, pytaja - to tez nie jest dobre bo
mamy przeciez ograniczac kontakty.

A co? Może chciałbyś chuju na allegro handlować? Mati cię widzi, kurwo kombinatorze:P

--
Shrek

Data: 2020-04-12 12:59:04
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

Poza tym jak brakuje to ludzie chodza, pytaja - to tez nie jest
dobre bo mamy przeciez ograniczac kontakty.

A co? Może chciałbyś chuju na allegro handlować? Mati cię widzi,
kurwo kombinatorze:P

Mogłbym ale na razie to co kupiłem rozdysponowałem po znajomych.
I to w cenie zakupu - w TV mowili ze na wiele rzeczy beda ceny urzedowe, ze własnie robią liste (co prawda to było ze 3 tygodnie temu to lista pewnie bedzie po epidemii) to nie chciałbym dostac odznaki lichwiarza... ;-DDD

--
Pozdrawia... Budzik
Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

Data: 2020-04-12 10:11:59
Autor: Kris
maseczki
I to w cenie zakupu - w TV >mowili ze na wiele rzeczy beda >ceny urzedowe,

Było gdzieś jakieś info po ile rząd/KGHM za maski placi?
WOŚP ponoć po 0,6 USD kupuje

Data: 2020-04-12 11:59:10
Autor: Kris
maseczki
Z pewnych względów podoba mi się stan obecny.
Dzisiaj ok godz. 14.00.
Ulinia, las, morze, plaża nas troje plus dwa psy i nikogo w zasięgu wzroku. I tak kilka godzin.
Zajebisty pierwszy dzień świąt

Data: 2020-04-12 20:00:00
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Kris kszysztofc@gmail.com ...

Z pewnych względów podoba mi się stan obecny.
Dzisiaj ok godz. 14.00.
Ulinia, las, morze, plaża nas troje plus dwa psy i nikogo w zasięgu
wzroku. I tak kilka godzin. Zajebisty pierwszy dzień świąt

Tez bym chciał miec kawałek plazy na wyłącznosc :-D

--
Pozdrawia... Budzik
Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

Data: 2020-04-12 14:01:47
Autor: Kris
maseczki
Tez bym chciał miec kawałek >plazy na wyłącznosc :-D
Nie chcesz.
Jak byś chciał to byś miał?

Data: 2020-04-12 21:34:00
Autor: Robert Wańkowski
maseczki
W dniu 2020-04-12 o 20:59, Kris pisze:
Z pewnych względów podoba mi się stan obecny.
Dzisiaj ok godz. 14.00.
Ulinia, las, morze, plaża nas troje plus dwa psy i nikogo w zasięgu wzroku. I tak kilka godzin.
Zajebisty pierwszy dzień świąt

Czyli wykorzystałeś resztę luda dla swojej przyjemności?

Robert

Data: 2020-04-12 12:53:38
Autor: Kris
maseczki
Czyli wykorzystałeś resztę luda dla swojej przyjemności?

Ja?
Nas troje plus dwa piesy na plazach od Rowów po Szklaną Hutę 2-3 razy w tygodniu poza okresem czerwiec-sierpie bywamy.
W czerwcu- sierpniu też tylko wtedy prawie wyłącznie w okolicach Szklanej Huty bo tam nawet wtedy pomijając harcerzy turystów brak.

Data: 2020-04-12 15:12:07
Autor: Shrek
maseczki
W dniu 12.04.2020 o 14:59, Budzik pisze:

A co? Może chciałbyś chuju na allegro handlować? Mati cię widzi,
kurwo kombinatorze:P

Mogłbym ale na razie to co kupiłem rozdysponowałem po znajomych.

Czyli miałeś za dużo chamie! Przez takich jak tu mati musi zakazywać sprzedaży żeby można było kupić! Rozumiesz, co się przez ciebie odpierdala? Premier z ministrem rozum przez ciebie stracili, antypaństwowy kurwiu;)

--
Shrek

Data: 2020-04-12 17:00:00
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

;-P

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki jest szczyt odwagi???

Data: 2020-04-12 15:19:33
Autor: z
maseczki
W dniu 2020-04-12 o 12:59, Budzik pisze:
Ja tylko mowie ze schodza na pniu. Skoro tak, to wiele osób nie kupi.

Dalej nie wiemy jaki masz zakres swojego badania ;-)

Młody mówi że firmowe z bajerami "markowe" ;-) z bajerami i nadrukami są jeszcze tańsze niż te z apteki.

Nie muszę się tym martwić. W mojej dzielnicy można kupić.

Jęczysz tylko na swówj żywot czy tak pierdolisz za tvnowiskim owczym pędem? ;-)

Data: 2020-04-12 17:00:00
Autor: Budzik
maseczki
Użytkownik z z@z.pl ...

Jęczysz tylko na swówj żywot czy tak pierdolisz za tvnowiskim owczym pędem? ;-)

Autowywiad?

--
Pozdrawia... Budzik
Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

Data: 2020-04-10 18:17:29
Autor: z
maseczki
Lordowi w życiu też się nic nie udaje ;-)

maseczki