materiały syntetyczne jakościowa porażka?

Data: 2010-06-01 09:03:11
Autor: wojek
materiały syntetyczne jakościowa porażka?
Plecak Vaude Wizard Air zmechacił mi kilkanaście koszulek bawełnianych.
Widzę ze to nie jest odosobniony przypadek.

pozdrawiam
w.

Data: 2010-06-01 11:44:29
Autor: 666
materiały syntetyczne jakościowa porażka?
Podobnie mam z plecaczkiem fotograficznym Tamrac - szelki plecaka są tak doskonale antypoślizgowe, że mechacą kurtkę z membrany...

-- -- -