maska neoprenowa

Data: 2012-02-14 12:55:43
Autor: bans
maska neoprenowa
W dniu 2012-02-14 12:49, Olin pisze:

świeżym powietrzu - i czy aby nie zaparowują okulary z czymś takim na
twarzy

Używałem maski Vaude, niezła, ale jak się buffy pojawiły to się przerzuciłem. A okulary to mi parują od razu, w masce, w buffie, czy w kominiarce - więc w góry zakładam soczewki kontaktowe.

--
bans

Data: 2012-02-14 13:11:26
Autor: Olin
maska neoprenowa
Dnia Tue, 14 Feb 2012 12:55:43 +0100, bans napisał(a):

Używałem maski Vaude, niezła, ale jak się buffy pojawiły to się przerzuciłem.

Zgaduję, że polecasz raczej owe "chusty tunelowe".
Czy w nich rzeczywiście nie przewiewa? Pytam, bo czasem wiatr jest gorszy
od mrozu.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

żeby rozpalić grilla."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-02-14 13:20:30
Autor: bans
maska neoprenowa
W dniu 2012-02-14 13:11, Olin pisze:

Zgaduję, że polecasz raczej owe "chusty tunelowe".
Czy w nich rzeczywiście nie przewiewa?

Przewiewa (choć zadziwiająco słabo, jak na taki cieniutki materiał), ale im więcej warstw, tym słabiej. Przy założeniu na łeb potrójnej warstwy jeździłem na nartach przy -15 i było OK. Ale fakt, na twarz trudno założyć 4 warstwy ;)

Aha, używam podrób od Wielickiego, 15zł za sztukę, ale jeśli chcesz nieprzewiewne, to oryginały można kupić z windstopperem (mi by było jednak szkoda kasy)

--
bans

Data: 2012-02-14 13:59:14
Autor: Olin
maska neoprenowa
Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:20:30 +0100, bans napisał(a):

używam podrób od Wielickiego, 15zł za sztukę, ale jeśli chcesz nieprzewiewne, to oryginały można kupić z windstopperem (mi by było jednak szkoda kasy)

Właśnie się doedukowałem. Za firmówkę z Windstopperem 149.90 zł.
Nieźle.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Odnosi się wrażenie, jakby wszystkie siły zła przystąpiły z pasją
 do kamienowania Ojca Dyrektora. Nie ma bowiem dnia, aby w artykułach,
 audycjach, filmach, wiadomościach itp. nie było obelg i manipulacji,
 których głównym celem jest ojciec Tadeusz Rydzyk."
prof. Janusz Kawecki

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-02-16 22:21:51
Autor: Robi
maska neoprenowa
Użytkownik "Olin" <kuku@adres.w.stopce> napisał w wiadomości news:l0tte1kzfe06.1m4mdij2kcorn$.dlg40tude.net...
[...]

W/g mnie na taki tunel wykonany z materiału jak bielizna wystarczy i to pojedyncza warstwa.
Sprawdziłem przy -20 i było ok. Jednowarstwowe mają też tę zaletę, że można swobodnie oddychac przez nie.
Parowanie okularów umiarkowane. Windstoper na twarz to chyba przerost albo jakiś ekstrem.

Robi

Data: 2012-02-14 13:23:35
Autor: gl
maska neoprenowa

"chusty tunelowe".
Czy w nich rzeczywiście nie przewiewa?

te cienkie przewiewa na cacy, ale też nigdy
nie nosiłem ich na modłę szalokominiarki ogólnowojskowej,
lecz zamiast czapki, a drugą czasem zamiast golfika;

g.

Data: 2012-02-14 14:03:44
Autor: Olin
maska neoprenowa
Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:23:35 +0100, gl napisał(a):

zamiast czapki, a drugą czasem zamiast golfika;

Było se sprawić 2 w 1:
http://www.polarsport.pl/product/387054/Chusta%20BUFF%20HOODIE%20CHETAH-BLACK

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Moja dziewczyna zawsze sie śmieje podczas uprawiania seksu - wszystko
 jedno, co akurat czyta."
Steve Jobs

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-02-14 14:21:15
Autor: bans
maska neoprenowa
W dniu 2012-02-14 14:03, Olin pisze:

Było se sprawić 2 w 1:
http://www.polarsport.pl/product/387054/Chusta%20BUFF%20HOODIE%20CHETAH-BLACK

Odbija im już. W sumie taki sobie towar wybrali, że trudno go udoskonalić nie dziwacząc.

--
bans

Data: 2012-02-14 14:28:42
Autor: gl
maska neoprenowa

Było se sprawić 2 w 1:
http://www.polarsport.pl/product/387054/Chusta%20BUFF%20HOODIE%20CHETAH-BLACK

Młody Człowieku!
owych tubo-chust otrzymałem tyle w ramach rozmaitych
imprez, że można by opatulić i inne sprawy, a 119zł zdecydowanie
wolę przeznaczyć np. na kociołek (awaryjnie też może chronić
od wiatru);

g.

maska neoprenowa