materac - sprężynowy, czy lateksowy?

Data: 2009-07-07 08:24:54
Autor: McBeth
materac - sprężynowy, czy lateksowy?
Czytałem, że lateksowe są super wygodne - dostosowują się do kształtu ciała i są idealne dla osób z problemami kręgosłupowymi... ale cena mnie przeraża.
Mam bezpośrednie porównanie lateksu pełnego i kieszeniowego z kokosem. Lateks pełny (7-stref) to beznadzieja w sesie wentylacji i tzw 'dopasowania do ciała'. Od 6 mies użytkuję Estrella Lux Kokos, czyli materac kieszonkowy z płytą kokosu i na wierzchu 3cm lateksu. Mnie śpi się rewelacyjnie. Na lateksie bolał mnie rano kręgosłup, choć wieczorem wydawało się wygodnie. Bez lateksu na wierzchu materac z kokosem potrafi ugniatać w 'wystające kości' :-).

Pzdr.
Adam

Data: 2009-07-07 12:53:35
Autor: Kane
materac - sprężynowy, czy lateksowy?
Bez lateksu na wierzchu materac z kokosem potrafi ugniatać w 'wystające kości' :-).

Ja tez mam taki (z allegro, zaden "markowy" producent) ktory lateks ma tylko po wierzchu 3 czy 4cm.
Spi sie naprawde fajnie i wygodnie - kupilem ze wzgledu na samopoczucie - na starym lozku rano sie budzilem po prostu z bolem plecow. Po zmianie na materac - jak ręką odjął. Przy okazji zmienilem tez poduszke zwykla na te lateksowe-ergonomiczne (takie wygięte) - POLECAM. Trzeba sie co prawda przyzwyczaic trwa to moze dwie noce ale potem...po prostu warto.

Za 2 materace 160x200 plus chyba cztery takie poduszki dalem na allegro ~1600zl jakis rok temu.
Znajdziesz napewno (do autora topicu ;) ), jest tam tego od groma. Chodzily za mna mysli zeby kupic cos "firmowego" i "polecanego" no i oczywiscie "markowego" (czyli do firmy typowo "materacowej") ale zaryzywakoelm i nie zaluje.

Pozdrawiam

Kane

materac - sprężynowy, czy lateksowy?