masz problem z psami kup sobie jednego z nich

Data: 2011-09-28 22:07:59
Autor: Wojtas
masz problem z psami kup sobie jednego z nich
W dniu 2011-09-28 20:36, mm pisze:

piszę serio, do jakiegoś czasu miałem poważny problem z wiejskimi puszczanymi
samopas psami które podczas wieczornych i nocnych jazd rowerowych strasznie
zjadliwie atakowały.

Czyli jak większość precla (a może się mylę? bazuję na narzekaczach). Wynika to tylko z tego, że większość nie zna "instrukcji obsługi psa", w wielu wypadkach wręcz prowokując.

odnotowałem chyba nawet jedno zejście śmiertelne kiedy pod rozpędzonego
endurowca wpadł mi atakujący kundel, wybrała go wprawdzie amortyzacja ale już
go nigdy nie widziałem, kiedyś parę lat wcześniej to znów ja się rozbiłem na
psie, który wbiegł wprost pod koła.

Ale od jakiegoś czasu jest totalny spokój, parę psich szaleńców oczywiście
zawsze się znajdzie ale jest to 10% tego co było
Wiąże to z tym, że od jakiegoś czasu sam mam psa, a właściwie zabawkę yorka,
którego kupiliśmy ze względu na dzieci.

York to nie zabawka, czego ludzie nie pojmują. To całkiem agresywny terier, potrafiący nawet zagryźć niemowlaka/małego gnojka (tak, tak było już trochę takich historii).

Być może dla ewentualnych agresorów ma to jakieś znaczenie bo jak to tłumaczyć?

Po prostu się przyzwyczaiłeś do ich obecności, przestałeś się sztucznie (dla nich) zachowywać.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

Data: 2011-09-28 22:24:31
Autor:
masz problem z psami kup sobie jednego z nich
York to nie zabawka, czego ludzie nie pojmuj±. To ca³kiem agresywny terier, potrafi±cy nawet zagry¼æ niemowlaka/ma³ego gnojka (tak, tak by³o ju¿ trochê takich historii).

> Byæ mo¿e dla ewentualnych agresorów ma to jakie¶ znaczenie bo jak to > t³umaczyæ?

Po prostu siê przyzwyczai³e¶ do ich obecno¶ci, przesta³e¶ siê sztucznie  dla nich) zachowywaæ.

oczywi¶cie, ¿e to nie zabawka ale nie przesadzajmy, zaraz mi wmówisz, ¿e mam
do czynienia z besti± i ras± skrajnie niebezpieczn±.

Co jak co ale kanapowiec to nie jest i ma warunki aby siê wy¿yæ a dzieci (wiek
szkolny) uwielbia.
Rowerzysty te¿ jeszcze nie zjad³.

Data: 2011-09-29 00:52:20
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
masz problem z psami kup sobie jednego z nich
mariuszm.o@NOSPAM.gazeta.pl, Wed, 28 Sep 2011 22:24:31 +0000 (UTC),
pl.rec.rowery:
oczywi¶cie, ¿e to nie zabawka ale nie przesadzajmy, zaraz mi wmówisz, ¿e mam
do czynienia z besti± i ras± skrajnie niebezpieczn±.

Ale nawet piosenka o tym "psie" powsta³a (dla mnie definicja psa obejmuje
to, ¿e jest on na tyle wysoki, ¿eby uderzyæ go zderzakiem samochodu. Yorka
siê nie da, st±d "pies" w cudzys³owie :P)

--
Pozdrowienia,
Marek 'marcus075' Karweta                | Dwa kieliszki wystarcz±.

masz problem z psami kup sobie jednego z nich