mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów

Data: 2016-02-07 11:52:08
Autor: janek z pola
mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów
Budzik wrote:

Czy ktos mi moze wytłumaczyc, co za osioł projektował nowy interfejs?

Klikam na liscie kont przy danym koncie przelew jednorazowy i robiÄ™
przelew.
Ale za chwile okazuje sie, ze przelew poszedł z innego konta, bo to nie ma
znaczenia, ze kliknałem przy danym koncie - i tak ustawiło mi, ze przelew
idzie z innego.

Staram się zwracac na to uwage, ale juz kilka przelewów poszło z nie tego
konta co trzeba...

Temat był już poruszany na grupie i to dosyć dawno. Największy problem jest gdy przelewy idą w innej walucie niż waluta rachunku. Niestety sposób budowy interfejsu WWW mBank pozostawia wiele do życzenia - jednak najwidoczniej dla marketingu w mBanku wszystko jest OK i prawdopodobnie są z siebie bardzo dumni.

--
Wysłane z pola.

Data: 2016-02-07 11:43:34
Autor: Budzik
mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów
U¿ytkownik janek z pola adres@email.pl ...

Czy ktos mi moze wyt³umaczyc, co za osio³ projektowa³ nowy interfejs?

Klikam na liscie kont przy danym koncie przelew jednorazowy i robiê
przelew.
Ale za chwile okazuje sie, ze przelew poszed³ z innego konta, bo to
nie ma znaczenia, ze klikna³em przy danym koncie - i tak ustawi³o mi,
ze przelew idzie z innego.

Staram siê zwracac na to uwage, ale juz kilka przelewów posz³o z nie
tego konta co trzeba...

Temat by³ ju¿ poruszany na grupie i to dosyæ dawno. Najwiêkszy problem
jest gdy przelewy id± w innej walucie ni¿ waluta rachunku. Niestety
sposób budowy interfejsu WWW mBank pozostawia wiele do ¿yczenia -
jednak najwidoczniej dla marketingu w mBanku wszystko jest OK i
prawdopodobnie s± z siebie bardzo dumni.

A zg³asza³ ktos to do banku?

Data: 2016-02-07 12:16:15
Autor: W
mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów
Budzik wystuka³, co nastêpuje:

[...]

Pewnie tak, ale zaraz odezwie siê tutaj Grupowy Gro^WGuru, który bêdzie Ci udowadnia³, ¿e jeste¶ taki-siaki-i-owaki a miêdzymordzie mBanku to jest szczytowe osiagniêcie...

mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów