maszpunto czy mercedesa

Data: 2011-07-21 13:16:04
Autor: Przemysław Czaja
maszpunto czy mercedesa
Pamietacie wątek o próbie kradzieży sondy lambda z punto? :)

W lokalnej gazecie czytam  dziś rano:

"Ich uwagę zwrócił (policjantów) przechylony na jedną stronę, stojący obok Mercedes. Samochód ten był podlewarowany, co na godzinę 1.20 w nocy było conajmniej dziwne. Kiedy policjanci ujawnili przy tym samochodzie m.in. przecinak do metalu i _częściowo wycięty układ wydechowy_, było jasne, że sprawce próbowali dokonać jego kradzieży"

W dalszej cześci jest, że na widok policji uciekli, jednego ze sprawców udało się zatrzymać gdy ukrył się na pomnikiem na pobliskim cmentarzu :) a drugi sam zgłosił się rano na policję - jeden 24, drugi 25 lat

Rozumiem sonda lambda, ale żeby cały wydech?

:)

Data: 2011-07-21 13:32:52
Autor: Bydlę
maszpunto czy mercedesa
On 2011-07-21 13:16:04 +0200, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

Pamietacie wątek o próbie kradzieży sondy lambda z punto? :)

W lokalnej gazecie czytam  dziś rano:

" Kiedy policjanci ujawnili przy tym samochodzie m.in. przecinak do metalu..."

Nie mogli, KJM, znaleźć czy zobaczyć, musieli "ujawnić". Tak to jest, gdy debil siada do pisania (w redakcji), a drugi do dyktowania.
;>>>

Rozumiem sonda lambda, ale żeby cały wydech?

Katalizator.
Znasz ceny?

--
Bydlę

Data: 2011-07-21 13:57:55
Autor: elmer radi radisson
maszpunto czy mercedesa
On 2011-07-21 13:32, Bydlę wrote:

Katalizator.
Znasz ceny?

Dokladnie. Platyna jest w cenie.

--

memento lorem ipsum

Data: 2011-07-21 14:05:53
Autor: megrims
maszpunto czy mercedesa
W dniu 2011-07-21 13:32, Bydlę pisze:
On 2011-07-21 13:16:04 +0200, "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> said:

[...]

W Poznaniu zajebali kable os instalacji sygnalizacji świetlnej na rondzie Kaponiera.

http://blubry.pl/artykul9482,kradziez_kabli_przyczyna_braku_sygnalizacji_swietlnej_na_kaponierze.html

A wy tam o jakimś wydechu piszecie.

Data: 2011-07-21 14:45:59
Autor: venioo
maszpunto czy mercedesa
W dniu 2011-07-21 14:05, megrims pisze:

[...]

Juz 3 razy podobno, i zadna z kamer zajebistego monitoringu ich nie uchwycila. Ale dzieki nim przez Kaponiere przejezdza sie w 15sek. zamiast w 10min :)

--
venioo
Sprzedam Alfa Romeo 156

Data: 2011-07-21 15:06:15
Autor: Cavallino
maszpunto czy mercedesa
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości news:j0972f$9a3$1news.onet.pl...
[...]

A masz monitoring podziemny?

Data: 2011-07-21 15:08:20
Autor: venioo
maszpunto czy mercedesa
W dniu 2011-07-21 15:06, Cavallino pisze:

Juz 3 razy podobno, i zadna z kamer zajebistego monitoringu ich nie
uchwycila.

A masz monitoring podziemny?

A to gornicy byli?

--
venioo
Sprzedam Alfa Romeo 156

Data: 2011-07-21 15:11:16
Autor: Cavallino
maszpunto czy mercedesa
Użytkownik "venioo" <p.wienke@onet.eu.WYTNIJTO> napisał w wiadomości news:j098cc$eqs$1news.onet.pl...
W dniu 2011-07-21 15:06, Cavallino pisze:

Juz 3 razy podobno, i zadna z kamer zajebistego monitoringu ich nie
uchwycila.

A masz monitoring podziemny?

A to gornicy byli?

Ponoć.
Pamiętaj że Kaponiera to tak naprawdę wierzch betonowej konstrukcji, pod spodem jest kupa powierzchni: kryty parking, muzeum motoryzacji, sklepiki, przejścia podziemne.

Zobaczysz jaka dziura będzie jak to wszystko za rok rozpierdaczą żeby na nowo postawić.

Data: 2011-07-21 15:34:31
Autor: venioo
maszpunto czy mercedesa
W dniu 2011-07-21 15:11, Cavallino pisze:
[...]

Z tymi gornikami to zartowalem. Ale ten monitoring jak wprowadzili to sie nad nim spuszczali jaki jest zajefajny i skuteczny. I bylo to uzasadnieniem jego wysokiej ceny. A teraz sie okazuje, ze mozna z samego centrum TRZY RAZY ukrasc kable zasilajace, i zaden monitoring nie uchwycil sprawcow... To jak daleko oni te kable ciagneli na wozeczkach pod ziemia??? Moze to kolejarze z PKP podjechali po cichutku noca jakas drezyna? ;)
A co do kaponiery to sie juz teraz boje, bo codziennie jestem niejako zmuszony przez nie przejezdzac dwa razy. Na razie jest OK, bo o 10min szybciej jestem, wiec rekompensuje mi sie czas stracony na Viatoll-ach na DK. Najlepiej by bylo, jakby tak wszystkie kluczowe skrzyzowania okradli w Poznaniu - przejazd przez miasto skrocilby sie o polowe :)

--
venioo
Sprzedam Alfa Romeo 156

Data: 2011-07-21 15:37:47
Autor: Cavallino
maszpunto czy mercedesa
[...]

Tu się nie sposób nie zgodzić.
Sygnalizacja w Poznaniu to cholerne nieporozumienie.

Data: 2011-07-22 06:07:09
Autor: megrims
maszpunto czy mercedesa
W dniu 2011-07-21 15:37, Cavallino pisze:
[...]

Władze Poznania również. W porównaniu do Wrocławia i Krakowa to Poznań
to zapyziała dziura. I przykro mi to pisać, ale tu się urodziłem
i tu mieszkam od zawsze.

Data: 2011-07-22 07:52:27
Autor: J.F.
maszpunto czy mercedesa
Dnia Fri, 22 Jul 2011 06:07:09 +0200, megrims napisał(a):
[...]

Cudze chwalicie, swego nie znacie czy moze raczej chwal kierownika swego,
bo mozesz miec gorszego.

Nie wiem co wy takiego w tej wroclawskiej sygnalizacji widzicie.
Zielona fale ? Jedna przez 50 lat to chyba nie jest powod do chwaly ?

To ze niektore inne sa czasem ustawione tak ze mozna 90 pomykac ?
(tak Michale - 80-90 w srodku duzego miasta, a kto jedzie przepisowo ten
stoi za kare).

A moze z powodu urzednikow jawnie gloszacych ze beda utrudniac ruch
samochodom ?

Nasz urzad, a nawet dwa, to smiem twierdzic raz do roku glowa mysli.
 J.

Data: 2011-07-21 14:20:30
Autor: to
maszpunto czy mercedesa
begin PrzemysÂław Czaja
Rozumiem sonda lambda, ale żeby cały wydech?

Nie ma się czym ekscytować, fajna akcja byłaby dopiero gdyby mu klocek wypadł od tego przechyłu.

Data: 2011-07-21 17:45:25
Autor: Kuba \(aka cita\)
maszpunto czy mercedesa

Użytkownik "Przemysław Czaja" <przempo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:j091q6$mtc$1mx1.internetia.pl...
Rozumiem sonda lambda, ale żeby cały wydech?

ee tam wydech ... katalizator wycinali... tylko ze nie znali ucinaków do rur wydechowych...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

maszpunto czy mercedesa