materia³y natychmiastowe 4x5"

Data: 2010-03-19 12:50:59
Autor: Przemys³aw Koñczak
materia³y natychmiastowe 4x5"
Cze¶æ,

mam kilka pytañ odno¶nie "polaroidów" 4x5".

1. S³ysza³em ¿e s± materia³y natychmiastowe które daj± negatyw i takie które daj± pozytyw.
Jak siê to rozpoznaje - czy to jest jako¶ oznaczone na paczce?

2. Kto produkuje jeszcze takie materia³y?
Widzia³em gdzie¶ materia³y fuji, ale nie mogê ich siê doszukaæ na stronie producenta.
Czy s± jeszcze produkowane takie które daj± negatyw?

3. Czy kasety do tych materia³ów s± uniwersalne? Czy maj±c kasetê polaroid 4x5" mogê kupowaæ materia³y fuji i odwrotnie?

Z góry dziêkujê za odpowied¼.

pozdrawiam
Przemek

Data: 2010-03-20 18:14:28
Autor: \"Die Gro?e Luge\"

"Przemys?aw Konczak" <p.konczak@vip.com.pl> wrote in message news:hnvmon$itq$1news.interia.pl...
[...]

Fuji nadal produkuje, ale obawiam sie ze zakoncza produkcje w tym roku. Pozdrawiam.

http://www.fujifilm.com/products/instant_photo/films/fp_100c/

pozdrawiam
Przemek

materia³y natychmiastowe 4x5"