mavic crossmax pomożecie wybrać?

Data: 2010-11-03 20:30:18
Autor: Arek Bukalski
mavic crossmax pomożecie wybrać?

Użytkownik "Wojtek M." <djmorda@tenbit.pl> napisał w wiadomości news:iaruk2$pf7$1news.agh.edu.pl...
Cześć

Zamiast składać jakieś koła chyba kupię gotowe. Nigdy nie jeździłem na crossmax'ach i wertując oferty na allegro znalazłem te SLR'y:

http://allegro.pl/nowe-kola-mavic-crossmax-slr-6-srub-okazja-bcm-i1300629564.html

Następnie pozytywne wibracje wzbudziły we mnie te ST:

http://allegro.pl/mavic-crossmax-st-nowe-kola-mtb-i1292303403.html

i te SL'ki

http://allegro.pl/najtaniej-crossmax-sl-i1292730944.html

Pomóżcie proszę wybrać jakieś dla mnie. Ważę 83kg teraz, jeżdżę xc od prawie 20 lat i styl określam jako agresywny chociaż rozważny. Wiele obręczy już popodbijałem, czytałem że crossmax'y są problematyczne w przypadku uszkodzenia z uwagi na konieczność odesłania do serwisu i niebotyczne koszty tego przedsięwzięcia. Tyle, że mnie maksymalnie raz na 2 lata zdarza się tak rozwalić koło żeby nic się nie dało zrobić. Do tej pory prawie zawsze miałem piasty xtr shimano, byłem zadowolony. Raz urwałem zapadki, ale to wyjątkowo mocno szarpnąłem pedałami. W mavicach ponoć uszczelnienie bębenka liche.
Wypowiedzcię się proszę. Składam drugi rower, też na ramie trek 8500. Brakuje mi w zasadzie tylko kół

Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

a nie myślałeś nad kołami DT?cena w sumie ta sama a wg mnie jakość i trwalość zdecydowanie lepsza. np takie na piastach 240s używam takowych już z 5 lat a kupiłem używane i nadal mi się kręcą a tylko raz w tym czasie podcentrowałem delikatnie, przejechały kilkadziesiąt maratonów a niejeden w niezłym błocie.
pozdrawiam Arek

Data: 2010-11-03 20:35:01
Autor: Wojtek M.
[...]

Kuknę na to, nie pomyślałem o nich. Dzięki

mavic crossmax pomożecie wybrać?