materiały - tkaniny w różnych kolorach - gdzie? [crosspost]

Data: 2013-10-30 13:15:31
Autor: pwz
materiały - tkaniny w różnych kolorach - gdzie? [crosspost]
Witam!

Chcę trochę poeksperymentować z odzieżą turystyczną. Albo inaczej: chcę zaprojektować i uszyć coś na własne potrzeby; coś, co jest albo b. drogie albo nie w takim wzorze, fasonie lub rozmiarze jak bym chciał.

Jako że nigdy tego nie robiłem, nie mam doświadczenia w zdobywaniu tego typu materiału proszę o radę i podpowiedzi BiSwK: gdzie (w sieci, a jeżeli w realu, to najlepiej w DC) mogę znaleźć i kupić w ilościach detalicznych (po kilka m2 z różnych wzorów) możliwie duży wybór (kolory, wzory) mikrofibry i polaru?

Będę wdzięczny za wskazówki w tej sprawie.
pwz

P.S. Wysyłam crosspost na regionalne.warszawa, bo w tych okolicach szukam sklepu (hurtowni?), a z kolei na pl.rec.gory pojawiają się wątki dotyczące specjalistycznej odzieży, materiałów itp.
pwz

Data: 2013-10-31 19:40:09
Autor: komandir
[...]

szukam sklepu (hurtowni?), a z kolei na pl.rec.gory pojawiajÄ… siÄ™ wÄ…tki
dotyczące specjalistycznej odzieży, materiałów itp.
pwz

Dawnymi czasy, gdy polary były dobrem trudno dostępnym, jeździło się do firmy Ameritex w Kostowcu pod Warszawą (za Nadarzynem).

materiały - tkaniny w różnych kolorach - gdzie? [crosspost]