mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac

Data: 2018-01-03 13:01:14
Autor: T.
mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
W dniu 2018-01-03 o 11:21, decore-meble.pl pisze:
Witam

potrzebuje porady - ja wime ze to inne samochody ale oba mi sie podobaja - mazda bardziej - oba wystarcza na nasze potrzeby. mamy jeszcze starego minivana mazdy ktory jak wol roboczy spisuje sie wysmienicie od kilku lat. SXem jezdzilem 1.0 i o dziwo jest to w miare sensowny samochod nawet mimo tego silnika, jezdze spokojnie i 70% to trasa po 200 km w jedna strone reszta warszawa i okolice.Mysle ze 1,4 w premium wersji bylby jeszcze sensowniejszy ale przejechac sie nim na razie nie mam gdzie. Mazda w srodku jest fajniejsza silnik 120 jest ok. mysle ze spalanie obu samochodow bedzie podobne.

obawy mam co do turbo z 1,4 i tego ile taki slnik wytrzyma, dwumasy niby tam nie ma wiec tu jest spokojnie

mazdzie ufam ze gniota w benzynie nie wypuscila

a opnien o obu smaochodach w necie sa dobre lub bardzo dobrze

co wybrac?

Generalnie to musisz ustalić priorytety, które pomogą Ci wybrać (wielkość, niezawodność, konkretne wyposażenie, itp.). Zdaje się, ze mazda to hatchback/sedan, a Sx - crossover, więc porównanie w sensie wyglądu i wielkości może być trudne. Może pomoże Ci porównywarka aut na stronie https://www.samar.pl/porownywarka-modeli
Co do silników - jak pogrzebiesz w sieci, to może się okazać, że silniki produkuje ta sama japońska firma umieszczona w Tajlandii albo Turcji :-)
T.

mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac