mavic crossmax pomożecie wybrać?

Data: 2010-11-04 00:16:23
Autor: Strielok
mavic crossmax pomożecie wybrać?

Cześć

Zamiast składać jakieś koła chyba kupię gotowe. Nigdy nie jeździłem na

Następnie pozytywne wibracje wzbudziły we mnie te ST:

od 2 sezonów używam Crossmax'ów ST (na 24 szprychy, bo są też 18) mają za sobą Góry- tydzień w Bieszczadach tydzień w Sudetach i  (ze względu na bliskość) x jazd w Beskidzie Śląskim, Żywieckim, jedną wyprawę dwu tygodniową (ale z przyczepką)... no i lasy, lasy, lasy Śląska. Styl Jazdy XC no można powiedzieć lekkie Enduro, ale żadnych hopek, dropów (poza takimi 0,5 m) itp.
A użytkowanie wg mnie wygląda tak:
- 2 lata temu założone
- ok 2 msc temu sprawdzałem czy nie wymagają centrowania- NIE.
- nadal jeżdżę.
A dodatkowo każde ST mają piastę na 15QR z zamontowanymi adapterami, tak więc pasują pod zwykła oś 9mm jak i pod 15qr- odkryłem tzn przy pomocy Pana Piotra z CrazyCrank'u miesiąc temu.
No i fajne wyglądają te szprychy- to one mnie tak wzięły :)

Pozdrawiam
Strielok

Data: 2010-11-04 00:21:26
Autor: Strielok

Użytkownik "Strielok"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:iasqg9$ia1$1@speranza.aioe.org...

Cześć

Zamiast składać jakieś koła chyba kupię gotowe. Nigdy nie jeździłem na

Następnie pozytywne wibracje wzbudziły we mnie te ST:

aha bo zapomniałem moja waga to ok 66 kg, a z plecakiem i po solidnym obiedzie w porywach będzie około 70. Więc chyba mało.

Pozdrawiam
Strielok

mavic crossmax pomożecie wybrać?