mbank / chrome / zapamietane haslo

Data: 2014-04-28 23:59:03
Autor: george
mbank / chrome / zapamietane haslo

"vvvvvv" <wlewszy@porsche.de> wrote in message news:ljmaqq$75d$1speranza.aioe.org...
witam szanownych i szanowne,
zalogowalem sie do mbank przez chrome, wpisałem login i hasło i chrome mnie się pyta czy ma zapamietac haslo. a n iech sonei zapamieta, przeciez to https więc nie zadziała. wylogowałem się zamknąłem przeglądarkę, otworzyłem uruchomiłem mbank i chrome podpowiada mi login i hasło.
nie znam się na tym za dobrze, ale wydawało mi się że przez https przeglądarka "nie widzi" co sie tam dzieje w środku. jak to jest z innymi bankami? czy coś takiego nie świadczy czasem że coś jest nie tak z bezpieczeństwem logowania w mbanku?

pozdrawiam

a zaszyfrowane wychodzi wprost z twojej klawiatury...

pozdro
george

mbank / chrome / zapamietane haslo