[przelew zagraniczny] mbank->bank w chorwacji - ile kosztuje

Data: 2009-06-22 18:25:20
Autor: Wojtek
[przelew zagraniczny] mbank->bank w chorwacji - ile kosztuje
Witam,

chciałem dokonać przelewu np. 100 euro używając do tego konta w mbanku (ekonto złotówkowe). Przelew miałby trafić na konto w banku chorwackim (jeszcze nie wiem jakim konkretnie). Czy jest to w ogóle możliwe i ile by mnie to kosztowało?

Jeśli nie jest to możliwe, jak zrobić to innym sposobem - najtaniej.

pozdrawiam,
Wojtek

Data: 2009-06-22 11:04:59
Autor: Tomasz

http://www.mbank.pl/indywidualny/rachunki/osobiste/eKONTO/przelewy_zagraniczne.html

Data: 2009-06-25 22:18:39
Autor: Grzegorz M

Użytkownik "Wojtek" <wojtek@wp.pl> napisał w wiadomości news:h1ob3v$74m$1node2.news.atman.pl...
[...]

można załozyć (w ciągu kilku minut na mLini) emax walutowy EUR (lub odpowiednik firmowy) i jeśli bank odbiory obsługuje SEPA, to zamiast przelewu SWIFT robisz przelew SEPA - koszt przelewu SEPA nadal 5zł (choć niby promocja się już skończyła i miała być opłata jak za swift albe bez opłat beneficjenta), czas "doręczenia" do 2 dni roboczych (czy jakoś tak jeśli zostanie zlecony do godziny chyba 12:00)

pozdrawiam
GM

Data: 2009-06-26 08:24:42
Autor: Pete
W dniu 25.06.09 22:18, Grzegorz M pisze:
UÂżytkownik "Wojtek"<wojtek@wp.pl>  napisaÂł w wiadomoÂści
Witam,

chciaÂłem dokonaĂŚ przelewu np. 100 euro uÂżywajÂąc do tego konta w mbanku
(ekonto zÂłotĂłwkowe). Przelew miaÂłby trafiĂŚ na konto w banku chorwackim
(jeszcze nie wiem jakim konkretnie). Czy jest to w ogĂłle moÂżliwe i ile by
mnie to kosztowaÂło?

JeÂśli nie jest to moÂżliwe, jak zrobiĂŚ to innym sposobem - najtaniej.

pozdrawiam,
Wojtek

moÂżna zaÂłozyĂŚ (w ciÂągu kilku minut na mLini) emax walutowy EUR (lub
odpowiednik firmowy) i jeÂśli bank odbiory obsÂługuje SEPA, to zamiast
przelewu SWIFT robisz przelew SEPA

Chorwacja to nie UE, więc o SEPA chyba należy zapomnieć.

--
Pete

Data: 2009-06-26 11:53:04
Autor: Otez
Wojtek pisze:
Witam,

chciałem dokonać przelewu np. 100 euro używając do tego konta w mbanku (ekonto złotówkowe)

Robiłem rezerwację za apartament gdzieś z miesiąc temu i za przelew 100 euro wyszło:
20 pln za przelew; 5 pln za komunikat SWIFT, 5 pln za potwierdzenie przelewu - to już dobrowolnie chciałem mieć.

Pozdrawiam
O.

[przelew zagraniczny] mbank->bank w chorwacji - ile kosztuje