mbank i BFG

Data: 2010-01-02 01:17:04
Autor: J.F.
mbank i BFG
Witam,

 mBank rozeslal wlasnie emailem "Informacje dotyczace Bankowego
Funduszu Gwarancyjnego". Takie tam informacje ze depozyty do 50k euro
sa gwarantowane w 100%.

Przyznam ze poczylem sie zaniepokojony ... a pewnie mialo mnie
uspokoic :-)

J.

Data: 2010-01-01 23:40:23
Autor: witek
mbank i BFG
J.F. wrote:
[...]

dokładnie
tak jakby przesłaniem tego miało być: spokojnie, nawet jak wkrótce zbankutujemy to i tak dostaniecie swoją kasę w ciągu 60 dni.
Radzę zajrzeć do raportu finansowego. Jakoś słabo wygląda.

Data: 2010-01-01 23:03:01
Autor: Tomek z Wawy
mbank i BFG
On 2 Sty, 06:40, witek <witek7...@gazeta.pl.invalid> wrote:
J.F. wrote:
> [...]

> uspokoic :-)

dokładnie
tak jakby przesłaniem tego miało być: spokojnie, nawet jak wkrótce
zbankutujemy to i tak dostaniecie swoj± kasę w ci±gu 60 dni.
Radzę zajrzeć do raportu finansowego. Jako¶ słabo wygl±da.

Chciało się mieć now± ustawę i nowe gwarancje to trzeba było się
liczyć z tym, że policmajstrzy dołoż± do niej co¶ idiotycznego i efekt
jest. Pociesze Was tym, że dostaniecie taki spam z każdego banku w
którym macie konta.

Data: 2010-01-02 12:34:43
Autor: george
mbank i BFG

"witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> wrote in message news:hhmm87$an8$1inews.gazeta.pl...
J.F. wrote:
[...]

tak jakby przesłaniem tego miało być: spokojnie, nawet jak wkrótce zbankutujemy to i tak dostaniecie swoj± kasę w ci±gu 60 dni.
Radzę zajrzeć do raportu finansowego. Jako¶ słabo wygl±da.

o który raport chodzi ? 3Q ?
george

Data: 2010-01-02 10:44:31
Autor: sensei
mbank i BFG
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:ku3tj5t1uljrfrmddngcs1417k0u9943ks4ax.com...
[...]

troche spozniona ta nowina...
mnie osobiscie interesuje czy 100% depozytow oznacza 100% depozytow plus odsetki naliczone do dnia upadlosci czy tylko samych depozytow?

Data: 2010-01-03 08:41:46
Autor: bzdreg
mbank i BFG
sensei pisze:

mnie osobiscie interesuje czy 100% depozytow oznacza 100% depozytow plus odsetki naliczone do dnia upadlosci czy tylko samych depozytow?

Oczywiście, że to drugie. W dodatku bez określenia "kiedy'.

--
Tnx. Regards.         Bzd.

Data: 2010-01-02 12:07:20
Autor: paul
mbank i BFG
Emailem....?

Ja dostalem InPostem....

I to jeszcze nadawca byla jakas kancelaria trzyliterowa w imieniu mBanku

(Przez chwile pomyslalem ze to jakas windykacja sic...;)

paul

Data: 2010-01-02 13:15:41
Autor: Krzysiek
mbank i BFG
On 2 Sty, 12:07, "paul" <USUNwieszCOp...@gazeta.pl> wrote:

I to jeszcze nadawca byla jakas kancelaria trzyliterowa w imieniu mBanku

Kancelaria? to ja bym się przestraszył jeszcze bardziej;)

Data: 2010-01-02 12:52:36
Autor: Bogdan B.
mbank i BFG
W dniu 2010-01-02 01:17, J.F. pisze:

[...]

Dostałem coś podobnego z BZWBK, piszą w tym że akcja wysyłkowa wynika ze zmiany ustawy o BFG zobowiązującej banki do poinformowania klientów o samym BFG i "sytuacji ekonomiczno-finansowej banku" (cokolwiek to drugie znaczy w praktyce).

Data: 2010-01-02 09:36:39
Autor: JB
mbank i BFG
Eurobank również podaje takiego newsa. "Całe szczę¶cie" nie mam
depozytów pow. 50k ojro.

Najciekawsze w informacji od Euro:
"Euro Bank S.A. informuje o swojej sytuacji ekonomiczno-finansowej w
ogólnodostępnym miejscu w placówkach banku oraz pod adresem:
www.eurobank.pl/polityka-informacyjna."

link nie działa ;)

JB

Data: 2010-01-04 09:27:46
Autor: Erazmus
mbank i BFG
On 2 Sty, 01:17, J.F. <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wszystkie banki maj± obowi±zek rozesłać tę informacje.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2010-01-04 10:12:23
Autor: BK
mbank i BFG
On 4 Sty, 18:27, Erazmus <jacek.eraz...@gmail.com> wrote:
> [...]

> uspokoic :-)

Wszystkie banki maj± obowi±zek rozesłać tę informacje.

Polemizowalbym. IMO to jest naditerpretacja przepisow z ustawy o bfg.
banki maja informowac klientow o zasadach gwarantowania depozytow -
nigdzie nie jest powiedziane, ze maja wszystkim wyslac maila :)

mbank i BFG