[ot] masmedialne procesy pokazowe

Data: 2017-09-06 21:17:33
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
[ot] masmedialne procesy pokazowe
no mam kolejny pomysł, może by tak przywrócić ¶cieżki zdrowia, co nie?

Data: 2017-09-06 21:20:31
Autor: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obrQ1|B‰çČóŹ!/Ä
[ot] masmedialne procesy pokazowe
nie wiem czy było słychać - pojawiło się wyzwanie dla ambitnych - za dwa lata zrównać po z pisem - tak, żeby chuje musieli się tłuc ze sob± o wszystko... niezły pomysł nie?

Data: 2017-09-07 08:20:03
Autor: Lepudruk
[ot] masmedialne procesy pokazowe
Użytkownik "wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU"
<NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał w wiadomo¶ci
no mam kolejny pomysł, może by tak przywrócić ¶cieżki zdrowia, co nie?

Kto będzie robić za ZOMO, ty?

--
Lepudruk

[ot] masmedialne procesy pokazowe