mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewĂłw

Data: 2016-02-10 10:39:37
Autor: elmer radi radisson
On 2016-02-07 11:38, Budzik wrote:
Czy ktos mi moze wytłumaczyc, co za osioł projektował nowy interfejs?

Klikam na liscie kont przy danym koncie przelew jednorazowy i robię
przelew.
Ale za chwile okazuje sie, ze przelew poszedł z innego konta, bo to nie ma
znaczenia, ze kliknałem przy danym koncie - i tak ustawiło mi, ze przelew
idzie z innego.

Staram się zwracac na to uwage, ale juz kilka przelewów poszło z nie tego
konta co trzeba...

Kolejnosc przelewow w tym systemie jest idiotyczna i interfejs podstawia
taka w ktorej logika uzytkownika jest ostatnia w kolejnosci. Jeszcze
bardziej sie to komplikuje jesli sie ma dodatkowo rachunek firmowy.

Do tego co do interfejsu nie zmienilem zdania i uwazam ze jest
beznadziejny - te wszystkie dynamicznie generowane elementy dostaja
czkawki i czesto trzeba poczekac na ich zaladowanie, a zdarza sie
ze strone trzeba przeladowywac ponownie co zazwyczaj konczy sie
koniecznoscia ponownego logowania.

Poprzedni statyczny interfejs byl o niebo bardziej funkcjonalny
i niezawodny - a tego nalezalby sie spodziewac od systemu
transakcyjnego. Szkoda ze komus pomylilo sie to z portalem
spolecznosciowym.

--

memento lorem ipsum

Data: 2016-02-10 12:30:21
Autor: Piotr Gałka
mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewów

Użytkownik "elmer radi radisson" <radi@spam-spam-spam-eggs-bacon-and.spam.wireland.org> napisał w wiadomości news:n9f0h4$5h5$1portraits.wsisiz.edu.pl...

Poprzedni statyczny interfejs byl o niebo bardziej funkcjonalny
i niezawodny - a tego nalezalby sie spodziewac od systemu
transakcyjnego. Szkoda ze komus pomylilo sie to z portalem
spolecznosciowym.

Kiedyś PC-ty miały po 640k RAMu i HDD 20M (albo wcale) i działały szybciej niż teraz. To jest jakiś ogólny spisek :).
P.G.

mbank i debilne rozwiazania w systemie przelewĂłw