matryca do laptopa HP DV6xxx

Data: 2011-11-27 20:37:42
Autor: X-Man
matryca do laptopa HP DV6xxx
"BearBag" <cactusek@gmail.com> wrote in message news:7c67199b-4c79-4f69-8c20-987adbd272d9cc2g2000vbb.googlegroups.com...
Witam
Pada mi powoli matryca w moim DV6100, chcialbym ją wymienić ale na coś
lepszego z lepszymi kątami (zwłaszcza pionowymi). Jaka matryca
podejdzie do tego laptopa i w jakich laptopach dawali lepsze matryce?
Najprawdopodobniej kupie uzywke albo calego uszkodzonego laptopa i
matryce po prostu przełoże. Dlatego skoro już zmieniam to chce założyć
coś lepszego bo ten moj ma okropnie słabe kąty. Czy podejdzie każda
30pinowa matryca o tej przekątnej?

każda to może za dużo powiedziane ale 99% dostępnych na rynku podejdzie jedyny problem jaki moze cię spotkać to czasami trafiają się matryce z mocowaniami u góry i dołu których się nie da odkręcić i w niektórych laptopach one po prostu przeszkadzają w montażu (ja jak nie mam wyjścia to obcinam po prostu ostrymi ucinakami i juz) ewentualnie możesz (nikła szansa) trafić na taką z podwójną świetlówką (wymaga 2 inwerterów) Niestety nie doradzę czego konkretnie szukać aż tak tematu nie zgłębiałem.

Pzdr
Piotrek

matryca do laptopa HP DV6xxx