mavic crossmax SL wrażenia

Data: 2011-01-20 09:45:51
Autor: TomaszB
mavic crossmax SL wrażenia
W dniu 18.01.2011 09:42, Wojtek M. pisze:
Cześć

Tak jak obiecałem, opiszę pierwsze wrażenia z crossmax SL. Kupiłem je
nowe 7 listopada, teraz mają przejechane 2800km i właśnie skończyłem je
składać po smarowaniu.

Zwracaj uwagę na okolice otworu na wentyl. Miejsce to bardzo lubi rozpoczynać proces pękania wewnętrznej ściany obręczy.

Wymiana obręczy u dystrybutora (tylko) to koszt około 700zł

Data: 2011-01-20 17:18:53
Autor: Wojtek M.
mavic crossmax SL wrażenia

[...]

Dwie NOWE obręcze udało mi sie kupić na allegro za 450 :)

mavic crossmax SL wrażenia