masz problem z psami kup sobie jednego z nich

Data: 2011-09-29 10:41:44
Autor: Alfer_z_pracy
masz problem z psami kup sobie jednego z nich
W temacie psów polecam kroskantrowe pokręcenie się po wsiach i polach Zamojszczyzny. "Odkryłem" ten fragment kraju niedawno, podoba mi się, natomiast zapsienie w tych rejonach jest bardzo duże. Na początku dziwiłem się, że dosłownie co chwilę wylatywał "Burek". Po dniach kilku przyzwyczaiłem się. 95% tych psów to na szczęście wiejskie małe ujadacze, największym problemem jest ewentualne dostanie się pieska pod koła. Ich agresja jednak jest mocno na wyrost, w końcu nauczyłem sie odpowiednio na to reagować i obecnie nawet sprawia mi frajdę taka dyskusja z pieskami, które zresztą lubię. Ot, koloryt tego rejonu, nawet dodaje smaczku.

O wiele bardziej zlękłem się tej mazurskiej sfory, ale okazało się że są bardziej zainteresowane suką niż łydkami rowerzysty :-)
http://www.alfer.pl/Maz11/imagepages/image4.html

Pzdr
A.

masz problem z psami kup sobie jednego z nich