materiał na ścianę (w funkcji tapety)

Data: 2010-06-26 00:37:45
Autor: oxy
materiał na ścianę (w funkcji tapety)
mam szatański plan - otapetować ścianę materiałem. Ma być nietypwo (i materiałowo).
Widziałam jeden taki patent - materiał naciągniety na coś w rodzaju ramki, i to przyczepione do ściany.

Zastanawiam się, czy przyklejenie meteriału na jakiś klej który 'nie wsiąka' (jaki ...) dałoby sie zrobić
(tu raczej myślę o materiale typu obiciowego-meblowego, bo coś cieńszego (np. satynowego) to raczej nie da się chyba inaczej jak wspomianne powyżej)

Czy ktoś ma jakieś doświdczenie w takim tekstylnym wariactwie?

Data: 2010-06-26 07:11:49
Autor: Bbjk

Miałam tak w poprzednim mieszkaniu, zajmują się tym specjalne firmy, np. http://www.draperia.pl/index.php?strona=o_s&menu=t_n_s&gal=11
--