Data: 2017-01-02 09:04:38 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
mbank i logika | |
On 2017-01-01, janek z pola <adres@email.pl> wrote:
[...] po to, żeby je ewentualnie udostępnić jakiejś władzy na żądanie, nie powinny być (moim zdaniem) dostępne w tym samym miejscu co dane aktualnych klientów. A są. A wynika to z jakiej podstawy prawnej? :) -- Wojciech Bańcer wojciech.bancer@gmail.com |
|
Data: 2017-01-06 14:56:09 | |
Autor: janek z pola | |
mbank i logika | |
Wojciech Bancer wrote:
On 2017-01-01, janek z pola <adres@email.pl> wrote: Wynika z tego cytowanego wcześniej fragmentu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych - tam jest mowa o należytej staranności. Jeżeli bank nie umie odróżnić klienta aktywnego od zarchiwizowanych danych osobowych dla klientów, których nie wiąże już umowa - to chyba nie ma tej staranności. -- Wysłane z pola. |
|
Data: 2017-01-06 17:20:03 | |
Autor: Wojciech Bancer | |
mbank i logika | |
On 2017-01-06, janek z pola <adres@email.pl> wrote:
[...] Wynika z tego cytowanego wcześniej fragmentu Ustawy o Ochronie Danych Osobowych - tam jest mowa o należytej staranności. No to mamy różne definicje należytej staranności. Jeżeli bank nie umie odróżnić klienta aktywnego od zarchiwizowanych danych osobowych dla klientów, których nie wiąże już umowa - to chyba nie ma tej staranności. A poprzesz argumentami? Bo wprost z ustawy taki warunek jak "taśmowanie danych" absolutnie nie wynika. -- Wojciech Bańcer wojciech.bancer@gmail.com |
|