mbank

Data: 2015-02-28 12:05:56
Autor: J.F.
mbank

Ciekawostka na emaxie

Saldo 0.72, dostepne 0.00

Niby nic dziwnego, ale zaplanowanych operacji brak.

Juz naliczyli odsetki, data operacj 1.03, data ksiegowania 27.02,
w historii sa, w dostepnych nie ma,  paranoja, super strona :-)

J.

Data: 2015-02-28 12:08:45
Autor: Wojciech Bancer
mbank
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:

Ciekawostka na emaxie
Saldo 0.72, dostepne 0.00
Niby nic dziwnego, ale zaplanowanych operacji brak.

Chyba mBank tak ma od zawsze jeśli zmiana miesiąca przypadnie
na weekend.

Juz naliczyli odsetki, data operacj 1.03, data ksiegowania 27.02,
w historii sa, w dostepnych nie ma,  paranoja, super strona :-)

Co ma strona do tego? :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2015-02-28 12:33:18
Autor: J.F.
mbank
On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ciekawostka na emaxie
Saldo 0.72, dostepne 0.00
Niby nic dziwnego, ale zaplanowanych operacji brak.

Chyba mBank tak ma od zawsze jeśli zmiana miesiąca przypadnie
na weekend.

Czy od zawsze to nie wiem, od pewnego czasu zauwazylem ze naliczaja z
wyprzedzeniem. Ale pierwszy raz zauwazylem, ze te srodki sa niedostepne.

Nie wiem - wczesniej nie zwracalem uwagi, teraz cos zmienili, czy luty
taki wyjatkowy ?

Juz naliczyli odsetki, data operacj 1.03, data ksiegowania 27.02,
w historii sa, w dostepnych nie ma,  paranoja, super strona :-)

Co ma strona do tego? :)

No bo to nowy, lepszy interfejs, a tymczasem czeski film - nikt nic
nie wie :-)

J.

Data: 2015-02-28 16:12:34
Autor: Kamil Jońca
mbank

On 2015-02-28, J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote:
Ciekawostka na emaxie
[...]

Od zawsze (tj od ~2001-2002 roku)

Ale pierwszy raz zauwazylem, ze te srodki sa niedostepne.

A tego to nie wiem.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/