mbank-Ile za wyplat za granica w bankomacie ?

Data: 2011-07-05 22:41:55
Autor: Fantom
mbank-Ile za wyplat za granica w bankomacie ?
Witam
Jak jest licozna wyplata w bankomatach kartami mbanku za granica ?
Jak wyplacamy EUR to nie ma zadnych dodatkowych oplat ? Jak wyplacamy np w Czechach (czyli korony) to do 2% ?
Tak zrozumialem ze stron mbnaku.

A po jakich kursach jest to liczone ?
Czyli np dzisiaj chce wyplacic w Austrii 100 EUR - ile bank mi zdejmie z konta w PLN ?

Fantom

Data: 2011-07-05 20:58:14
Autor: Konfabulator

http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/transakcje_zagraniczne/

--

mbank-Ile za wyplat za granica w bankomacie ?