materac - sprężynowy, czy lateksowy ?

Data: 2009-07-09 00:24:24
Autor: gordom
materac - sprężynowy, czy lateksowy ?
W dniu 2009-07-04 22:10, wolim pisze:
Witam.
Jako, że właśnie, po roku przebojów z budową domu, przyszła pora na wyposażeniem, staję przed dylematem wyboru materaca do sypialni... Chcę wreszcie kupić solidny i wygodny materac, ponieważ mam problemy z kręgosłupem i zwykle wstaję wcześnie rano... a budzi mnie ból w plecach.

Jeśli są wsród Was osoby, które miały do czynienia z materacami lateksowymi i sprężynowymi, to proszę o wyrażenie opinii na temat rzeczonych... Czytałem, że lateksowe są super wygodne - dostosowują się do kształtu ciała i są idealne dla osób z problemami kręgosłupowymi... ale cena mnie przeraża. Czy rzeczywiście są warte swojej ceny? Jeżeli rzeczywiście biją na głowe tradycyjne - sprężynowe, to byłbym w stanie zapłacić te 900 złotych, żeby w końcu się wyspać ;)

Pzdry i dzięki za podpowiedzi.
/\/\/\/

Rok temu kupowałem materac. Sprężynowy od razu skreśliłem - wybierałem pomiędzy różnymi wersjami "piankowymi": lateks naturalny, syntetyczny, pianka termiczna. Moja rada jest taka - koniecznie znajdź sklep w którym pozwalają zwrócić materac (np. w ciągu 30 dni od daty zakupu). Ja tego nie zrobiłem i mam problem  - wydałem więcej niż te wspomniane 900 zł na materac z pianki termicznej, który testowałem przez 20 min w sklepie. Wtedy wydawał mi się fantastyczny. Niestety w normalnym użytkowaniu w domu okazał się za miękki :-(. Pewne mankamenty wychodzą niestety dopiero po przespaniu całej nocy.
pozdr.,
gordom

materac - sprężynowy, czy lateksowy ?