may the force be with you

Data: 2018-08-15 01:26:44
Autor: PiteR
may the force be with you
Ide sobie chodnikiem, myślę o d. maryni, raptem paczę,
oczom nie wierzę a tu Obi Wan Kenobi pociska jako żywy.

To ja Dzień Dobry panu a on Hi sorry ale śpieszę się na premierę
May the force be with you son.
 Paczę dalej (a ja bez okularów) a tu jakaś piękność idzie. Aż mi się gorąco zrobiło na myśl, że to Mary Elizabeth Winstead. Oko to lepsze naregulowałem palcem a to była jak się później okazało
(szybko znalazłem na imdb) Hayley Atwell. Także tak.

--
Piotrek

Let me see your war face.

may the force be with you