maskotka(?) Play

Data: 2010-02-23 20:03:36
Autor: kronm
maskotka(?) Play
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

Data: 2010-02-23 20:26:42
Autor: AL
maskotka(?) Play
kronm pisze:
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

to moze juz polacz te skojarzenia swoje i nazwij ja wprost: 'kupa zebry'
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2010-02-23 20:33:31
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
maskotka(?) Play
On 2010-02-23 20:03, kronm wrote:
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

W pierwszej wersji chodziła nazwa "glut" :)

Data: 2010-02-23 21:21:24
Autor: D@niel
maskotka(?) Play
Dnia 23-lut-10 20:33:31,  Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisawszy:

On 2010-02-23 20:03, kronm wrote:
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

W pierwszej wersji chodziła nazwa "glut" :)

Też mi najbardziej pasuje "glut" albo lepiej "Glut Playa"
--
 Pozdrawiam - D@niel

Data: 2010-02-24 08:49:11
Autor: JoteR
maskotka(?) Play
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" napisał:

Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

W pierwszej wersji chodziła nazwa "glut" :)

Glut Play - w skrócie: GLUJ.
Poznaniacy skrócili to jeszcze bardziej... ;->

JoteR

Data: 2010-02-23 20:33:52
Autor: qwerty
maskotka(?) Play
Użytkownik "kronm" <kr@wuupee.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm19fq$hel$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

Chodzi ci o ten?:
http://www.one2tribe.pl/pl/uploads/images/loga/thumb_logo_play.JPG

Mi z cukierkami się kojarzy.

Data: 2010-02-23 23:00:01
Autor: kronm
maskotka(?) Play
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hm1aiq$m8m$1news.task.gda.pl...
[...]

Są takie cukierki truskawkowo-śmietankowe w podobne paski,
mógłby być i cukierek, ale w najnowszej reklamie glut przybrał postać "ludzką"

Data: 2010-02-23 23:14:45
Autor: Piotr M
maskotka(?) Play
Dnia 23-02-2010 o 23:00:01 kronm <kr@wuupee.pl> napisał(a):

Są takie cukierki truskawkowo-śmietankowe w podobne paski,
mógłby być i cukierek, ale w najnowszej reklamie glut przybrał postać  "ludzką"

I pomyśleć że to coś, co tworzy wizerunek firmy, na co setki tysięcy  (kilka milionów) złotych poszło, mnóstwo ludzi, przepracowanych godzin,  poważnych i specjalistycznych rozważań, jest dziełem w postaci gluta czy  cukierka..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-24 07:07:09
Autor: TGor
maskotka(?) Play
W dniu 2010-02-23 23:14, Piotr M pisze:

[...]

Ma ukryty sens, to raz i jest na przekór tryndom, to dwa.
I lepszy fioletowy cukierek niż zielone kupy:

http://launching.blox.pl/2007/02/Play-czyli-piaty-operator-komorkowy.html

:-D

TG

Data: 2010-02-24 13:55:15
Autor: Qlfon
maskotka(?) Play
kronm pisze:
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?
Jak nic ameba...

--
Qlfon, Lublin - w końcu:)

Data: 2010-02-24 14:07:52
Autor: spiderpl
maskotka(?) Play
W dniu 23-02-2010 20:03, kronm pisze:
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?
Z angiewlska to by było blob

Data: 2010-02-26 15:04:09
Autor: Technolog
maskotka(?) Play
Dnia Tue, 23 Feb 2010 20:03:36 +0100, kronm napisał(a):

Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

Na stronie Playa w materiałach prasowych nazywają to "orbitek"

Data: 2010-02-27 12:38:09
Autor: kronm
maskotka(?) Play
Użytkownik "Technolog" <technokraton@gmail.kropka.com> napisał w wiadomości news:13ruacq0egb13$.11hrcnq73xxcv.dlg40tude.net...
[...]

Kolejny raz widziałem tą reklamę jak stworek przemawia w sejmie i zdaję mi się, że to Ryszard Kalisz w piżamie

Data: 2010-03-09 07:38:39
Autor: Jeremiasz
maskotka(?) Play
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.

Purpura a fiolet to dwa zupełnie inne kolory.

JA

maskotka(?) Play