maskotka(?) Play

Data: 2010-02-23 20:33:52
Autor: qwerty
maskotka(?) Play
Użytkownik "kronm" <kr@wuupee.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm19fq$hel$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Jest jakaś nazwa tego stwora sieci Play?
Chodzi mi o tą kupę w paski purpurowo-białe.
Może to bulwa? Pan ziemniak?

Chodzi ci o ten?:
http://www.one2tribe.pl/pl/uploads/images/loga/thumb_logo_play.JPG

Mi z cukierkami się kojarzy.

Data: 2010-02-23 23:00:01
Autor: kronm
maskotka(?) Play
Użytkownik "qwerty" <qwerty01@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hm1aiq$m8m$1news.task.gda.pl...
[...]

Są takie cukierki truskawkowo-śmietankowe w podobne paski,
mógłby być i cukierek, ale w najnowszej reklamie glut przybrał postać "ludzką"

Data: 2010-02-23 23:14:45
Autor: Piotr M
maskotka(?) Play
Dnia 23-02-2010 o 23:00:01 kronm <kr@wuupee.pl> napisał(a):

Są takie cukierki truskawkowo-śmietankowe w podobne paski,
mógłby być i cukierek, ale w najnowszej reklamie glut przybrał postać  "ludzką"

I pomyśleć że to coś, co tworzy wizerunek firmy, na co setki tysięcy  (kilka milionów) złotych poszło, mnóstwo ludzi, przepracowanych godzin,  poważnych i specjalistycznych rozważań, jest dziełem w postaci gluta czy  cukierka..

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-02-24 07:07:09
Autor: TGor
maskotka(?) Play
W dniu 2010-02-23 23:14, Piotr M pisze:

[...]

Ma ukryty sens, to raz i jest na przekór tryndom, to dwa.
I lepszy fioletowy cukierek niż zielone kupy:

http://launching.blox.pl/2007/02/Play-czyli-piaty-operator-komorkowy.html

:-D

TG

maskotka(?) Play