materia造 o TW Alek

Data: 2009-04-01 10:28:31
Autor: CC
materia造 o TW Alek
fragment:
Wedug danych z jego teczki Aleksander Zdzisaw Kwaniewski, pseudonim
Alek zarejestrowany by po raz pierwszy przez SB 23 czerwca 1982.
Bya to wstpna rejestracja w kategorii zaba (zabezpieczenie).
Oznaczao to, 髒e nawizano kontakt i zbadano czy m籀gby by
zwerbowany. 29 czerwca 1983 rejestracja Kwaniewskiego zostaa
zmieniona na TW - tajny wsp籀pracownik. Jego numerem rejestracyjnym
tajnej policji by 72204, a 4645 numerem porzdkowym karty w katalogu
tajnej policji. Opiekunem - oficerem prowadzcym Kwaniewskiego by
kapitan Wytrwa. Agent zarejestrowany by najpierw w Wydziale XIV
Departamentu II (kontrwywiad) Ministerstwa Spraw Wewntrznych. 3
grudnia 1983 przeniesiono do Wydziau VII Departamentu III zajmujcego
si infiltracj i kontrol medi籀w. Agent zosta wyrejestrowany 9
wrzenia 1989. Oznacza to oficjaln dat zakoczenia jego stosunk籀w z
tajn policj PRL.
cao:
http://www.obnie.info/kwas_przekrety_1.htm
pozostae:
http://www.obnie.info/minim_kat_olin.htm
http://www.obnie.info/towarzysz_stolzman.htm
http://www.obnie.info/stolzman_cd.htm
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
###Obywatele musz zao髒yc wadzy kaganiec i trzymac j na smyczy###
                           www.obnie.info  TV - www.justin.tv/civiltv

Data: 2009-04-01 10:34:47
Autor: matusm
materiay o TW Alek

U篡tkownik "CC" <obnie@interia.pl> napisa w wiadomo軼i news:7096t4h40mtv7vs4s7ohct239i3guku6rb4ax.com...
fragment:
Wed逝g danych z jego teczki Aleksander Zdzis豉w Kwa郾iewski, pseudonim
"Alek" zarejestrowany by po raz pierwszy przez SB 23 czerwca 1982.
By豉 to wst瘼na rejestracja w kategorii "zaba" (zabezpieczenie).
Oznacza這 to, 瞠 nawi您ano kontakt i zbadano czy m鏬豚y by
zwerbowany. 29 czerwca 1983 rejestracja Kwa郾iewskiego zosta豉
zmieniona na TW - tajny wsp馧pracownik. Jego numerem rejestracyjnym
tajnej policji by 72204, a 4645 numerem porz康kowym karty w katalogu
tajnej policji. "Opiekunem" - oficerem prowadz帷ym Kwa郾iewskiego by
kapitan Wytrwa. Agent zarejestrowany by najpierw w Wydziale XIV
Departamentu II (kontrwywiad) Ministerstwa Spraw Wewn皻rznych. 3
grudnia 1983 przeniesiono do Wydzia逝 VII Departamentu III zajmuj帷ego
si infiltracj i kontrol medi闚. Agent zosta wyrejestrowany 9
wrze郾ia 1989. Oznacza to oficjaln dat zako鎍zenia jego stosunk闚 z
tajn policj PRL.
ca這嗆:
http://www.obnie.info/kwas_przekrety_1.htm
pozosta貫:
--
Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-04-01 11:03:38
Autor: jerzyn
materiay o TW Alek

[...]
 Wisi mi ten Olek i caly IPN, dochodzi juz do paranoji ,kto tylko zle odezwie sie o IPN-ie dowie sie kim byl ,kim byl jego dziadek.Rozgonic tych palantow z pensjami jak premier ,gdzie magister ma prawo obslugiwac kopiarke i kase zbijac na pisaniu ksiazek.
jurek

Data: 2009-04-01 05:47:32
Autor: mwisniewski2008
materiay o TW Alek
,kto tylko zle
odezwie sie o IPN-ie dowie sie kim byl ,kim byl jego dziadek

jurek

....skoro KTOS nie pamieta...kim byl, kim byl jego dziadek...

Data: 2009-04-01 17:48:20
Autor: awe
materiay o TW Alek

Uzytkownik <mwisniewski2008@googlemail.com> napisal w wiadomosci news:738c44ff-5b67-4ab1-aca4-2701f2e9b0efy13g2000yqn.googlegroups.com...
,kto tylko zle
odezwie sie o IPN-ie dowie sie kim byl ,kim byl jego dziadek

jurek

...skoro KTOS nie pamieta...kim byl, kim byl jego dziadek...
-- -- -- -- -- -- -
a kim byl jego dziadek. Ostatnio czytalem ze nawet Chmielnicki po zdobyciu jakiejs miejscowosci wycinal wszystkich zydow. Ciekawe skad u niego takie hitlerowskie zapedy
awe

Data: 2009-04-01 11:57:28
Autor: Andrzej Kokakolski
materiay o TW Alek
jerzyn <police@onet.eu> napisa(a):

> [...]
 Wisi mi ten Olek i caly IPN, dochodzi juz do paranoji ,kto tylko zle odezwie sie o IPN-ie dowie sie kim byl ,kim byl jego dziadek.Rozgonic tych palantow z pensjami jak premier ,gdzie magister ma prawo obslugiwac

Proponuje aby uzgodnil Pan sam ze soba czy IPN jest Panu obojetny (w oryginale: "wisi") czy tez jednak silnie oddzialywuje na panskie emocje
skoro domaga sie Pan likwidacji tego instytutu.

AK

Data: 2009-04-02 04:46:28
Autor: cirrus
materiay o TW Alek
U篡tkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:gqvkr8$j1b$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niech Kurtyka robi propagand za w豉sne pieni康ze, a nie za pa雟twowe, przeciez kretyn闚 na鈍iecie nie brakuje.

--
stevep

Data: 2009-04-01 16:14:31
Autor: matusm
materiay o TW Alek

U篡tkownik "jerzyn" <police@onet.eu> napisa w wiadomo軼i news:gqvamb$e96$1news.onet.pl...

[...]
Konfidencie nie lekajcie sie JPII ciagle,,,,,,,,,,,,

Data: 2009-04-01 18:18:29
Autor: konserwator
materiay o TW Alek

[...]

a Pan, panie Jurku, pod jakim byl pseudonimem zarejestrowany?

rym

Data: 2009-04-02 08:14:09
Autor: Vic
materiay o TW Alek
konserwator wrote:
a Pan, panie Jurku, pod jakim byl pseudonimem zarejestrowany?

Pewnie pod ksywa "Jurek"... :)

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 12:23:06
Autor: Vic
materia嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭嚙 嚙
CC wrote:
Wedug danych z jego teczki Aleksander Zdzisaw Kwaniewski, pseudonim
Alek zarejestrowany by po raz pierwszy przez SB 23 czerwca 1982.

To SB nadawala swoim tajnym wspolpracownikom pseudonimy bedace zdrobnieniami ich prawdziwych imion?
Ciekawe...

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 12:26:17
Autor: mkarwan
materia嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭嚙踝蕭
U髒ytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomoci news:gqvfrk$j6$2mx1.internetia.pl...
CC wrote:
[...]

A nie nadawaa?

Data: 2009-04-01 12:27:19
Autor: Vic
mkarwan wrote:
To SB nadawala swoim tajnym wspolpracownikom pseudonimy bedace zdrobnieniami ich prawdziwych imion?
Ciekawe...

A nie nadawaa?

A nadawala?

--
Vic

"Diabel nie spi. Z byle kim."
S.J. Lec

Data: 2009-04-01 16:31:27
Autor: matusm
materia????????????

U篡tkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:gqvg3h$j6$4mx1.internetia.pl...
mkarwan wrote:
To SB nadawala swoim tajnym wspolpracownikom pseudonimy bedace zdrobnieniami ich prawdziwych imion?
Ciekawe...

A nie nadawa豉?

A nadawala?

-- Vic

No to w koncu uzgodnijcie miedzy soba czy nadawala czy nie nadawala a jak nie to  zapytac chociaz kogos w KGPolicji albo samego Rapackiego ,,,jest sbekiem to powie,,,,,,,

Data: 2009-04-02 10:18:48
Autor: sofu
materiay o TW Alek

U髒ytkownik "CC" <obnie@interia.pl> napisa w wiadomoci
[...]

To czy by agentem czy nie to pryszcz na dupie?!
Ciekawe czy jego ojciec to Stolzman - morderca i kat nie tylko Polak籀w.
Gdyby tak byo to byaby dopiero bomba! Wodorowa!!!

sofu

Data: 2009-04-02 11:10:55
Autor: Panslavista
materiay o TW Alek
U篡tkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisa w wiadomo軼i

To czy by agentem czy nie to pryszcz na dupie?!
Ciekawe czy jego ojciec to Stolzman - morderca i kat nie tylko Polak闚.
Gdyby tak by這 to by豉by dopiero bomba! Wodorowa!!!

Co ciebie bulwersuje bardziej - tate貫 Stolecman czy te parch Morel?

Data: 2009-04-02 12:15:23
Autor: sofu
materiay o TW Alek

U篡tkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisa w wiadomo軼i
> [...]

> Gdyby tak by這 to by豉by dopiero bomba! Wodorowa!!!

Co ciebie bulwersuje bardziej - tate貫 Stolecman czy te parch Morel?

========

Jeden chuj wart drugiego! Ale mysle ze Stolzman to jednak gorsza kurwa.
Chyba najgorasza ze znanych?!

sofu

materia造 o TW Alek