matryca do laptopa i dyski recovery

Data: 2010-01-09 17:49:08
Autor: Ramiel
matryca do laptopa i dyski recovery
witam
stałem się szczęśliwym posiadaczem laptopa acer travelmate 4000 model zl1.
do wymiany jest matryca - jest popękana i wylana -niewiele widać- na mieście ceny są różne, od 100 do 600 zł z wymianą. zna ktoś miejsce w warszawie albo oklicach gdzie można się zmieścić w 150 zł ?
matryca to xga 15 cali matowa.

a druga sprawa to dyski recovery - nie działają, mimo że w biosie jest ustawione, brak reakcji w czasie postu na klawisze alt i f10.
jest jakaś ukryta partycja około 3 gb w trybie fat (reszta partycji w trybie ntfs) ale nie ma dostępu.

laptop zaczął się kisić (niebieski ekran) gdy go podłączyłem do wifi i uruchomiłem szyfrowanie wpa2, teraz nie mam dostępu do konfiguracji ze strony internetowej

praktycznie chyba najprościej zainstalować system z płyty xp i klucza licencji z laptopa , ale jeszcze chciałem uratować opcję recovery w laptopie

pozdr

Data: 2010-01-10 15:38:02
Autor: jureq
matryca do laptopa i dyski recovery
Dnia Sat, 09 Jan 2010 17:49:08 +0100, Ramiel napisał(a):

praktycznie chyba najproÂściej zainstalowaĂŚ system z pÂłyty xp i klucza
licencji z laptopa , ale jeszcze chciaÂłem uratowaĂŚ opcjĂŞ recovery w
laptopie

A masz płytę OEM-Acer?
Bo jest duże prawdopodobieństwo, że płyta OEM "małego producenta" nie przejmie klucza z wersji OEM-Acer.

matryca do laptopa i dyski recovery