mazury: namiary na trasy?

Data: 2009-08-16 11:50:07
Autor: kulf0n
mazury: namiary na trasy?
Planuję kilkudniowy pobyt na Mazurach. Chciałbym jak najwięcej objeździć na rowerze. Na razie korzystam ze strony:

http://mazury.info.pl/atrakcje/szlaki/rowerowe.html

ale informacje tam zawarte są mało szczegółowe (tylko Szlak Sztynort jest dobrze opisany). Stąd moje pytanie: czy możecie polecić strony bardziej ukierunkowane na turystykę rowerową w tamtym regionie? Interesują mnie mapki, zaznaczone trasy rowerowe, zdjęcia, opisy itp.

kulf0n

Data: 2009-08-16 14:00:39
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
mazury: namiary na trasy?
Panie kulf0n, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:00d05323$0$22379$c3e8da3news.astraweb.com> przy ul....

Stąd moje pytanie: czy możecie polecić strony bardziej ukierunkowane na turystykę rowerową w tamtym regionie?

<http://www.compass.krakow.pl/sklep/?p=productsMore&iProduct=121&sName=Mazury-- szlak-Krutyni>
To Ci może pomoże.
Przy zakupach za 30zł lub więcej przesyłka gratis.

Data: 2009-08-16 14:19:30
Autor: Titus Atomicus
mazury: namiary na trasy?
In article <00d05323$0$22379$c3e8da3@news.astraweb.com>,
 kulf0n <kulf0n@bez.adresu> wrote:

[...]

E, mapa nie wystarczy? Drogi to idealne trasy rowerowe - a ruch niewelki.
Ja ostatnio jezdze tam sladami Pana Samochodzika (Nowe Przygody, Winnetou, Niewidzialni, Zlota Rekawica, Zagadki Fromborka)

TA

Data: 2009-08-16 15:22:10
Autor: kulf0n
mazury: namiary na trasy?
[...]

To zależy gdzie, mapę tez wezmę z sobą. Ale ogólnie na rowerze wolałbym bardziej w teren a z tego co wyczytałem to tylko szlak niebieski z Giżycka jest dobrze oznakowany. Z innymi różnie bywa.

kulf0n

Data: 2009-08-16 16:01:07
Autor: Titus Atomicus
mazury: namiary na trasy?
In article <00cf4146$0$1735$c3e8da3@news.astraweb.com>,
> [...]

To zależy gdzie, mapę tez wezmę z sobą. Ale ogólnie na rowerze wolałbym bardziej w teren

A, chyba ze tak.

a z tego co wyczytałem to tylko szlak niebieski z Giżycka jest dobrze oznakowany. Z innymi różnie bywa.

No, ja ostatnio jechalem niebieskim naokolo Jezioraka.

TA

mazury: namiary na trasy?