mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac

Data: 2018-01-06 03:26:42
Autor: decore-meble.pl
mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac
SX z 1,4 wazy 1150kg i ma swoje 140koni- jezdzi sie tym dobrze albo nawet bardzo dobrze. W tej cenie takiego wyposazenia raczej nigdzie nie ma, przy tym rozmiar tez ma znaczenie. Podobnej wielkosci samochody waza kolo 1400 -1500 kg i tu jest pies pogrzebany. Nawet 1.0 jakos daje rade mimo ze myslalem ze ten samochod nawet nie ruszy z miejsca. Mazda zasluzyla na moje zaufanie bo mam Mazde prawie 10 lat i lepszego samochodu miec chyba nie bede - ale cenowo jest droga jak na moja kieszen a kazdy uzywany samochod z taka iloscia elektroniki mnie odstrasza. Mam nadzieje ze suzuki jest prostsze i da rade. Coraz blizej mi do SX'a

pozdro

ps ale mazda jest ladniejsza i tak

mazda 3 2.0 czy suzuki sx 1.4 - co wybrac