maszyna - wymiana na nowa

Data: 2009-05-17 14:24:32
Autor: piotr
maszyna - wymiana na nowa
Zakupilem maszyne szlifierska o wartosci okolo 70 tys zł.
Maszyna dzialala prawidlowo przez pol roku. Po tym okresie jakosc szlifowanego materialu znacznie sie pogorszyla.
Po okolo 11 miesiacach po zakupie przyjechali panowie z serwisu. Nie udalo sie usunac usterki.
Minal rok, skonczyla sie gwarancja, ale uzgodnilismy, ze usterka byla zgloszona przed jej uplywem,
wiec beda maszyne naprawiac, az do skutku.
Przyjezdzali z 6 razy, wymieniali waly, caly stol, lozyska. Nie pomoglo nic.
Byl u nas takze serwistant z Czech, poniewaz to czeska maszyna.
Nie potrafili tego naprawic.
W dniu dzisiejszym mija juz 1,5 roku od zakupu.
W gwarancji nie ma okreslonych zadnych warunkow.
Chcialbym, aby mi ta maszyne wymienili na nowa, poniewaz po tylu naprawach nie dalo sie nic zdrobic.

Czy mam prawo ubiegac sie o wymiane maszyny na nowa?
Co mam zrobic w przypadku odmowy?

maszyna - wymiana na nowa