mbank hasła jednorazowe - czarny ma rketing?

Data: 2009-05-16 12:06:09
Autor: RobertS
mbank hasła jednorazowe - czarny ma rketing?

tak sobie myślę, czy takie losowe kasowanie list haseł jednorazowych
to strategia marketingowa mająca zachęcić do haseł SMSowych? (mam
zamówione 3 listy do przodu za darmo, może to ich "zdenerwowało").

a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel. komórkowego...znam takie osoby, które ze "smyczy" (komórek) nie korzystają wcale

RobertS

Data: 2009-05-16 03:21:09
Autor: bradley.st
On 16 Maj, 06:06, RobertS <bo...@xpostx.pl> wrote:

a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel.
komórkowego...

Moze to laczona "promocja" z mBank mobile? ;)

Data: 2009-05-16 10:42:37
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail bob75@xpostx.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

Data: 2009-05-16 12:48:14
Autor: corner

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:16052009.21BA392Cbudzik61.poznan.pl...

smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

To mBank wysyła też na stacjonarne swoje smsy?

Data: 2009-05-16 14:42:46
Autor: Budzik
Osobnik posiadający mail cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

To mBank wysyła też na stacjonarne swoje smsy?
a tego to nie wiem.

"Kto leczy się z poradników lekarskich, ten umiera na pomyłkę w druku".

Data: 2009-05-16 16:39:08
Autor: radekp@konto.pl
mbank hasła jednora zowe - czarny marke ting?
Sat, 16 May 2009 10:42:37 +0000 (UTC), w
<16052009.21BA392C@budzik61.poznan.pl>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

smsa mozna wysłac równiez na stacjonarke :)

To może podać im jakiś nr Premium :)).
Albo taki sobie założyć i wtedy podać :>.

Data: 2009-05-16 17:19:59
Autor: krzysztofsf
radekp@konto.pl pisze:
[...]

A wiesz, ze z ta stacjonarka to chyba prawda - o ile pamietam jakis automat wtedy odczytuje sms-a. Kiedys otrzymalem takiego dziwolaga - prawdopodobnie sms-a mi czytalo.

Data: 2009-05-16 18:03:48
Autor: corner

Użytkownik "krzysztofsf" <krzysztofsf@wp.pl> napisał w wiadomości news:gumlj4$m8p$1news.wp.pl...

A wiesz, ze z ta stacjonarka to chyba prawda - o ile pamietam jakis automat wtedy odczytuje sms-a. Kiedys otrzymalem takiego dziwolaga - prawdopodobnie sms-a mi czytalo.

Jak się ma odpowiedni telefon, to przychodzi w formie tekstowej - sam korzystam. Szkoda tylko, że smsy na stacjonarki z sieci komórkowych są takie drogie (około złotówki).

Data: 2009-05-17 15:41:21
Autor: Krzysztof Halasa
"corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> writes:

Jak się ma odpowiedni telefon, to przychodzi w formie tekstowej - sam korzystam.

A jak to ustawic?
No bo operator musi przeciez wiedziec ze tak ma byc.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-17 23:17:50
Autor: corner

Użytkownik "Krzysztof Halasa" <khc@pm.waw.pl> napisał w wiadomości news:m3skj34zjy.fsfintrepid.localdomain...

A jak to ustawic?
No bo operator musi przeciez wiedziec ze tak ma byc.

Nie pamiętam dokładnie. Mam telefon w &tp - po konfiguracji telefonu (wpisaniu numeru centrum sms) należy chyba wysłać pierwszego smsa. Wtedy wiedzą, że mają dostarczać smsy w formie tekstowej. Żeby to działało trzeba mieć też aktywną prezentację numeru.

Data: 2009-05-17 23:22:38
Autor: corner
mbank hasła jednorazowe - czarny marketing?

Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomości news:gupvfl$dld$1nemesis.news.neostrada.pl...

Nie pamiętam dokładnie.

Już się dokształciłem - w &tp należy wysłać sms o treści tekst na bezpłatny numer 8888. Od tej pory smsy będą dochodzić w formie tekstowej.

Data: 2009-05-18 13:04:28
Autor: Krzysztof Halasa
[...]

Dzieki.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-16 12:08:39
Autor: Mithos
RobertS pisze:
a ciekawe w jaki sposób zostałbyś przekonany jeżeli nie miałbyś tel. komórkowego...znam takie osoby, które ze "smyczy" (komórek) nie korzystają wcale

Tel. komórkowy to raczej jest trzecia ręka, a nie smycz :)

--
Mithos

mbank hasła jednorazowe - czarny ma rketing?