matka gotowa zabic dzieci... co robic?

Data: 2014-06-04 09:06:16
Autor: Andrzej Lawa
matka gotowa zabic dzieci... co robic?
Ave!

Mam dylemat... Znajoma z czasów studiów, z którą mam raczej słaby obecnie kontakt, czasem podsyła mi różne kontrowersyjne wg niej dyskusje na twarzoksiążce. Kontrowersyjne wg niej, bo strasznie zdewociała.

W toku jednej z dyskusji wyszło, że jakby usłuszałą jakiś głos każący zabić jej dzieci i ten głos podawałby się za "boga", to nie widzi w tym niczego złego - wszak to marne życie na tym świecie to tylko wstęp do prawdziwego, więc śmierć "tutaj" nie jest prawdziwą śmiercią, a ponieważ i tak ludzie są WŁASNOŚCIĄ tego "boga" i winni są mu absolutne posłuszeństwo wszystki czego ten "bóg" żąda jest z definicji moralne, właściwe i bezwzględnie konieczne (jej słowa).

Wiadomo, że zdrowy psychicznie człowiek żadnego "głosu" normalnie nie usłyszy... ale z drugiej strony do tej pory zdrowy psychicznie człowiek, nawet deklarujący się jako wierzący, opowiedziałby takiemu głosowi "pierdol się" po czym poleciałby szybko do lekarza (z pobieżnej ankiety wśród innych znajomych deklarujących się jako wierzący) - bo ktoś mający choćby podstawy wiedzy o działaniu ludzkiego organizmu będzie wiedział, że zatrucie (np. jakiś psylocybek omyłkowo w omlecie), gorączka, jakiś stary uraz głowy itepe mogą wywołać różne dziwne omamy, a osoby wierzące mogą mieć tendencję do halucynacji w temacie ich religii.

I teraz mam dylemat - czy powinienem zawiadomić jakieś służby? Niby ryzyko że dozna jakichś omamów nie powinno być zbyt duże, ale z drugiej strony takie rzeczy się zdarzają (np. Deanna Laney - dwóch synów zamordowanych, a trzeci oślepiony i upośledzony umysłowo wskutek obrażeń mózgu).

Data: 2014-06-05 09:40:25
Autor: Ajgul

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:lmmgh9$36l$1node2.news.atman.pl...

[...]

Jakie służby? Możesz zrobić to inteligentnie i zawiadomić opiekę społeczną, ale oni... obawiam się, że zrobią to z buciorami, niemniej, jeżeli ktoś ma omamy i dzieci... to się dobrze nie łączy.
Moze ta osoba ma jakąś rodzinę? Też można spróbować, chociaż to ryzykowne, rodziny często wstydzą się przyznać same przed sobą, że mają taki problem.
No to... opieka społeczna.

A.

Data: 2014-06-05 13:20:01
Autor: szerszen
matka gotowa zabic dzieci... co robic?
On Wed, 04 Jun 2014 09:06:16 +0200
Andrzej Lawa <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> wrote:

Jeśli uważasz, że to coś więcej niż zwyłe klepanie bzdur, to zgłoś sprawę do opieki społecznej w miejscu jej miejsca jej zamieszkania. Niech się temy przyjżą. Ale znajomą stracisz. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-05 13:45:54
Autor: m
W dniu 05.06.2014 13:20, szerszen pisze:
[...]

Wydawało mi się że na tak marne trollowanie nikt się nie złapie ... a tu jednak aż 2 ofiary ...

p. m.

Data: 2014-06-05 15:44:27
Autor: szerszen
matka gotowa zabic dzieci... co robic?
On Thu, 05 Jun 2014 13:45:54 +0200
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

Wydawało mi się że na tak marne trollowanie nikt się nie złapie

Różne rzeczy o Ławie można powiedzieć, ale do Buzdygana jednak sporo mu brakuje. --
pozdrawiam
szerszen

Data: 2014-06-05 19:35:06
Autor: m
m <mvoicem@gmail.com> wrote:

Wydawało mi się że na tak marne trollowanie nikt się nie złapie

Różne rzeczy o Ławie można powiedzieć, ale do Buzdygana jednak sporo mu brakuje.

Bo co jak co, ale Buzdygan jednak umiał trollować.

p. m.

Data: 2014-06-05 17:32:53
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 05.06.2014 13:45, m pisze:
[...]

Nie trollowanie, tumanie. Niestety nadal są ludzie ściśle wierzący w mitologię dzikich, pustynnych bandytów.

Data: 2014-06-05 13:21:45
Autor: Jozef Stanin
W dniu 04.06.2014 09:06, Andrzej Lawa pisze:

I teraz mam dylemat - czy powinienem zawiadomić jakieś służby?
Nie, nie rób głupot. Zabij matkę i po problemie.

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

                        (Zenon Laskowik, „Z tyłu sklepu”, 1980 r.)

Data: 2014-06-05 16:49:14
Autor: Edel
matka gotowa zabic dzieci... co robic?
Pomódl się - może pomoże.
Pzdr
Edel

[...]

-- Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy

matka gotowa zabic dzieci... co robic?