mbank i radio Maryja

Data: 2010-02-25 20:29:14
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mbank i radio Maryja
jak oceniacie postawę mBanku?

Moim zdaniem, okrągłe słówka o "przyglądaniu się" sprawie,
to za mało. Moim zdaniem rachunek powinien zostać zablokowany
na kilka dni, aby stosowne organy mogły wydać postanowienie o wszczęciu śledztwa i zablokowaniu rachunku do wydania wyroku
przez sąd, który rozstrzygnie jak zadysponować pieniędzmi.

Moim zdaniem, pieniądze powinny być albo zwrócone ofiarodawcom
albo przekazane Radiu Maryja (sam ksiądz Rydzyk nie jest postacią
z mojej bajki, ale przecież ludzie przekazywali je z intencją,
aby trafiły do łapek Łojca Dyrektora)

Data: 2010-02-25 20:32:50
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mbank i radio Maryja
jak oceniacie postawę mBanku?

link dla nie znających sprawy

http://wiadomosci.onet.pl/2133707,11,radio_maryja_padlo_ofiara_oszustow_bankowych,item.html

Data: 2010-02-25 20:41:47
Autor: Arek
mbank i radio Maryja
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl wrote:

[...]

Postawa poprawna. Na słowo jakiejś fundacji nie powinni nic blokować.

Mogą najwyżej szybko i sprawnie zadziałać z organami typu policja/prokurator.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2010-02-25 21:29:29
Autor: BK
mbank i radio Maryja
On 25 Lut, 20:41, Arek <a.r.e.k....@g.a.z.e.t.a.pl> wrote:
zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:
> jak oceniacie postaw mBanku?

> Moim zdaniem, okr g e s wka o "przygl daniu si " sprawie,
> to za ma o. Moim zdaniem rachunek powinien zosta zablokowany
> na kilka dni, aby stosowne organy mog y wyda postanowienie
> o wszcz ciu ledztwa i zablokowaniu rachunku do wydania wyroku
> przez s d, kt ry rozstrzygnie jak zadysponowa pieni dzmi.

Postawa poprawna. Na s owo jakiej fundacji nie powinni nic blokowa .

Mog najwy ej szybko i sprawnie zadzia a z organami typu
policja/prokurator.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

art. 106a ust 3 ustawy prawo bankowe

W przypadku powzięcia uzasadnionego podejrzenia, że zgromadzone na
rachun-ku bankowym środki, w całości lub w części pochodzą lub mają
związek z prze-stępstwem innym niż przestępstwo, o którym mowa w art.
165a lub art. 299 Ko-deksu karnego, bank jest uprawniony do dokonania
blokady środków na tym ra-chunku. Blokada może nastąpić wyłącznie do
wysokości zgromadzonych na ra-chunku środków, co do których zachodzi
takie podejrzenie.

Czyli nawet na slowo fundacji moga blokowac ;)

Data: 2010-02-26 07:17:52
Autor: Kamil Jońca
mbank i radio Maryja
BK <bkapuscinski@gmail.com> writes:

[...]

[...]

O ile słowo fundacji spowoduje uzasadnione podejrzenie. :P
Bo ja np. Rydzyjku nie wierzę i co teraz.
KJ
PS. :)
Spokojnie... To tylko prowokacja.

Data: 2010-02-26 04:47:16
Autor: BK
mbank i radio Maryja
On 26 Lut, 07:17, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
BK <bkapuscin...@gmail.com> writes:

[...]

> [...]

O ile słowo fundacji spowoduje uzasadnione podejrzenie. :P
Bo ja np. Rydzyjku nie wierzę i co teraz.
-- http://modnebzdury.wordpress.com/2009/10/01/niewiarygodny-list-prof-m....
Spokojnie... To tylko prowokacja.

Ale bank jest w stanie sprawdzic to podejrzenie. Jesli np. wyciag
pokazuje, ze wplaty na dany rachunek sa z tytulem "datek na radio
maryja" to podejrzenie jest uzasadnione.

Data: 2010-02-26 14:24:01
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"BK" 3ab52160-5578-4c67-b06e-bf271fc76066@g11g2000yqe.googlegroups.com

: Ale bank jest w stanie sprawdzic to podejrzenie. Jesli np. wyciag
: pokazuje, ze wplaty na dany rachunek sa z tytulem "datek na radio
: maryja" to podejrzenie jest uzasadnione.

Mam w domu radio (na tranzystorach, ;) nie lampowe) i nazwałem je maryja. :)
No i zbieram pieniądze na utrzymanie tego radia -- elektryczność, abonament... ;)

Nie ulega wątpliwości, że konto należy zablokować (co uczyniono) a pieniądze
przekazać fundacji albo zwrócić (naiwnym do kwadratu) ofiarodawcom, ale należy
też odszukać właściciela (założyciela?) konta, aby go ukarać za oszukiwanie. :)

Mnie pozostaje satysfakcja -- jakim mieczem wojował Rydzyk, takim oberwał. :)

Data: 2010-02-26 14:36:11
Autor: pyrtek
mBank - Maryja
Jestem sobie uczciwym biznesmenem. Tak uczciwym, ze paru moich konkurentów nie śpi z mojego powodu po nocach. Któryś z nich wymyślił, że wydrukuje fałszywki ulotek radia z Torunia podając mój numer konta. Bank zablokował mi konto. Mój biznes (wymagający błyskawicznego przepływu pieniędzy) pada. Pracownicy idą na bruk.

Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-02-26 07:36:34
Autor: BK
mBank - Maryja
On 26 Lut, 14:36, pyrtek <upixb_at_lykamspam...@null.com> wrote:
[...]

Bez przesady. Rozmawiamy o tym jak o jakiejs czarnej magii. Bank jest
w stanie odroznic konto normalnego klienta na ktorym od X czasu
pojawilaly sie normalne/typowe obroty i nagle jest jakas niewielka
dziwna akcja do wyjasnienia od sytuacji, w ktorej konto "na slupa"
wyplywa brudna kasa. Konta 'slupow' praktycznie golym okiem widac - z
pewnych wzgledow :)

Data: 2010-02-26 22:10:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

"pyrtek" hm8ioa$ia1$1@news.onet.pl

[...]

No cóż. Chyba nie każdy pomyślał o takim rozwiązaniu.
Być może naprawdę dowcipniś nie jest właścicielem tego konta. :)
Powiedziałbym nawet, że Twoje rozwiązanie jest bardziej prawdopodobne
niż rozwiązanie wzięte pod uwagę przez tak zwaną większość osób. :)

Jeśli naprawdę Twój interes wymaga szybkiego przepływu gotówki,
możesz nawet nie zauważyć przez jakiś czas tego, że wpływają
tam dziwne datki.

Tak czy siak -- nie zdziwię się, jeśli właściciel konta będzie bronił
się właśnie w ten sposób  -- konto moje, ale dowcip cudzy. :) Bank
twierdzi, że właściciela konta odnajdzie bez trudu, gdyż dokładnie
weryfikuje dane założyciela. :)

Data: 2010-02-27 00:41:51
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mBank - Maryja
Bank twierdzi, że właściciela konta odnajdzie bez trudu, gdyż dokładnie weryfikuje dane założyciela. :)

czy tzn. że mBank zaprzestał współpracy z firmą "Siódemka"? T/N?

Data: 2010-02-27 01:16:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 3461.0000003e.4b885c3f@newsgate.onet.pl

czy tzn. że mBank zaprzestał współpracy z firmą "Siódemka"? T/N?

A co to za firma? :)

Data: 2010-02-27 01:54:58
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mBank - Maryja

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 3461.0000003e.4b885c3f@newsgate.onet.pl

> czy tzn. że mBank zaprzestał współpracy z firmą "Siódemka"? T/N?

A co to za firma? :)

firma kurierska znana z bardzo niskiej jakości usług, które świadczy.
między innymi jej kurierzy notorycznie doręczają umowy bez żadania
dowodu osobistego od klienta. Używając słow Rydzyka "współdziałają
ze złem", bo umożliwiają zakładanie kont w mbanku na fałszywe dane.

Dopóki mBank współpracuje z siódemką, jest niewiarygodny w moich oczach.

Data: 2010-02-27 02:16:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 3461.00000044.4b886d62@newsgate.onet.pl

[...]

Czy mBank (lub inny bank) może otworzyć (i prowadzić) konto nie-Polakowi?
Zapewne tak. A czy kurier ma obowiązek rozpoznawania autentyczności
dokumentów z całego świata? Chyba nie. (a może mylę się -- może via
kurier nie można otworzyć takiego konta?)

Problem z Rydzykiem może dotknąć każdego z nas -- każdy któregoś dnia
może zauważyć, że jego konto zostało do czegoś wykorzystane bez wiedzy
właściciela tegoż konta. :)

Data: 2010-03-01 18:48:53
Autor: Krzysztof Halasa
mBank - Maryja
zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl writes:

[...]

To bez znaczenia, takie umowy powinny byc zawierane w obecnosci
notariusza i tyle.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-03-02 00:15:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

"Krzysztof Halasa" m3mxyslypm.fsf@intrepid.localdomain

To bez znaczenia, takie umowy powinny byc zawierane w obecnosci
notariusza i tyle.

I czterech świadków -- dwóch musi mieć podwyższoną wiarygodność społeczną. ;)
Dowód osobisty zaś musi być zbadany na okoliczność nieautentyczności. ;)

Data: 2010-03-02 21:49:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

"Kamil "Jońca"" 87hbp3xkmy.fsf@alfa.kjonca

Zakładałem parę kont zdalnie (i nie tylko) i akurat nie tylko kurierzy 7
o tym zapominali.

Może warto ukraść komuś dowód osobisty i sprawdzić. ;)

Czy wpłaty na konto w mBanku na Poczcie są przyjmowane bez opłat?
Problem lewych blankietów będzie odradzał się. Łatwo jednak
o ograniczenie tegoż -- wystarczy sprawić, aby na RR itp.
instytucje wpłaty były przyjmowane na Poczcie bez prowizji.
(bo chyba głównie chodzi o Pocztę, ale można też sprawić,
aby i inne banki przyjmowały takie wplaty za freeko)

Oszust założy konto, ale nie wpisze go do ,,rejestru''
wpłat bezprowizyjnych.

Ja kiedyś drukowałem blankiety (najpierw sam z nich korzystałem,
później drukowałem je innym, aż wreszcie drukowałem uniwersalne)
i rozmawiałem z Eugeniuszem Makulskim o możliwości przyjmowania
bezprowizyjnych wpłat na jego sanktuarium.

Makulski odmówił współpracy, celem której miało być porozumienie
z Pocztą, choć same blankiety wpłat na tyle mu spodobały się, że
sam (nie osobiście -- drukowali jego ludzie) zaczął je drukować.
(je, czyli blankiety w ogóle, choć niedokładnie takie same jak moje)

Dla mnie zaproponował pieniądze na drukowanie blankietów. :)

Ja chciałem jego zgody na umieszczenie skanu jego podpisu
pod cytatem z jego słów i błogosławieństwa, :) on zaś dawał
mi pieniądze na druk. :) Szybko zauważyłem, że daje zdecydowanie
za dużo (na dodatek bez jakiegokolwiek pokwitowania) i że mógłbym
zrobić niezły interes -- druk (choć opłacony przez Makulskiego)
bym odliczył od kosztów uzyskania przychodu a od Makulskiego
wziąłbym zaświadczenie o darowiźnie, którą bym odliczył od
przychodu. :) Oczywiście VAT też by został odliczony przy
drukowaniu... Zysk nad zyskami -- wówczas zysk ów widziałem
,,gołym okiem'' natychmiast. Makulski uznał, że moje blankiety
są za krótkie, to znaczy mają o jeden ,,odcinek'' za mało.
(banki uznały, że to dobry blankiet, poczty też, ale Makulski
uznał, że za krótki)

Kilogramy blankietu gdzieś leżą (walają się -- jak się to mówi) jeszcze...

Aby było jasne -- nie jestem ,,poligrafem'' i zająłem się tym dla ,,zabicia czasu''. :)
Na blankietach chciałem zamieścić skan makiety kościoła.
(kościołów -- bo innym też proponowałem takie blankiety; oczywiście
za każdym razem wyraźnie zaznaczałem, że nie chcę w zamian pieniędzy)

Blankiety były ,,opiniowane'' przez pracowników banków i poczt.

Data: 2010-03-03 10:20:27
Autor: kashmiri
mBank - Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console20> wrote in message news:hmjtlr$3ko$1inews.gazeta.pl...

Wiesz Eneuel, jest takie mądre polskie powiedzenie: lepiej z mądrym stracić niż z głupim zyskać. Przeczytaj jeszcze raz to, co pisałeś o swojej przeszłości (tu i w wielu innych postach na grupie), popatrz na siebie teraz - a zrozumiesz, dlaczego to przysłowie jest tak mądre i warto się nim kierować.

k :)

Data: 2010-03-05 02:06:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

"kashmiri" hmkv3c$c37$1@news.onet.pl

[...]

Po co mam czytać? Jeśli choćby tylko posiedzisz :) (czy postoisz) obok
mądrego człowieka to zmądrzejesz a jeśli posiedzisz obok głupiego to
zgłupiejesz. Przez całe życie ceniłem nie pieniądze czy władzę, lecz
mądrość do tego stopnia, że zabrakło mi pieniędzy na przysłowiowy
chleb. Zabrakło mi, bo zostałem oszukany. :) (a skoro dałem się
oszukać, to chyba nie grzeszyłem nadmiarem mądrości)

Gdy posiedzisz z mądrym, ten choćby pomodli się mądrze w twoich
intencjach, zaś głupi będzie stale dążył do głupoty i samym swym
zachowaniem lub wyglądem będzie ciągnął innych q głupocie. :)

    Cóż za korzyść odniesie człowiek, gdy zdobędzie cały
    świat a na swej duszy poniesie szkodę?

(nie słowo w słowo tak, ale sens chyba ten) Tak prawi ,,mądra księga''
zwana Pismem Świętym. Człowiekowi poza mądrością nie trzeba wiele do
szczęścia, ale z innej strony ta mądrość mówi, że pieniądze też są
człowiekowi potrzebne do szczęścia. ;) Niby można je szybko zarobić,
będąc mądrym -- i to mnie zawsze utrzymywało na niskim poziomie
finansów, ale niekoniecznie -- zawsze można zachorować lub zostać
odciętym od ludzi mądrych. :)

Mądrość jest podstawą dobrobytu i szczęścia. :) Mądrość jest wyznacznikiem
postępowania i priorytetów wartości, które warto (czy trzeba) osiągać. :)
W pewnym sensie jest podstawą życia w ogóle. :) Zwierzęta nie są mądre,
a jednak żyją? Żyją, gdyż żyją zgodnie z algorytmami tworzonymi przez
mądrą istotę. :) Człowiek też mógłby żyć takimi algorytmami? Nie, gdyż
ta istota zabrania człowiekowi takiego (bezmyślnego) życia. :) Za mądrość
warto oddać majątki, dlatego warto czasami z mądrym stracić coś cennego,
na przykład czas. :) Zaś majątek zdobyty z głupcem częstokroć przepada,
pozostawiając smutek, pragnienie i żal. ;)

Jest jednak problem -- zazwyczaj każdy człowiek uważa siebie za mądrego
a innych za głupców. :) Jak więc wybierać, by wybrać dobrze? :) IMO każde
spotkanie z mądrym człowiekiem czyni mądrego jeszcze mądrzejszym. Mądrzy
dążą do prawdy, nie od kłamstwa, są pokorni, odpowiedzialni, a w swych
dążeniach ukierunkowani -- nie podążają za czymś, jeśli nie wiedzą,
dlaczego to coś ich ciągnie. :) (mnie pociągają na przykład zachody
słońca -- mogę za nimi przejechać dziesiątki kilometrów!) Rozum
podpowiada człowiekowi, że ,,warto podążać za tym, co pociąga serce''
i warto brać to, czego się pragnie. :) (tak też prawi wspomniana
tu ,,mądra księga'') Warto podążać za ładną czy miłą dziewczyną,
warto za czymś, co jest po prostu piękne czy przyjemne...

Ja akurat uważam siebie za głupca i wielokrotnie każdego dnia przypominam
o tym Bogu, prosząc Go o to, aby mnie uczynił mądrzejszym. :) Na religii
uczono mnie, że można (i trzeba) Boga prosić o wiarę, miłość czy mądrość,
ale niekoniecznie trzeba o zdrowie czy powodzenie w życiu. Mądrość jest
zawsze darem od Boga, ale już wiedza, powodzenie, pieniądze, sława czy
nawet zdrowie -- może zwodzić. :)

Jakiś czas temu spotkałem ludzi (szukałem więc znalazłem!) którzy modlili
się latami o to, abym stawał się coraz mądrzejszy, lecz dodawali w swych
prośbach, że mam swą mądrość ukrywać przed niepowołanymi ludźmi. :) Mądrość
nigdy nie zwodzi -- jakby sama siebie ochrania. :) Wiedza czy powodzenie
lub majątek bądź sława -- to wszystko może wprawić w pychę, ale
mądrość -- nie może czynić krzywdy. :)

Aby zmądrzeć, warto wiele utracić. :) A już na pewno warto nieco utracić
szmalu dla zdobycia mądrości. :) (szmal najłatwiej odzyskać; najtrudniej
odzyskać czas -- czasu nie można odzyskać nijak!) Mądrość i kobieta -- to
chyba główne pożądania mężczyzny. :) Najlepiej więc, aby kobieta była mądra. :)
(jeszcze lepiej, aby było kilka mądrych kobiet? -- no, tak!)
Te dwa dobra są początkiem każdego dobrobytu i szczęścia!

Oczywiście prawie komplemetarnie -- mądry mężczyzna to początek
każdego dobrobytu i szczęścia kobiety!

Nawet bym powiedział, że lepiej mieć mądrego wroga, niż głupiego przyjaciela. :)
I mnie to zawsze bawiło -- mądrzy wrogowie. :) Uczono mnie, że nie wolno czynić
krzywdy nawet wrogowi, poza rzecz jasna pozbawianiem go możliwości krzywdzenia
mnie lub innych osób, ale to akurat żadne krzywdzenie jego. :) W pewnym sensie
mądrzy ludzie nie mogą wojować przeciwko sobie. Natomiast głupcy nie mogą żyć
ze sobą w pokoju. :) (w kuchni -- też nie!) ;)

Ale mylisz się, jeśli uważasz, że do tych ,,przemyśleń'' doprowadziło mnie
tak zwane moje ,,życie''. Wychowano mnie tak! (filmami, książkami, historią
przykładem, rozmowami itp. ,,czynnikami'') Później niestety głupiałem, a gdy
śmierć :) zajrzała mi w moje oczęta, gdy byłem już na samym dnie moralnym,
gdy zapomniałem, po co żyję (a żyję po to, aby się cieszyć życiem!) to
przypomniałem sobie te nauki i postanowiłem wrócić do mego świata!

A świat ten nie tylko mnie nie odrzucał, ale wręcz odwrotnie -- pragnął mojego powrotu. :)

A to przysłowie moja matka powtarzała mi do znudzenia. :)
I wychowała mnie (wbrew swym intencjom?) jakoś tak: jeśli
trzeba, strać wszystko, co masz, aby pozostać sobą! Rodzice
nieraz rekwirowali mi moje dobra (od dziecka miałem umiejętność
oszczędzania -- u mnie pieniądze nie ,,rozchodziły się'')
i łamali dawane mi obietnice, co mnie nijak nie wzruszało. :)

Słowa: ,,nie pokładaj ufności w przemocy i nie łudź się na próżno
       rabunkiem; do bogactw, choćby i rosły, serca nie przywiązuj!''
wyryto mi w moim sercu tak trwale, że nigdy ich nie zapominałem. :)
Gdy Benedykt XVI w pierwszych minutach (albo i sekundach) swego
pontyfikatu powiedział: ,,przemoc jest sprzeczna z naturą Boga'',
nie mogłem uwierzyć własnemu szczęściu -- pojmowałem, że zostałem
ocalony, choć nie mogłem w to wówczas uwierzyć. :)

Zacząłem swoje życie zawodowe jako pracownik techniczny uczelni.
Mogłem zarabiać rzędy wielkości więcej na handlowaniu alkoholem
czy papierosami, ale wolałem taką pracę. Zysk materialny nie kusił
mnie nigdy ani trochę, gdy trzeba było go osiągać czymś takim, jak
handel śmiercią. :) Z tego, co zarabiałem, chętnie dawałem innym. :)
Nie żałowałem, do pieniędzy dodawałem błogosławieństwa a czasami
i rady, o które mnie proszono. :) Gdy zarabiałem, pragnąłem zarobku
całym sercem, ale nigdy nie dążyłem do zarabiania nieuczciwego. Gdy
byłem znacznie bogatszy od ,,konkurenta'', chętnie schodziłem mu
z drogi, aby dać mu zarobić. :) (aby ,,nakarmić głodnego'' tak,
by nikt nie zauważył tego, że go karmię)

Duchowni nie mogli mnie pokonać inaczej, niż ,,wchodząc'' poprzez
moje miękkie serce. Zwolniłem się z pracy, aby pewna kobieta nie
musiała tego uczynić. :) Ja zarabiałem poza uczelnią krocie, ona
zaś był imigrantką -- gościem w Polsce. Nie pomyślałem wówczas
o tym, że ona ma męża i dziecko (czyli rodzinę -- a więc początek
pomyślności) że ma nowszy samochód od mojego, że ma wykształcenie
itd... Pomyślałem, że powinienem jej zejść z drogi, gdyż bez uczelni
(a chodziło raptem o rok) też dam sobie radę. :)

Ludzie podli często posługują się schematami. Ten schemat (żerowanie
na moim miękkim sercu) duchowni starali się wykorzystać jeszcze nieraz. :)
Dopiero głód otwierał moje oczy na ,,oścież''. :) Zazwyczaj podli ludzie
posługują się schematami. I o dziwo -- zwykle to schematyczne postępowanie
daje dla nich zyski. :) Można bezpiecznie podejść takiego człowieka, gdyż
wiadomo, jak on postąpi, znając te schematy, a mimo tego (mimo tej wiedzy)
oni potrafią czerpać korzyści ze tego (zwierzęcego wręcz) sposobu postępowania... :)

Bez uczelni jestem niczym? Nie mam ,,baz zaopatrzeniowych''. :) Nie mam źródeł szmalu!!!
Nie jestem niczym, ale brak mi zasobnych, bogatych, obfitych, pewnych :) (,,pewny jak
w banku'', nie -- ,,pewna pani'') źródeł pieniędzy... Duchowni uderzyli mnie po kieszeni!
Brak mi też kontaktu z ludźmi mądrymi. :) Ten brak kontaktów nadrabiam poprzez Usenet :)
I internet w ogóle. :) Złamali mi ,,kręgosłup'', ale nie odebrali życia. :) Zachwiali
mną, ale nie zdołali powalić mnie na kolana. :) (bo mnie bolą kolana? ;) -- może i tak)

Każdemu głupiemu (jak ja) życzę mądrości. :)
Mądrym nie życzę niczego, bo po im mądrość, skoro są mądrzy? ;)

 -- Co byś wybrał, gdybyś miał do wyboru:
    Górę mądrości, czy górę złota?
 -- Górę złota.
 -- A ja górę mądrości.
 -- Każdy bierze to, czego mu brakuje. ;)

Mnie (poza mądrością, której mi brakuje od zawsze) potrzeba tylko jednego dobra. :)
Sikorski (kandydat) uważa, że to najwyższe dobro dla mężczyzny -- i za to go polubiłem. :)
Może warto dodać, że tam, gdzie żyła (wychowywała się) Nelli (czy jak jej tam na imię)
gospodarz dzieli się tym swoim najwyższym dobrem ze swoim gościem, stąd nikogo nie
powinno dziwić ani zachowanie naszego prezydenta, ani jego przyjaciela Rokity. :)

BTW Rokity -- pozdrawiam tego, kogo Rokita zawiódł, czyli kapitana portu we
Władysławowie. :) I mam nadzieję, że Sikorskiemu dane będzie naprawienie błędu
Rokity. :) Ja, mając ,,pod sobą'' armię, aresztowałbym wiadomy holownik.
Nakazałbym zatrzymanie się i wysłałbym w jego kierunku okręt wojskowy z nakazem
otworzenia ognia w wypadku nieposłuszeństwa. Oczywiście najpierw by taki okręt
musiał wezwać intruzów do zatrzymania, ostrzec o możliwości użycia siły, oddać
próbny wystrzał pokazujący determinację, a dopiero na końcu -- zatopić Langenorta,
gdyby zawiodły inne metody perswazji. Przed wysłaniem okrętu nakazałbym postawienie
w stan pogotowia pobliskich szpitali -- rozbitków kazałbym wyłowić i oddać pod opiekę
lekarzom, po czym bym ich postawił przed sądem za złamanie rozkazu kapitana portu. :)

Wprawdzie polskie władze państwowe i kościelne :) okazały swoją głupotę,
ale załoga Langenorta została ukarana przez Holendrów. :)

Na razie Sikorski przeżył gorycz związaną z geologiem -- choć polskie wojsko
(związane sojuszami z najsilniejszymi potęgami militarnymi świata) było
dosłownie za miedzą, nie mogło odbijać polskiego obywatela z rąk porywaczy. :)
Hańba! I pytanie -- czy aby nasze obecne sojusze mają jakiś sens? :) Żydki
by poleciały :) do piekła, aby ratować swoich! Latają i kręcą później o tym
filmy dokumentalne lub podobne, ale oparte dokładnie na faktach!!! W dupie
mają sojusze, wyższe wartości, prawa międzynarodowe itp. bzdury, gdy chodzi
o ratowanie życia swoich obywateli! I tak powinno być -- wojsko ma bronić życia!
A polski prezydent chyba jest zwierzchnikiem sił zbrojnych -- jest nadal nim
czy już nie jest? :)

Data: 2010-03-07 15:08:49
Autor: kashmiri
mBank - Maryja
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> had the
courage to write:

[...]

Mądry się nie modli. Nie musi. Mądry wie. A jeśli nie wie, to wie że nie wie i że jeśli trzeba się dowiedzieć, to nie od księdza ;)

Mądrość jest podstawą dobrobytu i szczęścia. :) Mądrość jest wyznacznikiem
postępowania i priorytetów wartości, które warto (czy trzeba) osiągać. :)
W pewnym sensie jest podstawą życia w ogóle. :)

Pojęcia piękne, ale niedefiniowalne z zasady. I w żadnym stopniu nie związane ze sobą (w potocznym znaczeniu "szczęście" i "mądrość" mają się do siebie nijak).

Ja akurat uważam siebie za głupca i wielokrotnie każdego dnia przypominam
o tym Bogu, prosząc Go o to, aby mnie uczynił mądrzejszym. :)

Twój sposób na uzyskanie mądrości - nie wiem czy optymalny :)

A to przysłowie moja matka powtarzała mi do znudzenia. :)
I wychowała mnie (wbrew swym intencjom?) jakoś tak: jeśli
trzeba, strać wszystko, co masz, aby pozostać sobą!

Hmmm.... czy to co prezentujesz to prawdziwy Ty?

[...]

Nie wiem, nigdy nie byłem na Bliskim Wschodzie, aczkolwiek stereotypy związane z niektórymi nacjami raczej przeczą temu co mówisz ;)

wojsko (związane sojuszami z najsilniejszymi potęgami militarnymi
świata) było dosłownie za miedzą, nie mogło odbijać polskiego obywatela
z rąk porywaczy. :) Hańba!

Nie wiedzieli gdzie jest.

I pytanie -- czy aby nasze obecne sojusze
mają jakiś sens? :) Żydki by poleciały :) do piekła, aby ratować swoich!

Ech, Davida Pearla nie uratowali - też w Pakistanie. Zresztą przesadzasz, każdy orze jak może, nie porównuj możliwości WSI i Mossadu.

Data: 2010-03-13 16:32:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

"kashmiri" hn01fr$oso$1@news.onet.pl

Mądry się nie modli.

Kwestia definicji Boga i modlitwy.

Nie musi. Mądry wie.

Od swego urodzenia czy od swego poczęcia? :)
Czy od zawsze? :)

> [...]

Pojęcia piękne, ale niedefiniowalne z zasady. I w żadnym stopniu nie
związane ze sobą (w potocznym znaczeniu "szczęście" i "mądrość" mają

Można bronić Twojej tezy -- zwierzęta nie są mądre, a jednak są szczęśliwe. ;)

> Ja akurat uważam siebie za głupca i wielokrotnie każdego dnia przypominam
> o tym Bogu, prosząc Go o to, aby mnie uczynił mądrzejszym. :)

Twój sposób na uzyskanie mądrości - nie wiem czy optymalny :)

Nadal -- kwestia definicji modlitwy.

> A to przysłowie moja matka powtarzała mi do znudzenia. :)
> I wychowała mnie (wbrew swym intencjom?) jakoś tak: jeśli
> trzeba, strać wszystko, co masz, aby pozostać sobą!

Hmmm.... czy to co prezentujesz to prawdziwy Ty?

Nie rozumiem. :)

> [...]

Nie wiem, nigdy nie byłem na Bliskim Wschodzie, aczkolwiek stereotypy
związane z niektórymi nacjami raczej przeczą temu co mówisz ;)

Bo ja nie ze stereotypami, ale z ludźmi rozmawiałem. :)

> wojsko (związane sojuszami z najsilniejszymi potęgami militarnymi
> świata) było dosłownie za miedzą, nie mogło odbijać polskiego obywatela
> z rąk porywaczy. :) Hańba!

Nie wiedzieli gdzie jest.

Nie mieli wywiadu. :)

Polskie wojsko zdobywa Monte Casino, walczy o Wielką Brytanię (były pełne
polskie eskadry), o Związek Radziecki (marynarka polska miała ponoć polskie
bandery od początku do końca II wojny światowej) o Iraq, o Afganistan, czy
raczej przeciwko terrorystom szkolony w Afganistanie...

Natomiast niekoniecznie ;) walczy o Polaków. :)

Nawet Urban wysyłał śpiwory do USA, a Łazewski pomoc do Chile, ale gdy Tusk
chce wspomagać dotkniętych huraganami czy podwoziami -- krzyczymy z niesmakiem!!!

> [...]

Ech, Davida Pearla nie uratowali - też w Pakistanie. Zresztą przesadzasz,
każdy orze jak może, nie porównuj możliwości WSI i Mossadu.

No tak... Nawet przed holokaustem nie obronili swoich.

Porównuję -- żydki (mała litera, bo wyznanie, nie narodowość) bronią swoich,
Hamerykańce swoich, a Polacy od zarania dziejów nie potrafili zwołać pospolitego
ruszenia na wieść o ataku na jakiś Kamieniec, Smoleńsk czy inny Zbaraż...

A nie... Zbaraż akurat uratowano połowicznie. Wiśniowiecki, jeden z największych
prawdziwych wojewodów :) broniłby się tam do swojej śmierci, gdyby nie przybycie
Jana Kazimierza z ochłapami polskiego wojska. Oddał wiarę, oddał przodków, oddał
synów za niezrozumiałą :) dla niego Polskę. W zamian otrzymał spóźnioną pomoc od
polskiego (jak obecne polskie banki) Króla. :) A był przeca Rusinem!

Gdyby nie taki Sienkiewicz, zapomnielibyśmy o dzielnym woje_wodzie ...ruskim.

I dlatego właśnie Polacy jadą do ukochanej Wielkiej Brytanii, do Islandii,
do Irlandii (bliskiej sercom rzymskiego katolicyzmu) i do innych części
tego dziwnego imperium (które podpisywało układy z II RP, nie mając
podstaw do wywiązywania się z nich), aby... ...kiblować. :)

Właśnie słyszę w radiu, że jeśli Polacy mają jakiś szczególny gen, to jest
tym genem gen wolności. Zapomina ów jegomość o tym, że za wolność trzeba
lać krew -- własną, gdy się jest honorowym, cudzą, gdy się jest mądrym...
A Polacy lubią lać swoją krew za cudzą wolność. :)

Polskie wojsko stoi niedaleko miejsca, w którym zabito Polaka.
Stoi, aby bronić Hameryki -- swego sojusznika. Niby słusznie!
Sojuszników trzeba wspierać! Ale dlaczego ten sojusznik nie
znosi wiz dla sojuszników? :)

Aby było jasne -- mnie te wizy ani ziębią, ani grzeją, bo ja nie mam pieniędzy
na podróż do Hameryki. Kiedyś grzały, bo Gates zapraszał takich jak ja (z całym
dobytkiem ludzkim -- mogłem więc zahandlować pomocą okołowizową) do Hameryki. :)

Ale dla Polski to raczej policzek -- sojusznik żąda wiz!!!
Makabra!!!

IMO Polacy mają gen krętactwa. :)
A ja chyba tego genu nie mam -- stąd chyba ;) Polska mnie nie kocha jak swego. :)
(co mnie jakoś nie martwi zbyt mocno)

Data: 2010-02-27 00:43:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mBank - Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" hm9ido$aai$1@inews.gazeta.pl

: Kto mi za to zapłaci? mBank, czy ojciec dyrektor?

Kiedyś ukradziono mi lusterko w samochodzie. Jeśli Tobie ktoś
ukradnie lusterko tej nocy -- policja Cię jutro zatrzyma czy
nie, gdy dowie się o tym, że jedziesz bez lusterka? (pomijam
tłumaczenie, iż lusterko takie jest obowiązkowym wyposażeniem)
I kto zapłaci za wstawienie nowego lusterka :)

Na miejscu właściciela nieoszusta cieszyłbym się z zablokowania
konta a na miejscu okradanego bym zrefundował część kosztów
wymiany konta na nowe. :) Oczywiście Rydzyka stać na refundację
pełną, ale wątpię, aby choć przeprosił ofiarę. :)

IMO dobrze by było, gdyby banki jednak sprawdzały zgodność numeru
z danymi właściciela konta wpisywanymi literkami. Przy dzisiejszej
,,informatyce'' problem drobnych błędów typu 'forma jednoosobowa'
zamiast 'firma jednoosobowa' czy 'Zdzislaw Jabłoński' zamiast
'Zdzisław Jabłoński' lub niezgodność liczby spacji nie istnieje
nawet przy masie przelewów.

Data: 2010-02-27 12:39:27
Autor: corner
mBank - Maryja

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hm9ido$aai$1inews.gazeta.pl...

Tak czy siak -- nie zdziwię się, jeśli właściciel konta będzie bronił
się właśnie w ten sposób  -- konto moje, ale dowcip cudzy. :)

Widzicie, a śmialiście się z Jarosława.

Data: 2010-02-27 04:11:15
Autor: p47
mBank - Maryja

Użytkownik "pyrtek" <upixb_at_lykamspam_pl@null.com> napisał w wiadomości news:hm8ioa$ia1$1news.onet.pl...
[...]

Nikt nie zapłaci, boś sam sobie winien (z głupoty, chciwosci, nieuczciwości),  skoro nie reagowałes na napływające wpłaty, od nieznanych nadawców (nie twoich kontrahentów) na których odbiorcą nie byłes ty, tylko kto inny (fundacja Radia Maryja). Kijem tego, kto nie pilnuje swego!

p47

Data: 2010-02-27 07:32:51
Autor: pyrtek
mBank - Maryja
p47 pisze:

[...]

Co Ty p..sz!?
Dlaczego miałbym reagować na przelewy na niewielkie kwoty z tytułem "darowizna"?
Wszak prowadzę rozległy i uczciwy biznes i nie dziwi mnie, że niektórzy klienci po skorzystaniu z mojego produktu pałają chęcią, aby mi dopłacić.

Widzę, że rewolucjonistów spod znaku Czapajewa u nas dostatek.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-02-26 23:06:00
Autor: BK
mBank - Maryja
On 27 Lut, 07:32, pyrtek <upixb_at_lykamspam...@null.com> wrote:
p47 pisze:

> [...]

klienci po skorzystaniu z mojego produktu pałają chęcią, aby mi dopłacić.

Widzę, że rewolucjonistów spod znaku Czapajewa u nas dostatek.

Pomijakac kwestie absurdalnosci waszego problemu (bo banki nie blokuja
kont firmom na podstawie takich donosow, blokuje sie conajwyzej konta
slupow, a konta slupow jak juz pisalem mozna odroznic golym okiem i to
ze 99% pewnoscia :) to pewnie bys szybko reagowal na przelewy z
tytulem "darowizna" chociazby z uwagi na kwestie ksiegowe lub
podatkowe :)

Data: 2010-02-27 16:00:29
Autor: p47
mBank - Maryja

p47 pisze:

> [...]

ze 99% pewnoscia :) to pewnie bys szybko reagowal na przelewy z
tytulem "darowizna" chociazby z uwagi na kwestie ksiegowe lub

Oczywiście!  Ale w przeciwienstwie do niego Ty wiesz co nieco i o ksiegowości, podatkach i o prowadzeniu przerdssiębiorstwa. A on to tylko teoretyk- chałupnik, co to jedynie kombinuje, jakby tu potwierdzić, że jest "intelygent", bo tak, jak mu GWniana kazała ks. Rydzyka atakuje;-))

p47

Data: 2010-02-26 09:12:10
Autor: RadoslawF
mbank i radio Maryja
Dnia 2010-02-26 06:29, Użytkownik BK napisał:

[...]

Nie mogą.
Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-26 00:30:19
Autor: Krzysiek
mbank i radio Maryja
On 26 Lut, 09:12, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:

Nie mogą.
Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

Za uczciwość i sprawność działania?
To nie jest mało wiarygodna sytuacja, ktoś pokazuje fałszywe ulotki,
sprawdzenie, że na rachunek Pana Xsińskiego lub jego firmy wpływały
znaczne środki opisane jako "dar na cele kultu religijnego" i
adresowane do kogoś innego ("fundacja jakaś tam") można zrobić bardzo
szybko i wnioski są oczywiste.
Bo oczywiście bank nie sprawdzał do kogo był przelew/wpłata wystarczał
mu numer rachunku.
Więc jeszcze można by przeprosić.

Data: 2010-02-26 10:23:44
Autor: RadoslawF
mbank i radio Maryja
Dnia 2010-02-26 09:30, Użytkownik Krzysiek napisał:

Nie mogą.
Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

Za uczciwość i sprawność działania?

Dla typowego klienta ważne jest że bank zablokował konto czy środki
na koncie na podstawie pomówień. Bo przecież nie z nakazu sądu
czy na wniosek prokuratury.
Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę
na takie konto zmieniam bank.

Pozdrawiam

Data: 2010-02-26 11:35:46
Autor: deq
mbank i radio Maryja
Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hm83mt$v3v$2node1.news.atman.pl...
[...]

bez przesady.. zgłoszenie tej fundacji na którą wpłaty były adresowane w przelewie i zweryfikowanie że właścicielem konta jest Zygfryd Muńcipek a nie fundacja Lux Veritatis to moment.. i nie są to już pomówienia, szczególnie po oficjalnym zgłoszeniu od w/w fundacji a nawet bez niego.

Druga sprawa, ze mogliby równie szybko działać w przypadku jak jest np. wałek na allegro a nie czekają z blokadą konta 2 tygodnie aż do wypełnienia pełnej procedury - postanowienie o zwolnieniu z tajemnicy bankowej i dopiero blokada rachunku przez prokurature.

pozdrawiam.

Data: 2010-02-26 14:32:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"RadoslawF" hm83mt$v3v$2@node1.news.atman.pl

[...]

Wzywam policję i mówię, pokazując dokumenty, że ktoś włamuj się do
mojego samochodu. Policja odmawia interwencje bez nakazu sądu!!! ;)

Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
Sprawa jasna i oczywista.

Data: 2010-02-26 16:11:32
Autor: RadoslawF
mbank i radio Maryja
Dnia 2010-02-26 14:32, Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisał:

[...]

Sugerujesz że pracownik banku ma uprawnienia i obowiązki
porównywalne z policjanetm ?

Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
Sprawa jasna i oczywista.

Niestety bronisz.
Ale nie to jest ważne, ważne jest że bank może sobie dojść do
wniosku że pieniądze na jakimś koncie pochodzą z nielegalnych
źródeł i je zablokować. Tobie to nie przeszkadza bo jesteś
dzieciakiem bez wyobraźni. Ci którzy nie są dzieciakami i mają
trochę wyobraźni już widzą jak podobną komunistyczną postawą
wykazują się różne inne instytucje, łącznie z cieciem z bramy
który nie pozwoli ci wyjechać twoim samochodem bo ma
podejrzenie że zdobyłeś go w nieuczciwy sposób.
To tez ci nie będzie przeszkadzało ?

Pozdrawiam

Data: 2010-02-26 23:36:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"RadoslawF" hm8o30$2ck$1@node1.news.atman.pl

[..] Tobie to nie przeszkadza bo jesteś
dzieciakiem bez wyobraźni. Ci którzy nie są dzieciakami i mają
trochę wyobraźni już widzą jak podobną komunistyczną postawą
wykazują się różne inne instytucje,

Dzieckiem bez wyobraźni jest ten, kto prowadząc poważny biznes, ma tylko
jedno konto firmowe. :) W tym kraju bez podawania jakiejkolwiek przyczyny
blokuje się konta bankowe codziennie. :)

   Nie podaje się przyczyny lub podaje przyczynę głupią typu
   ,,błąd systemu''. Mnie taką przyczynę podano w poniedziałek
   w Polbanku, gdy chciałem opróżnić swoje trzy mocne. Tego dnia
   były co najmniej dwie takie przerwy.

   Inną metodą blokowania jest dopominanie się dowodu osobistego przy
   wpłacaniu. Tak mnie odprawiono dziś z Eurobanku. :) Wpłaciłem do
   mBanku we wpłatomacie. :)

   Swoistą blokadą może być kolejka i sposób jej obsługiwania. :)

   Innym typem blokady są przelewy idące nadmiarowo długo lub ginące
   (w Eurobanku na przykład czy w BZ WBK) zlecenia przelewów z odroczeniem.

Gdyby komuś ***uczciwemu*** niepotrzebnie zablokowano takie konto,
na pewno nie miałby nic przeciwko takiej blokadzie, choćby nawet
był wrogiem Rydzyka -- toż przyczyniłby się do walki z nieuczciwością. :)
(która jakimś sposobem by go kiedyś ugodziła)

Tak czy siak (czy właściciel jest oszustem, czy jest tylko czyjąś ofiarą)
konto musi być zablokowane, choćby dla dobra uczciwego właściciela, który
padł ofiarą czyjejś nieuczciwości -- bez takiej blokady musiałby rozdzielać
pieniądze swoje od cudzych i stale byłby oskarżany przez głupkowate babcie
o złodziejstwo. Można (i warto) oczywiście zapytać -- kto ma zapłacić za
otwarcie nowego konta, drukowanie nowych ogłoszeń firmowych czy faktur
z numerami konta...

Weź inny przykład -- ktoś Ci nalepił na Twoim samochodzie wiarygodnie wyglądający
napis POLICJA. :) Czy możesz jeździć takim samochodem ,,po mieście''? Wątpię. :)
Czy policjant musi mieć nakaz prokuratury, aby Cię zatrzymać? :) Wątpię. :)
Podobnie rzecz się ma ze strojem łudząco przypominającym strój policyjny. :)

Dzieciuchem jest ten, kto się oburzy na bank, gdy ten blokuje takie konto.
Rydzyka nie bronię -- to oszust (nie chodzi mi tylko o drobne oszustwa
typu zbieranie na stocznię, ale o znacznie większy kaliber przestępstwa)
lecz nie można wymierzać sprawiedliwości w taki sposób. IMO konto musiało
być zablokowane a sprawa powinna zostać poważnie zbadana.

Data: 2010-02-27 01:41:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

> [...]

> mojego samochodu. Policja odmawia interwencje bez nakazu sądu!!! ;)

Sugerujesz że pracownik banku ma uprawnienia i obowiązki

Być może nawet większe.

> Nie bronię Rydzyka, bo to oszust równy temu, kto go okradł, ale
> jednak właścicielem znaków RR nie jest właściciel konta. :)
> Sprawa jasna i oczywista.

Niestety bronisz.

Nie. :) Dla mnie to oszust. Chrześcijaństwo zabrania dzielenia ludzi
na darbiorców (rzekomo głupkowatych) i rozdawaczy zastępujących Boga.
Rydzyk zna naukę Chrześcijańską, więc jawnie ją łamie. :) Jest więc
oszustem.

Tłumaczenie: >>czasami ktoś jest zbyt głupi na to, aby Bóg mu dopomógł
bezpośrednio, dlatego jacyś ,,święci'' muszą Bogu pomagać<< łatwo
złamać choćby moim przykładem -- od wielu lat wojuję z ,,połową''
rzymskokatolickiego duchowieństwa, które blokuje mi pracę, aby
zmusić mnie (głodem i strachem) do tego, czego robić nie chcę.

() Nie dał mi Bóg zwycięstwa w wielu miejscach ,,pól bitewnych'', ale
   w godzinie ,,świętego'' papieża umieścił moją datę urodzin, aby dać
   znać ,,duchownym'' (Rydzykowi także), iż bierze mnie w obronę. :)

() Choć nie mam pieniędzy, mam kilkadziesiąt (nie wiem dokładnie
   ile, bo nie liczę -- od 50 do 80) par spodni i kilkadziesiąt
   (od 30 do 69) koszul.

   Nie dał mi Bóg pieniędzy na ubrania, więc ,,zbudował'' galerie handlowe,
   gdzie kupuję spodnie (oczywiście bawełniane!) nawet za 5 złotych, a za
   najtańsze koszule (diabli wiedzą, czy to 100% bawełny, bo są różne
   teorie na ten temat) zapłaciłem po jednej złotówce za sztukę. :)

() Nie wróciłem do pracy na uczelni, ale kwiat Korterii (11 licealistów)
   spłonął jadąc na pielgrzymkę do Częstochowy po tym, jak ja poprosiłem
   Boga o spalenie choćby żywcem tego rodzaju ludzi. :)

   Co więcej -- na pocieszenie Bóg zauważa, że choć spalił tylko tyle, miliony
   młodych Polaków jadą do Anglii, aby na zawsze pogrzebać swoje marzenia. Ja
   (z powodu Rydzyków i Makulskich) pogrzebałem swoje marzenia i swoje plany.

   Po paru wypadkach pielgrzymkowych (najbardziej utkwił mi w pamięci ten
   z La Salette i spod Jeżewa) autokarów z ofiarami śmiertelnymi, zauważyłem,
   że jeśli Bóg chce mnie brać w ten sposób w obronę, to niech autokary niszczy,
   ale ludzi niech puszcza żywych -- nie tylko ,,w chwilę'' później takie wypadki
   miały miejsce, ale nawet spotkałem się z jedną z uczestniczek takiej pielgrzymki,
   która swoje przeżycie (uchronienie przed śmiercią) nazwała cudem. :) BTW -- bardzo
   rzadko jeżdżę autobusami, a tę kobietę spotkałem właśnie w autobusie.

Bóg jest wszechmogący, tak więc tłumaczenie, iż Rydzyk (czy inny Łazewski)
musi zbierać, aby rozdawać ,,nieumiejętnym'' w imię Boga jest błędne. Bóg
(wg wiadomych religii) jest wszechmogący i potrafi dawać bezpośrednio -- nie
potrzebuje pośredników, którzy za swoją ,,pracę'' zabierają ,,to i owo''. :)

Nauka rzymskokatolicka zabrania zbierania, celem którego jest rozdawanie ,,biednym''.
Nakazuje [ta nauka] budowanie prawa, lecz zabrania wyręczania Boga w sprawie
decydowania o tym, komu dać a komu zabrać. :) Rydzyk (jak i każdy duchowny tego
Kościoła) naukę te zna dokładnie, a i Wy możecie ją poznać -- nie z moich ,,ust'',
lecz z pism uznawanych powagą tego Kościoła. :) Piszę o dziełach Klemensa z Aleksandrii,
który nazywany jest Ojcem Kościoła (jednym z wielu Ojców) zaś jego dzieła należą do tak
zwanej Tradycji, którą Sobór Watykański II uznaje na równi z Pismem Świętym, co można
przeczytać w Katechizmie Krk. (a treści Katechizmu już chyba nikt nie kwestionuje)

Nie bronię Rydzyka!!! Odwrotnie -- to oszust.

Cała (nie cała? -- w pewnym sensie cała) nauka wpajana przez JPII jest
zaprzeczeniem nauki rzymskokatolickiego Kościoła, stąd też ten nasz
wielki rodak nie może znaleźć miejsca wśród świętych mimo usilnych starań.

[...]

Ciecie to nie ochroniarze.

A Ty chyba piszesz o ochroniarzu. Ochroniarze zazwyczaj głupolami nie
są. Czy mogą kontrolować dokumenty -- nie wiem, ale zapewne w niektórych
sytuacjach ochroniarz zatrzyma podejrzanego. Na przykład nie pogniewam
się na takiego, który zatrzyma mnie, gdy będę wyjeżdżał samochodem po
tym, jak wsiadłem do tego samochodu poprzez okno w drzwiach dopiero po
wybiciu szyby. :) W ogóle -- gdy wjeżdżam na czyjś teren, powinienem
liczyć się z tym, że jakiś przedstawiciel (cieć czy ochroniarz lub
sam właściciel) tego terenu zechce mnie zatrzymać z jakiegoś powodu.
To, czy powód był dostateczny (czy nie nadużyto ,,władzy'') można
rozstrzygać później.

Dobrym przykładem są galerie handlowe -- nieraz parkingowy nie wpuszcza gdzieś
gości i trudno mu odmówić do tego [niewpuszczania] prawa z pozycji tegoż gościa
galeriowego. Można też spodziewać się interwencji w czasie wyjeżdżania -- ja
oswajam ;) parkingowych ze swoim zachowaniem. ;) Mam swoje ulubione miejsca
i ulubione do nich dojazdy, czasami jakoś ;) zabronione -- znakami wiszącymi/pionowymi
czy malowanymi/poziomymi. Długotrwałe :) i cierpliwe :) przyzwyczajanie daje dobre
skutki do tego stopnia, że po jakimś czasie takie miejsca potrafią być ,,rezerwowane''
właśnie dla mnie. Gorzej (ale na razie też skutecznie) bywa z przyzwyczajaniem personelu
(zwykle sprzątaczek i ochroniarzy?) do chadzania ,,tajnymi'' drogami (czyli na skróty)
dużych obiektów typu galeria handlowa czy hotel. :) Wejście do takiego obiektu takim
,,tajnym'' przejściem może mieć różne skutki -- na przykład ,,nadzianie się'' na
znajomych daje im dużo (choć błędnie) do myślenia. ;)

Podejrzewam, że bank może (i uczynił to) po prostu sprawdzić, czy konto założone
zostało w celu oszukiwania ,,babć'' Rydzyka, czy nie. Co więcej -- w tym kraju
można bezkarnie zablokować czyjeś konto nie na dzień, ale na dłużej.

Brakiem wyobraźni odznaczy się ten, kto mając biznes, ma tylko jedno konto firmowe. :)

Co do mego braku wyobraźni -- zapewne zasugerowałem się tym, iż uznano, że to konto
powstało w celu dokonania nadużycia; że nie zostało wykorzystane już istniejące od
dawna, czyjeś konto. Skoro tak głosiła wieść gminna, zostało mi jedynie zastanowienie
się nad tym, czy w takiej sytuacji należało zamknąć konto natychmiast, czy pozwolić
na jego opróżnianie. :)

Ale nawet wtedy, gdyby to konto było wykorzystane bez wiedzy właściciela,
powinno być zablokowane natychmiast po upewnieniu się, iż wpływają na nie
pieniądze przeznaczone najwyraźniej na inny cel.

Co do ,,przyniesienia w zębach'' zebranych pieniędzy -- IMO z ten bank
powinien był zaczekać, a za ,,przy niesienie doliczyć stosowną opłatę. :)

Data: 2010-02-27 21:00:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" hm9pob$ln$1@inews.gazeta.pl

[...]

Miało być 30 do 60.
Aż policzyłem -- naprawdę 69 sztuk, z tego 6 jeszcze w opakowaniach. :)
(wielu koszul nie nosiłem, choć je wyjąłem z opakowań i nawet uprałem
oraz wyprasowałem)

Policzenie spodni nie jest możliwe.
Są wszędzie -- w koszach z brudami, w garderobie, w szafkach...

Nie jest to ekskluzywna odzież? A Łazewski biedakom daje ekskluzywną? :)

Jest czysta!!! Jest z bawełny!!! I na tym mi zależy!!! A że czasami ktoś
patrzy na mnie jak na dziwoląga, sądząc, iż mam na sobie koszulę za 200
złotych, którą ,,marnuję'' w głupich okolicznościach... Śmiać mi się chce. :)

Dużo ubrania oddałem. Nowego i używanego -- proszono mnie tylko o używane. :)
Dawałem też ludziom rady, aby biedni po prostu kupowali w galeriach i centrach handlowych. :)

Mleko... Podstawa mego żywienia. :) 1.49 zł za litr 3.2% -- ostatnio
już płacę 1.68 zł za takie... Inflacja!!! ;) Chudsze jest tańsze. :)
To mleko najlepsze. :) Najczystsze!!! Nie z zagłębia węglowego. ;)
(choć stamtąd mleko też można pić)

     _________________________________________________________________________________________
    |  Nauka rzymskokatolicka zabrania zbierania, celem którego jest rozdawanie ,,biednym''.  |
     """""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""

Można, nawet trzeba zatrudniać (oczywiście na dobrych warunkach -- kochaj bliźniego
jak siebie samego), można bogacić się, można (a nawet trzeba!!) używać życia, ale nie
należy ***zbierać, aby rozdawać***. Oczywiście są wyjątki -- wojny czy kataklizmy oraz
te sytuacje, gdy ktoś jest na czyimś utrzymaniu -- dziecko jest na utrzymaniu rodziców
(czy innych wychowawców) i nie pracuje, lecz dostaje od rodziców. Podobnie ludzie chorzy
obłożnie czy zbyt starzy. Ale tę ,,pomoc'' należy regulować prawem -- należy wprowadzać
emerytury, renty inwalidzkie itd. :) I to nie jest żadna pomoc, ale zwykły obowiązek.

Tymczasem duchowni Kościoła rzymskokatolickiego ***tworzą biednych***,
aby karmiąc ich, najeść się do syta. Tworzą, wbrew swej nauce!!!

Człowiek ma obowiązek (wobec Boga) żądania od Boga tego, co uprzyjemnia
życie. Oczywiście musi też żądać od Boga tego, co do życia jest konieczne.

Niestety ci, którzy durnowato trwonią swoje dobra, oddając je Rydzykowi nie
powinni spodziewać się od Boga tego, że Bóg im jakoś zrefunduje ich głupotę. :)
Najpierw należy zrezygnować z marnotrawienia, później Bóg obdarzy dobrami. :)

Data: 2010-02-27 04:24:26
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:hm8j58$msi$3inews.gazeta.pl...

[...]

Miarkuj bęcwale słowa, (i to mimo, ze masz żółte papiery).
Kogo oszukał o. Rydzyk, kto czuje się oszukany, kto prawomocnie stwierdził, ze o. Rydzyk kogoś oszukał!?
Jesli masz taką wiedzę o rzekomym oszustwie ks. Rydzyka  to masz obowiązek prawny złozyc do organów ścigania zawiadomienie o popełnieniu przestepstwa!

jesli natomiast paplesz swoim zwyczajem piate przez dziesiąte to wiedz, że teraz popełniasz przestepstwo zniesławiania, nie mówiąc o tym, że mozna nazywac cię marnym oszczercą!

p47

Data: 2010-02-27 18:13:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma3ur$q9a$1@nemesis.news.neostrada.pl

(i to mimo, ze masz żółte papiery).

Jeśli ktoś ma dowód osobisty -- podać można numer, serię, miejsce i datę
wydania tegoż dokumentu. Znasz numer, serię, miejsce wydania, datę wydania,
powód itd. tych moich dokumentów? Podaj, jeśli znasz. :) Postaw jakiś skan
 -- może (może? -- na pewno, skoro tak pewnie piszesz) gdzieś ci wpadły
w ręce te dokumenty i masz ksero.

Do reszty trudno odnosić się, bo przypomina logikę podopiecznego
Ozorowskiego, Jerzego Kopani -- spójność od śniadania do obiadu
i od obiadu do kolacji z jednoczesną niespójnością od śniadania
do kolacji. :)

Nawet nazwiska nie widzę. :)
Jakbym miał sądzić się z każdym, kto mnie oszuka, chyba bym zamieszkał w sądzie. :)
W tym kraju nie oszust budzi zdumienie, lecz uczciwy. :)
(i jest to efekt wychowawczy nauki Jana Pawła II -- to ten człowiek
odpowiadał za kształcenie sumień Polaków w wolnej Polsce XX wieku)

-=-

Jedyna rada na oszusta Rydzyka to niepłacenie mu -- i ja od dawna mu nie płacę. :)
Reszta w rękach Boga. :) Na ulicach Rydzyk jest nienawidzony przez ludzi. Czasami
mam dość słuchania tego, co ludzie o nim do mnie mówią i pytam -- dlaczego po prostu
nie zaprzestaniecie płacenia temu oszustowi? :)

Prawomocnie orzeczono, że ,,działalność charytatywna'' stoi w sprzeczności z nauką
rzymskokatolicką -- orzeczono na przykład w dziełach Klemensa z Aleksandrii, a te
dzieła są traktowane przez Kościół rzymskokatolicki na równi z Pismem Świętym, co
orzeczono ;) prawomocnie na przykład w czasie Soboru Watykańskiego II, o czym można
przeczytać w Katechizmie tegoż Kościoła. :)

Dla tego Kościoła jego własne werdykty są nieprawomocne?

Dla ,,szukających prawdy'' -- Rydzyk (czy inny Owsiak) zbiera i decyduje o tym,
komu dać, a kogo skazać na głodową śmierć. :) Jeśli zbudujemy prawo nakazujące
dawanie na przykład każdemu, kto  ukończył 60 roku życia, decyzja (co tego, komu
dać) spocznie jedynie w gestii Boga, pomijając możliwość podrobienia dokumentu
stwierdzającego wiek, nie zaś w gestii człowieka. Bóg jest nieomylny, człowiek
(Rydzyk czy Owsiak) jest omylny, ulega słabościom (nienawiści, zawiści, przewidzeniom)
dlatego prawo (jednakowe dla każdego człowieka) ma sens, zaś zbieranie, celem którego
jest rozdawanie -- nie ma sensu. :)

Albo raczej takie zbieranie ma sens inny -- czyni Rydzyka bogatym, zaś społeczeństwo
(które mu płaci i które od niego bierze) czyni biednym, co widać aż nazbyt wyraźnie na
przykładzie Polaków. Swoje pieniądze wydajemy rozważnie, powoli, ale cudzymi szastamy.
Na swoje cele wydajemy rozsądnie, rozważnie, kupując to, czego potrzebujemy, ale innym
ludziom kupujemy niekoniecznie to, czego oni potrzebują. :) Stąd prosty wniosek -- należy
dążyć nie do tego, aby zbieracze opiekowali się rozdawaczami, ale aby każdy decydował o sobie. :)

I Rydzyk to wie (nawet kiedyś głośno o tym mówił na antenie swego radia) i inni polscy duchowni. :)

Ja (w przeciwnieństwie do Rydzyka) nie boję się sądów i mogę przed sądem bronić mojej
tezy, iż Rydzyk jest oszustem. :) Nie kryję się za plecami innych ludzi, nie uciekam
przed sprawiedliwością i nie posługuję się kłamstwem. :)

Ja (w przeciwnieństwie do mego interlokutora -- p47) podaję swoje nazwisko, a także
swoje współrzędne geograficzne. :)

Bóg (o czym uczą księża) nadzoruje ;) życie na Ziemi i w razie potrzeby dokonuje interwencji.
Według papieża, Benedykta XVI obecny kryzys gospodarczy jest efektem kryzysu moralnego i jest
własnie odpowiedzią Boga -- nie jest karą, lecz szansą daną nowym ludziom. :)

Przypomnę też, że Chrystus nie zbierał, aby rozdawać. :) Nawet nie
chciał zabierać głosu na temat podziału spadku pomiędzy braćmi. :)
Zobaczcie, czy życie Rydzyka przypomina życie Chrystusa, czy nie -- z uwzględnianiem
postępu technicznego rzecz jasna. :) Nie oczekuję od Rydzyka jeżdżenia osłem. :)

Wsłuchajcie się w wypowiedzi Rydzyka i w wypowiedzi Bendykta XVI. :)

Zastanówcie się nad tym, kto dla Was jest autorytetem większym -- papież czy Rydzyk,
Chrystus czy Rydzyk... Zastanówcie się nad tym, co powinno Wami rządzić -- Rozum
czy przewidzenia i omamy oraz ,,głosy wewnętrzne'' i strach. :)

Ja powołuję się na dzieła Klemensa z Aleksandrii. Tenże Klemens wyraźnie pisze
o tym, że człowiek nie powinien zastępować Boga w dziele rozdawania, :) że nie
należy brać (a nawet zarabiać!) po to, aby rozdawać wedle swego widzimisia. :)
Ta nauka jest uznana przez Kościół rzymskokatolicki (żeby było jasne -- to ten
Kościół, do którego należy zdecydowana większość Polaków -- w tym i Rydzyk; to
nie jest żaden Kościół protestancki (by było jasne -- nie jestem przeciwnikiem
protestantów a na religii uczono mnie, że każdy Kościół jest równie dobry) czy
samozwańczy lub alternatywny do tego Kościoła, który Polacy znają na co dzień,
chociażby z audycji Rydzyka) i jest [Tradycja, czyli i wspominana tu spuścizna
Klemensa z Aleksandrii] traktowana przez tenże Kościół na równi z Pismem Świętym.

Ponoć protestanci nie uznają tej nauki -- ponoć, ale Rydzyk to nie protestant. :)

Jeśli więc Rydzyk zaprzecza sam sobie -- ja mam nierówno pod sufitem czy on? :)

-=-

Innym znanym oszustwem jest sprawa stoczni. Znana, więc trudno coś do niej dodać. :)

-=-

Jak już wspomniałem, Caritas zbierał[a] na górnicze rodziny, ale nie wszystko :)
oddał[a] tym rodzinom. Sam telewizja wpłaciła na konto Caritas dwa razy więcej,
niż Caritas oddał[a] tymże rodzinom.

Łazewskiego widziałem nocą na terenie sanktuarium w Studzienicznej, na początku
lata ubiegłego roku -- był w asyście kilku młodych dziewcząt, które przywiózł
tam samochodem. :)

Wiem -- tej nocy miałem być w innym miejscu, ale ja jestem mobilny, a poza tym
w tym innym miejscu nie byłem dlatego właśnie, że tak zarządził Kościół. :)
A skoro już nie dane mi było być wtedy tam, gdzie miałem być, skontrolowałem
Łazewskiwgo tam, gdzie miało mnie nie być. :)

-=-

A Wy wszyscy -- decydujcie o tym, czy dawać Łazeskiemu i Rydzykowi, czy
może jednak bezpośrednio swoim dzieciom, swoim żonom, swoim sąsiadom,
swoim pracownikom, swoim wnukom, swoim rodzicom... Pismo Święte opisuje
człowieka, który przemierza świat, aby gdzieś na innym krańcu tego świata
nakarmić głodnego bliźniego, choć tuż obok siebie miał głodnych. :)

Ja jestem wychowankiem tego Kościoła. :) Ja miałem zażywać (Łazewski mówi,
że nadal mam, ale nie chcę? -- ja jestem Elfem, nie śmieciem, panie Łazewski;
ja z waszych śmietników nie będę czerpał) dóbr i pławić się w rozkoszy niczym
Rydzyk czy Łazewski. :) Ale ja wybrałem świat Prawdy -- świat Boga. :) Nie mam
nadmiaru szmalu? Mam za to czystość sumienia i spokój. :)

Data: 2010-02-26 23:09:17
Autor: BK
mbank i radio Maryja
On 26 Lut, 10:23, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:

> [...]

czy na wniosek prokuratury.
Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę

Ale rozumiesz, ze jesli Twoja deklaracja jest serio to musisz
zrezygnowac z uslug wszystkich bankow? :)

Data: 2010-03-01 09:28:04
Autor: S.T.
mbank i radio Maryja
[...]

No to musisz zmienić go na taki, który ma w d.... prawo bankowe :)

Data: 2010-02-26 14:29:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"RadoslawF" hm803p$lcm$2@node2.news.atman.pl

> Czyli nawet na slowo fundacji moga blokowac ;)

Nie mogą.
Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

IMO szybka reakcja banku podniesie jego wiarygodność w oczach
klientów -- bez względu na wyznanie i religijność tychże. :)

Data: 2010-02-26 17:05:52
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
mbank i radio Maryja
IMO szybka reakcja banku podniesie jego wiarygodność w oczach
klientów -- bez względu na wyznanie i religijność tychże. :)

A ja mam cichą nadzieję, że Rydzyk będzie nieusatysfakcjonowany
i że narobi mBankowi smrodu przed KNF a ta wreszcie przyjrzy się
sposobowi w jaki mBank traktuje inne, "zwykłe" doniesienia o
przestępstwie, np. wałki z allegro.  --

Data: 2010-02-27 00:35:28
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mbank i radio Maryja

> [...]

IMO szybka reakcja banku podniesie jego wiarygodność w oczach
klientów -- bez względu na wyznanie i religijność tychże. :)

reakcja banku była szybka i prawidłowa. mBank zachowal sie uczciwie, a Rydzyk jak szef mafii. Właśnie kilkadziesiąt minut temu radio Belzebub oświadczyło że mBank przyniósl im pieniądze w zębach.
radio Belzebub oświadczyło ponadto że to za mało i będą w dalszym
ciągu nękać mBank, szantażować i próbować wyłudzać kolejne pieniądze
pod pozorem odszkodowania za rzekome straty moralne i finansowe.

IMHO jest to wołająca o pomstę do nieba OBRZYDLIWOŚĆ
Pod względem moralnym przypomina to zastraszanie dłużnika
groźbami wyłamania palców. Od dzisiaj Rydzyk stracił moralne
prawo do krytykowania "przedsiebiorstwa Holocaust".

Data: 2010-02-27 01:15:19
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 3461.0000003d.4b885ac0@newsgate.onet.pl

reakcja banku była szybka i prawidłowa. mBank zachowal sie uczciwie,
a Rydzyk jak szef mafii.

Nie słucham tego radia, więc nie znam reakcji Rydzyka.
Przypomnę mu jednak (z satysfakcją) słowa jego przełożonego,
biskupa Rzymu, czyli Benedykta XVI -- kryzys jest szansą dla
nowych ludzi. :)

Bez względu na postawę mBanku (w zębach czy nie) ludzie będą słali
na Radio Rydzyka coraz mniej, gdyż będą coraz biedniejsi a ,,nowi''
bogacze już nie będą tak naiwni, jak byli kiedyś. :) Nie zapomnę do
końca życia mego dialogu z Bogiem, kiedy to Bóg mnie przekonuje do
tego, iż Rydzyk nie jest człowiekiem uczciwym, ja twierdzę (jak zwykle
głupio wobec twierdzenia Boga) że brak mi dowodów nieuczciwości. :)

[...]

Kto będzie dochodził odszkodowania? Właściciel wiadomego konta, mBank czy Rydzyk?

IMHO jest to wołająca o pomstę do nieba OBRZYDLIWOŚĆ

Co jest tą OBRZYDLIWOŚCIĄ?

Pod względem moralnym przypomina to zastraszanie dłużnika
groźbami wyłamania palców. Od dzisiaj Rydzyk stracił moralne
prawo do krytykowania "przedsiebiorstwa Holocaust".

A kto mu to prawo dał? :) I kto mu je odbiera? :)

-==-

Rydzyk woła, że każdy obywatel powinien mieć takie same prawa!
Ale on (Rydzyk) zbiera pieniądze (czy inne dobra materialne)
i nie płaci podatku od tego, co zbiera, a ponadto dostaje
dofinansowania (wg niego oczywiście za małe) na swoje cele, zaś
,,zwykli'' obywatele zarabiają (nie zbierają) i płacą podatki. :)

Rydzyk ,,przypadkiem'' zabrał się za to, co daje pieniądze (szkolnictwo
i ochrona środowiska) oraz władzę (media) zamiast za posługę kapłańską,
do której (w przypadku księży rzymskokatolickich) zaliczyć można **jedynie**
odprawianie mszy świętych i udzielanie sakramentów. Nie wiem, co wchodzi
w skład ;) statutowej posługi zakonników tego Kościoła. :)

Na pewno Matka Boska zabrania duchownym rzymskokatolickim zajmowania się
gospodarką i polityką -- mówią o tym któreś (uznane powagą tego Kościoła)
objawienia. (nie pamiętam, które to objawienia, ale mógłby sprawdzić
dokładnie -- oczywiści w źródłach oficjalnie uznanych przez ten Kościół)
Pojedynczy ksiądz czy zakonnik lub zakonnica może zajmować się polityką,
w szczególności może być parlamentarzyst/k/ą) czy gospodarką, ale nie
może tego czynić zorganizowana grupa typu cały zakon lub duchowieństwo
w ogóle. Redemptoryści Rydzyka prą do władzy i pieniędzy. :)

Pracowałem (jak pracownik techniczny) na białostockiej uczelni, z którą
związałem się w pierwszej połowie lat osiemdziesiątych i na której byłem
traktowany jak wielu zasłużonych, dzięki czemu wiem o tym, że uczelni jest
doskonałym źródłem pieniędzy. :)

Jeśli mi nie wierzycie -- możecie zobaczyć, że aktualnie (w dobie kryzysu)
najlepiej (gospodarczo/finansowo) w Polsce stoi właśnie szkolnictwo!

No i... Nie walczyłbym z takim zaangażowaniem o mój powrót do łask na uczelniach,
gdyby tam nie było ogromnych (i łatwych do uzyskania) pieniędzy. :) Brednie
opowiadają ci ludzie, którzy twierdzą, że uczelnie są niedofinansowane. :)

Mam też sporo znajomych nauczycieli szkół ,,niższych'' -- zarobki tam są
co najmniej nieliche, biorąc pod uwagę istotnie poświęcony czas (godzina
,,dydaktyczna'' czy jak się to mądrze nazywa to 45 minut a etat jest tam
znacznie krótszy od przeciętnego) i ,,wartości dodane'' typu długie wakacje,
bezpłatne (czy raczej dodatkowo płatne) wyjazdy z dziećmi oraz... znajomości. :)

Tego, że ochrona środowiska niesie profity nie trzeba chyba dowodzić. :)
Unia leje szmal ochoczo na te (i podobne) cele. :)

Nie trzeba też chyba dowodzić, iż media (radio czy telewizja) dają władzę. :)
Ani tego, że szkoła wyższa też daje ,,klucze'' do władzy. :)

Dążenie Rydzyka do władzy i pieniędzy można było usprawiedliwiać 25 lat
temu, gdy Kościół był postrzegany jako walczący z ,,komuną'', ale dziś
jest inaczej -- dziś tego dążenia nie można już niczym usprawiedliwić. :)

W czasie wojny żołnierz używa przemocy -- i z tym zgadzamy się, choć
ponoć przemoc jest sprzeczna z naturą Boga. :) Jednak po zakończeniu
działań wojennych dobry żołnierz oddaje zdobyte terytoria cywilom. :)
Rydzyk nadal walczy (nierzadko brutalnie) z niezrozumiałym złem. :)

Data: 2010-02-27 02:08:47
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mbank i radio Maryja
Kto będzie dochodził odszkodowania? Właściciel wiadomego konta, mBank czy Rydzyk?

radiu (cyt.) "wyrządzono szkodę moralną i finansową" i ona "musi zostać naprawiona". Rydzyk nie wymienił
podmiotu do którego kieruje roszczenie (posiadacz
rachunku lub mBank) ale z kontekstu wnioskuję że Rydzykowi chodzi o mBank,

Data: 2010-02-27 02:26:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> 3461.00000045.4b88709f@newsgate.onet.pl

> [...]

podmiotu do którego kieruje roszczenie (posiadacz
rachunku lub mBank) ale z kontekstu wnioskuję

Hm... A może po prostu odliczyć ;) i ściąć głowę 1000 Polakom? ;)
(ponumerować Polaków i co któremuś uciąć głowę)

Jakąż to szkodę moralną wyrządzono radiu? :)
Zdobyło rozgłos! (choć przypomniano stocznię!)
Ktoś te pieniądze pobrał? Zapewne odszukanie ,,nieznanego sprawcy''
nie będzie trudne. :) Toż sam poszkodowany Rydzyk (jak już ktoś
zauważył na grupie) ma znajomości w Niebie a na dodatek ma niezłe
,,plecy'' na Ziemi. :)

Czy choć wiadomo powszechnie, ile pieniędzy pobrano? :)
I jak? Bankomatem czy przelewem? Jeśli przelewem -- na
czyje konto? Jeśli bankomatem -- w jakiej miejscowości?
I czy są jakieś zapisy z kamer przemysłowych zamontowanych w bankomatowniach?

Tu kolejne pole do popisu -- oszust mógł lać na
,,zaprzyjaźnione'' konto swego konkurenta rynkowego. :)

Data: 2010-02-27 04:27:07
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.0000003d.4b885ac0newsgate.onet.pl...

> [...]

ciągu nękać mBank, szantażować i próbować wyłudzać kolejne pieniądze
pod pozorem odszkodowania za rzekome straty moralne i finansowe.

Po prostu kłamiesz, co zresztą wcale mnie nie zdziwiło;-)

A na marginesie,- niewatpliwe straty moralne Radio Maryja poniosło!

p47

Data: 2010-02-27 18:53:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma43s$qah$1@nemesis.news.neostrada.pl

Po prostu kłamiesz, co zresztą wcale mnie nie zdziwiło;-)

Ale tych kłamst nie potrafisz pokazać.
Jesteś arbitrem i koniec!
Co mówisz -- to jest!

A na marginesie,- niewatpliwe straty moralne Radio Maryja poniosło!

Poniosło -- przypomniano ludziom o stoczni.
Rydzyk, przeklinając dzisiejszego oszusta, przeklina samego siebie.

To motyw z Pisma Świętego -- bezbożnik, przeklinając swego
przeciwnika, przeklina samego siebie..

To kolejna strata moralna Rydzyka. :)

Gdyby Rydzyk był człowiekiem uczciwym, po cichu zwróciłby się do banku
oraz do prokuratury (czy choćby policji) z tą sprawą. Dzięki temu
odnaleziono by złodzieja, którego znalezienie teraz nie będzie łatwe. :)
Jeśli złodziej nie zostanie zatrzymany, wycwani się i kolejne jego
uderzenie będzie trudniejsze do udaremnienia. :)

Rydzyk (będąc człowiekiem mądrym -- a najwyraźniej brak mu mądrości) mógłby
nawet zakpić ze swego przeciwnika i zauważyć, że ktoś za swoje pieniądze
drukuje i rozprowadza blankiety wpłaty na RR. Wprawdzie ten ktoś pomylił
się w numerze konta (wszak mylenie się jest rzeczą ludzką -- trzeba więc
błąd wybaczyć) ale na szczęście :) pieniądze trafiają pod właściwy adres. :)
Dodałby także, że za swego dobrodzieja będzie modlił się, życząc mu łaski Bożej. :)

Zauważyłby tym samym, że Opatrzność Boża kieruje złe postępowanie
człowieka w kierunku dobra. :) Gdyby Rydzyk naprawdę żył dla Boga,
mógłby złapanemu zaproponować pracę u siebie -- pracę związaną
z poligrafią, drukiem blankietów czy książek lub czasopism...
Takim sposobem zamieniłby zło na dobro. :) Pokonałby dobrem zło,
czyli by nawiązał do postulatu Popiełuszki. :)

Tymczasem Rydzyk spienił się. :)

Jak mówi PŚ: Nie oburzaj się -- to wiedzie tylko ku złemu. :)

-=-

I po tym właśnie poznacie, kto komu służy. :)
Sługa Boga ze zła wydobędzie dobro, zaś sługa zła
z dobrego uczynku wydobędzie (choćby i nieistniejące) zło. :)
Bo kto czego szuka -- ten to właśnie znajduje. :)

-==-

Rydzyk to więcej niż oszust. To pośredni demoralizator. :)
Aby student[ka] miał[a] na studia, rodzina musi zarobić -- nierzadko
handlując alkoholem, gdyż o normalną pracę w Polsce trudno a studia
są drogie. Gdyby Rydzyk służył Bogu -- studia na jego uczelni byłyby
bezpłatne lub byłyby płatne, ale byłyby refundowane pracą, którą by
Rydzyk zapewniał swoim student[k]om...

Tłumaczenie typu 'to naturalna selekcja! -- pijak łoży na kształcenie
porządnego!' nie ma sensu. Pijak nierzadko przepija pieniądze zarabiane
przez żonę (zapewne są i odwrotne sytuacje -- żona przepija pieniądze
męża, ale ja tych nie znam) pozbawiając swe potomstwo możliwości
kształcenia się.

Po latach skrzywdzone dzieci nie będą kochały swych ,,wykształconych''
koleżanek czy kolegów. :) Efekt tego mamy -- miliony Polaków wyjeżdżają
za granicę, gdyż kształceni za pieniądze zdobywane na wódce nie potrafią
stworzyć rynku godziwej pracy. :)

Jak mają stworzyć coś godziwego, skoro wykształcili się dzięki niegodziwości?!

Ale Rydzyk pomija trudny problem zarabiania na alkoholu, czyli na krzywdzie ludzkiej.
Pomija, ale bogaci się i wierzy w to, że jego problem demoralizacji nie dosięgnie. :)
I zapewne ma rację -- dosięgnie tych, którzy mu płacą, choć wiedzą (choćby dzięki
mnie, który piszę o nauce Klemensa z Aleksandrii) o tym, że to płacenie mija się
z intencjami Boga. :)

Ja przed 20 laty też uważałem, że zło (budowane przez duchownych polskich) ominie
mnie. Nie ominęło! Byłem kuty na wszystkie kopyta, a jednak przegrałem. :) Tysiące
złotych słane na RR czy inne organizacje kościelne, wielokrotnie :) wyższe datki
przekazywane innym osobom, znajomi, praca na uczelni -- raczej ;) silna pozycja,
obietnice i sojusze -- to wszystko zawiodło! A zło wdarło się właśnie od strony
Kościoła! Nawet ateista Jerzy Kopania przyłożył mi z polecenia arcykapłana (boję
się słowa arcybiskup) Ozorowskiego -- co za ironia!!!!

Data: 2010-02-26 23:08:08
Autor: BK
mbank i radio Maryja
> [...]

Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.

Moga i nikt nie ucieknie.

Skad wiesz na jaka skale blokuje sie takie rachunki w bankach, z
ktorych uslug korzystasz? :) Przeciez nie masz pojecia o skali
zjawiska. A banki zasadniczo dokonuja dosc precyzyjnych blokad. Gorzej
bywa z blokadami zakladanymi przez roznego rodzaju instytucje
panstwowe.

Data: 2010-02-27 04:18:40
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik "Arek" <a.r.e.k.m.x@g.a.z.e.t.a.pl> napisał w wiadomości news:hm6jpr$1u5$1news.onet.pl...
[...]

Wprana w mózg irracjonalna niechęc do RM odebrała ci jasnośc myslenia;-)

Bank może, a nawet powinien konto zablokować po zawiadomieniu, bo w przeciwnym razie np. może odpowiadac za współudział, już swiadomy, w popełnieniu przestępstwa wyłudzenia!

1. art. 106a ust 3 ustawy prawo bankowe
2. o podejrzeniu popełnienia przestępstwa zawiadamia nie jakaś tam fundacja, ale fundacja, która wg napływających przekazów ma byc beneficjentem tych wpłat i włascicielem konta. Ona zawiadamia, że ktoś pod nią się podszywa!! a więc popełnia przestepstwo oszustwa, wyłudzenia. Takie zawiadomienie uprawdopodobnia to podejrzenie, a wówczas bank ma obowiązek niezwłocznie konto zablokowac, zgodnie z  pkt 1.

p47

Data: 2010-02-25 20:44:46
Autor: kuba
mbank i radio Maryja
W dniu 2010-02-25 20:29, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:

[...]

Jaki to los bywa sprawiedliwy :)
"ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

Data: 2010-02-25 20:57:12
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow1
mbank i radio Maryja
> [...]

"ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

Data: 2010-02-25 21:14:00
Autor: Valdi
mbank i radio Maryja

niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

No ale zaraz... stoczni już nie ma...

Data: 2010-02-25 21:56:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Valdi" hm6k3l$gjb$1@news.interia.pl

No ale zaraz... stoczni już nie ma...

Ale kilkanaście lat temu była i wówczas Rydzyk zbierał
szmal na jej uratowanie. Szmal zbierał na stocznię, ale
stoczni nie oddał tego, co na niż uzbierał.

Nie jest to odosobniony przypadek w tym Kościele.
Caritas zbierała[a] na górników, ale nie wszystko ;)
oddał[a] rodzinom owych górników. (sama telewizja
wpłaciła tam chyba dwa razy więcej, niż oddano rodzinom)

Zaś Łazewskiego zdybałem osobiście nocą na randce z kilkoma
młodymi dziewczynami na terenie sanktuarium w Studzienicznej.

Mnie z pozycji nauczyciela akademickiego Łazewski nazywał
aborcjonistą (teraz słyszę, że mnie nie interesuje sama
kobieta, ale ewentualne dzieci i gdy tylko jakaś mi coś ;)
urodzi, zostanie przeze mnie odsunięta w niebyt) uznając
za ,,zły materiał'' na męża i na ojca rodziny.

Data: 2010-02-26 01:53:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" hm6org$6pn$2@inews.gazeta.pl

Mnie z pozycji nauczyciela akademickiego Łazewski nazywał
+ Mnie z pozycji duszpasterza akademickiego Łazewski nazywał

Innym takim mądrym był inny duszpasterz akademicki -- Józef Koszewnik.

Data: 2010-02-25 21:16:02
Autor: kuba
mbank i radio Maryja
W dniu 2010-02-25 20:57, zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl pisze:

niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego zazadaja ;)

Data: 2010-02-25 21:17:42
Autor: Valdi
mbank i radio Maryja
"kuba" news:hm6lq7$9eq$1news.onet.pl

> [...]
> a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego

he he he dobre :)

PS.
A tak jak sobie patrzę na tą sytuacją z Rydzem i mBankiem to dochodzę do
wniosku, że trafił swój na swego :)

Data: 2010-02-25 21:48:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"kuba" hm6lq7$9eq$1@news.onet.pl

A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego zazadaja ;)

Ja żądam zwrotu tego, co wpłaciłem Rydzykowi rzekomo na ratowanie stoczni!

Data: 2010-02-27 04:39:16
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console20> napisał w wiadomości news:hm6org$6pn$1inews.gazeta.pl...

"kuba" hm6lq7$9eq$1@news.onet.pl

A moze powinien postapic jak Rydzyk i powiedziec ze odda tym ktorzy tego zazadaja ;)

Ja żądam zwrotu tego, co wpłaciłem Rydzykowi rzekomo na ratowanie stoczni!

A wpłaciłes choc grosz.
Mimo ze masz 'żółte papiery" to niewątpliwie , gdybys uprzednio wpłacił, a nastepnie, gdy Radio Raryja OGŁOSIŁO, że będzie zwracać wpłaty tym, którzy nie zgadzają się z nowym celem zbiórki (bo władze państwowe odmówiły negocjacji z załoga nt. utworzenia spólki pracowniczej, a więc fundusze okazały się nieprzydatne) i mimo tego ogłoszenia ci nie zwróciło to powinienes zgłosić to do organów scigania jako próbe wyłudzenia. Byłbys jedynym! Nieliczni, którzy żadali zwrotu otrzymali pieniądze.
Poniewaz jednak nic zapewne nie wpłacałeś, nie żądałes zwrotu, ani nie zawiadamiałes organów ścigania, to teraz jesteś jedynie marnym oszczercą.

p47

Data: 2010-02-27 19:08:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma4ql$qio$1@nemesis.news.neostrada.pl

> Ja żądam zwrotu tego, co wpłaciłem Rydzykowi rzekomo na ratowanie stoczni!

A wpłaciłes choc grosz.

Gdybym nie wpłacił, Rydzyk by powiedział, że mi oddał. :)
Ty naprawdę uważasz mnie za głupca. :) Wpłaciłem i odliczyłem od dochodu. :)

Mimo ze masz 'żółte papiery" to niewątpliwie , gdybys uprzednio wpłacił, a

Już pisałem -- jeśli wiesz o moich papierach, napisz o ich numerach, miejscu
i dacie wydania. :) Możesz też postawić skan tychże papierów. :)

Kłamstwo jest właśnie logiką od śniadania do obiadu. :)
Po obaleniu jednego kłamstwa, wymyśla się kolejne itd. :)
Walka z tym to strata czasu. :)

To taktyka oficjalnie zaproponowana przez Leszka Struka -- księdza
teologa. Taką taktykę zalecał do walki ze mną przed kilku laty. :)
(tego uczą teologów? -- chyba nie)

Gdzie on teraz jest -- ten Struk? Jest proboszczem w Choroszczy, czyli
w mieście/miasteczku, gdzie są szpitale dla tych, którzy mają żółte
papiery, jak to określasz. :)

Mogę jechać do Choroszczy kiedy chcę, aby na własne oczy zobaczyć karę,
przygotowaną Strukowi przez Boga. Jakiekolwiek opisywanie tej kary mija
się z sensem -- to trzeba zobaczyć. Nawet nie przeżyć, ale zobaczyć
 -- przeżyć się chyba tego nie da bez trafienia ,,na oddział''. :)

Ale Struk modli się -- spraw Boże, aby ludzie uważali, że mnie tu
jest dobrze. :) I ja przyłączam się do tej modlitwy -- spraw, Boże,
aby tak ludzie myśleli, :) bo dzięki temu Struka z Choroszcy nie
wyciągnie już żadna litość ludzka. :)

Ja, przed chyba 10 laty, wyciągnąłem Samula z podobnej sytuacji. :)
To był błąd, którego żałuję. :)

[...]

Słuchałem wówczas tego radia uważnie, ale o żadnym takim ogłoszeniu nie usłyszałem.
Tworzysz więc fakty. Fakty takie, jak ten fakt z moimi papierami żółtymi. Nie podajesz
nawet swego nazwiska. :) Rozmowa z Tobą nie ma sensu -- piszesz to, co jest Ci wygodne.

Rydzyk nigdy nie zwrócił mi wpłaconych pieniędzy, które zbierał na stocznię. :)

Ale dam mu szansę -- niech zwróci mi teraz. :)
Ponoć nigdy nie jest za późno na nawrócenie się. :)

Data: 2010-02-25 22:07:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

<zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl>  news:6cfb.00000014.4b86d618newsgate.onet.pl

[...]

Popieram, ale stoczni już nie ma. Ponadto sprawa stoczni uległa przedawnieniu.

Można natomiast (i należy) głośno przypominać Polakom uczciwość Ojca Założyciela.

-=-

BTW posagów jego córek -- gdybym przed wielu laty (gdy jeszcze byłem
bogaty) dowiedział się o tym, że Rydzyk zbiera na posagi swoich córek,
wpłaciłbym mu kilka tałzenów złotych. Dziś cytuję sobie słowa z Pisma
Świętego, gdy mnie pytają o to, czy ,,chodzę'' do kościoła:

 [..] wprowadziłem spokój do swej duszy [..]

Mam swój Kościół (rzymskokatolicka nauka, którą odebrałem na
lekcjach religii w podstawówce zezwala mi na to) i cieszę się
z tego, że moi kapłani (na razie mój cały Kościół to tylko ja)
są tak pazerni na szal (z deszczu pod rynnę?) że wszystko, co
mam, każą mi oddawać na ten Kościół. ;)

Moje ,,marzenia'' czy raczej życzenia:

 -- szkołę w Toruniu znacjonalizować (wiem -- komuch ze mnie!)
 -- arcykapłanów (wolę z Bogiem nie zadzierać -- pamiątka
    z Ozorowskim wiele mnie uczy) rozliczać sumiennie
    z tego, co zbierają, z tego, czego nauczają i z tego,
    co robią w ogóle
 -- ograniczyć wypływanie wspólnych pieniędzy w kierunku prywatnych rąk
    (między innymi kontrolować ostro tych, którzy biorą 1% podatku)

Data: 2010-02-27 04:32:53
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow1@op.pl> napisał w wiadomości news:6cfb.00000014.4b86d618newsgate.onet.pl...
> [...]

niczym. Moim zdaniem pieniądze oszusta z mbanku należy oddać Rydzykowi
a odpowiednią kwotę z kont radia Maryja zająć i przekazać na stocznię.

A moim zdaniem, w interesie społecznym, trzeba cię wykastrować, żeby dzieci głupiego ojca nie miały;-))
tyle sa warte takie "moim zdaniem";-))

p47

Data: 2010-02-27 19:26:04
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma4em$qck$1@nemesis.news.neostrada.pl

A moim zdaniem, w interesie społecznym, trzeba cię wykastrować, żeby dzieci
głupiego ojca nie miały;-))
tyle sa warte takie "moim zdaniem";-))

Mówisz, jak księża, którzy nakazali odizolowanie mnie od młodych ludzi.
Zabroniono mi pracowania na uczelni (gdzie długo pracowałem, także
społecznie, czyli z tak zwanej potrzeby serca) a nawet odsuwano mnie
od innych zajęć, gdzie miałbym styczność z młodymi ludźmi. :)

W pewnym sensie nakazano więc wykastrowanie mnie lub skazanie na seks przygodny. :)

Taką rolę wyznaczono temu, kto nie chciał się podporządkować nakazowi biskupów. :)
A jakiź to nakaz? Miałem byc fikcyjnym mężem pewnej prześlicznej dziewczyny
i faktycznym kochankiem jej mniej prześlicznej cioci. Ciocia jest teologiem,
a rodzina tychże pań jest notowana wysoko w tym Kościele. :)

Dlaczego miałbym być mężem tak uroczej i młodej (wówczas młodej -- dziś
jej młodość gaśnie) dziewczyny?

 -- abym mógł ją zapłodnić (oczywiście nie metodą naturalną)
    dając jej czystą spermę, czyli wolną od alkoholu, tytoniu,
    narkotyków itd. (do dzisiaj mam wszystkie wyniki badań krwi
    czy moczu w pozycji ,,środkowej'', choć sporo ucierpiałem
    na zdrowiu; nie mam też wśród przodków ludzi obarczonych
    alkoholizmem czy innymi tego typu ,,schorzeniami'')

 -- aby pokazać światu, że płacenie na Kościół dobrze dla mnie zaowocowało
    (kto by dał wiarę, że Sylwia tłucze się z kochankami, a ja z jej ciocią?!
    toż ciocia by przychodziła do nas oficjalnie tylko po to, aby pomagać,
    jako gosposia, wręcz służąca czy sprzątaczka)

 -- aby moje pieniądze (na początku 2001 roku było to 10 tysięcy złotych
    dziennie po odliczeniu wszelkich kosztów) trafiły pod właściwy adres :)
    (z czasem maiło być więcej pieniędzy; sam JPII miał wizytować ,,firmę'')

 -- aby nie dopuścić do tego, co teraz czynię, czyli do nauczania ludzi tego,
    iż Kościół uznaje ,,charytatywność'' za coś złego lub warunkowo dobrego
    (dobrego tylko w sytuacjach szczególnych -- na przykład w czasie wojny)

    Łazewski naciąga fakty, twierdząc: wybuch w kopalni, czy powódź lub
    trzęsienie ziemi to właśnie coś szczególnego, coś niczym wojna!

    Owszem! Ale zebrane tak datki mają trafić do poszkodowanych, nie do
    rąk szanownego zbieracza, którego zdybałem w Studzienicznej, gdy
    randkował ze studentkami!!!

 -- gdyż tak podpowiadały ,,głosy wewnętrzne''?

Piszę o Rydzyku, więc ograniczę powody i nie napiszę o tym, co miałoby
jeszcze dać takie małżeństwo. :) Miało dać pojednanie zwaśnionym ;)
stronom dążącym do panowania. :)

Data: 2010-02-25 21:03:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"kuba" hm6jvi$3d3$1@news.onet.pl

Jaki to los bywa sprawiedliwy :)
"ludzie przekazywali je z intencja ratowania stoczni"
Czym sie rozni ten oszust od Rydzyka "ratujacego stocznie"?

Ja (kilkanaście lat temu) drukowałem i rozprowadzałem blankiety
wpłat (na sanktuarium w Licheniu Starym, na Radio Rydzyka i na
kilka innych celów tego typu) ale robiłem jawnie i podawałem
poprawne numery kont.

Ja wpłaciłem (na szczęście niedużo) RR na ratowanie stoczni,
kolebki Solidarności i na pracujących tam ludzi. Uważałem,
że RR powinno inwestować szmal w ratowanie upadających
przedsiębiorstw i w odkupywanie polskiej :) ziemi
z ,,ziem odzyskanych'' -- wiem, narażam się Niemcom. :)

Czym ów oszust różni się od Rydzyka? Chyba niczym.
To znaczy różni się -- wzrostem, nazwiskiem itd., ale
w wiadomej kwestii to człowiek pokroju Rydzyka. :)

-=-

Czy to prawda, że niedawno TV Trwam zmieniła właściciela?
(że ktoś zrezygnował ze swojego udziału?)

Data: 2010-02-25 21:16:53
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
mbank i radio Maryja
Ja wpłaciłem (na szczęście niedużo) RR na ratowanie stoczni,
kolebki Solidarności i na pracujących tam ludzi.

Eneuelu, czy gotów byłbyś dla dobra publicznego poświęcić
trochę swojego czasu i narobić kłopotów sądowych Rydzykowi?
Bo ten oszust kiedyś chwalił sie że prokuratura umorzyła
sprawę, bo okazało się że skarżący nie byli ofiarodawcami.

Jeśli Ty jesteś ofiarodawcą i chciałbyś przysłużyć sie Polsce,
miło byłoby mi kiedyś przeczytać, że pan Rydzyk dostał zawiasy ;)

Data: 2010-02-25 21:21:10
Autor: Valdi
mbank i radio Maryja
<zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl>

Jeśli Ty jesteś ofiarodawcą i chciałbyś przysłużyć sie Polsce,
miło byłoby mi kiedyś przeczytać, że pan Rydzyk dostał zawiasy ;)

a czemu tylko zawiasy.
Czy wszystko co związane z kościołem musi być traktowane pobłażliwie?

Data: 2010-02-25 21:28:22
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
mbank i radio Maryja
> Jeśli Ty jesteś ofiarodawcą i chciałbyś przysłużyć sie Polsce,
> miło byłoby mi kiedyś przeczytać, że pan Rydzyk dostał zawiasy ;)

a czemu tylko zawiasy.

Bo niekarany. Jeszcze.

Czy wszystko co związane z kościołem musi być traktowane pobłażliwie?

Każdy niekarany jest traktowany pobłażliwie. Biorąc pod uwagę że to przedstawiciel Kościoła, zawiasy są nieziszczalnym marzeniem (bo
są dwa powody do pobłażliwości: niekaralność i znajomosci w niebie)

Data: 2010-02-26 00:38:01
Autor: Krzysiek
mbank i radio Maryja
On 25 Lut, 21:28, zwyklyklientwieluzwyklychbank...@op.pl wrote:

Ka dy niekarany jest traktowany pob a liwie. Bior c pod uwag e
to przedstawiciel Ko cio a, zawiasy s nieziszczalnym marzeniem (bo
s dwa powody do pob a liwo ci: niekaralno i znajomosci w niebie)
ys ano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl
z tymi znajomościami to trzeba uważać, bo im kto więcej dostał tym
więcej się od niego wymaga (jak w pewnej przypowieści) więc jesli ktoś
ma znajomości w  Niebie to musi z siebie dac znacznie więcej niż ktoś
"bez znajomości" i wychowany w zupełnie innych warunkach...).

Data: 2010-02-26 01:03:27
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl 6cfb.00000020.4b86dd65@newsgate.onet.pl

Każdy niekarany jest traktowany pobłażliwie. Biorąc pod uwagę że
to przedstawiciel Kościoła, zawiasy są nieziszczalnym marzeniem (bo
są dwa powody do pobłażliwości: niekaralność i znajomosci w niebie)

Te znajomości mówią, że takiemu człowiekowi należne są (w razie
,,czego'') kary surowsze niż innym ludziom czy stworzeniom, jeśli
w tym kręgu pozostaniemy.

Problem w tym, że stocznia przedawniła się a teraz to Rydzyk
jest poszkodowanym. IMO każdy, kto nazwie oszusta po imieniu,
nazwie też ,,przed Bogiem'' oszustem Rydzyka. Innymi słowy
Rydzyk może być teraz atakowany ,,przed Bogiem'' przez tych
ludzi, którzy go kochają ponad wszystko wbrew wszelkiemu
rozsądkowi. Jeśli jakaś durnowata (czyli zacietrzewiona,
niezorientowana) kobiecina będzie przeklinała oszusta jakoś
tak: ,,a niech by ręce uschły temu złodziejowi'', przeklinać
będzie ,,przed Bogiem'' samego Rydzyka. :) Dla mnie to frajda!
Niejeden białostocki prawnik (i niejedna białostocka prawniczka?)
zauważył(a), że ja lubię te sytuacje, gdy ktoś sam sobie wymierza
sprawiedliwość lub sam siebie zagania w tak zwany ,,kozi róg'',
czyli sam siebie (swoimi wywodami) uznaje winnym. :)

Gdy ja się nazywałem Białym Elfem a durnowacienkie kobieciny przeklinały
,,tego białego'', przypominałem ;) Bogu, iż ja Jana Pawła II nazywałem
Białym Pasterzem, sugerując rozwikłanie problemu rękami zwoleńczyń JPII. :)
I moim prośbom stało się zadość -- Biały [Pasterz] odpowiedział gardłem
(zmarł w wyniku powikłań związanych z głupim przeziębieniem i anginą)
za swe bezeceństwa. :)

Teraz niestety ja mam kłopoty gardłowe. :) Medycyna czyni cuda!!!
Nie wiem, na co ludzie będą umierali za 25 lat, jeśli medycyna utrzyma
dzisiejsze tempo rozwoju. To, co 15 lat było trudne do leczenia, dziś
można uleczyć (wprawdzie czasami leki są drogie) w kilka dni. :)

 -- JPII umarł na 2 godziny i 23 minuty przed swym świętem, czyli haniebnie.

 -- Umarł, bo zaziębił się i nie chciał, aby jego przemówienie czytał ktoś
    inny niż on sam. (czyli przyznał się do tego, że w tych jego przemówieniach
    nie treść jest ważna, ale ,,charyzma'' jego osoby i ,,tembr'' jego głosu,
    czyli że nie treścią prowadzi ludzi/lud_Boży, lecz rytmiką :) wypowiedzi
    i jakimś usypianiem Rozumu)

 -- Ja urodziłem się 23 lutego (02 miesiąca) więc to moją datę urodzin ryją
    na kamieniach moi wrogowie, gdy zapisują godzinę śmierci JPII.

Ja sobie życzę, aby Rydzyk przegrał swoje życie podobnie jak JPII!!!
Jak śpiewała EdytaG: jaka zdrada -- taki gniew, jakie życie taka
śmierć (a duchowni dodają: jaka śmierć -- taka wieczność) nie dziwi nic!

Moje motto życiowe brzmi jakoś tak:

          Na życiu się nie znam...
          Wartości prawdziwych
          (czyli pieniędzy i władzy)
          cenić -- ja nie potrafię...

          W sercu radosnym,
          i w płaczu dziecka,           [noworodka]
          w drzew szumie,
          trawy dotyku,
          kwiatu zapachu,
          ciszy szeleście,
          i Słońca świetle
          mam upodobanie...

          A w cieniu śmierci -- moje wytchnienie...

Ja jestem bezrobotnym ex-pracownikiem białostockiej uczelni wyższej,
prześladowanym przez Kościół JPII, a Rydzyk ma ogromną szkołę! Był
moim darbiorcą a więc jest moim dłużnikiem! W 2001 roku, gdy rozpętało
się piekło w moim życiu (spowodowane przez duchownych Kościoła JPII)
miałem raptem 34 lata i zostałem uznany przez Rydzyka za śmiecia,
za kogoś, kto już nie powinien żyć w jego ,,cywilizacji życia''. :)
Nie potrzebowałem wielkich pieniędzy czy wielkich zaszczytów!
Potrzebowałem kontaktu z ludźmi, przerwania izolowania mnie od
tak zwanego środowiska. Cel swój osiągnąłem wielkim wysiłkiem
dopiero na początku roku 2007 -- czasu nie można ani cofnąć,
ani zatrzymać. Do Torunia mam (miałem 10 lat temu -- teraz samochodów
jest więcej) z Białegostoku chyba 3.5 godziny spokojnej jazdy swoim
samochodem -- sprawdzałem, bo przed 10 laty rozglądałem się za możliwością
studiowania w Toruniu, tyle że na państwowej uczelni, nie na Rydzykowej,
o której istnieniu dowiedziałem się pod koniec roku 2007, kiedy to Rydzyk
darł się w ,,niebogłosy'', oskarżając PO o działalność skierowaną przeciwko niemu.

Przed laty modliłem się za jego radio, słałem mu pieniądze, drukowałem
i rozprowadzałem blankiety wpłat na to jego radio (z prawidłowym numerem
konta -- ale wówczas raczej ;) nie można było wpisać niepoprawnego, co było
przeze mnie sprawdzone) i błagałem Boga o łaskę dla Rydzyka, gdy ten bojąc
się Hani Suchockiej uciekł za granice Polski (notabene -- za czyje pieniądze
uciekł do USA?) skąd nawoływał do krucjaty przeciwko polskiemu wymiarowi
sprawiedliwości i polskiemu państwu w ogóle...

Mężczyzna powinien odważnie iść nawet na śmierć, zwłaszcza duchowny,
który wierzy w Boga i ma świadomość tego, że cierpi niczym Chrystus!
Tymczasem Tadeusz Rydzyk spietrał :) się na wieść o randce z prokuratorem. :)
Kto boi się prokuratora? Złodziej (lub inny zbrodniarz) czy człowiek uczciwy?
Aby było jasne -- mnie wzywano przed ,,oblicze sprawiedliwości'' nieraz
nie jako świadka, lecz jako obwinionego, choć to ja byłem ofiarą. Przeżycie
niemiłe, ale gdy człowiek ma rację, musi :) stanąć, bronić się i... wygrać!
Tymczasem Rydzyk barykadował się (mam te sceny przed swymi oczami do dzisiaj!)
oskarżał Suchocką, twierdził, że jacyś oni nastają na jego życie itd...

Bóg zapowiada, że Jego wyznawcy będą ciągani przed sądy, że zostaną ,,przyprawieni
o śmierć'', ale jednak mimo tego wszystkiego ,,włos z głowy'' im nie spadnie!
Zapowiada nawet, że nie warto przygotowywać obrony, gdyż w chwili stosownej
Duch Święty podpowie to, co należy powiedzieć oprawcom czy prześladowcom.
Tak człowiek ukazuje swoje zaufanie Bogu -- idąc odważnie na przeznaczenie
zgotowane przez tegoż Boga. :) JPII był odważny -- poszedł (na balkon) i umarł!
Tyle tylko, że umarł haniebnie! Ale po co :) ten człowiek walczył ze mną, skoro
ja (Królewski Elf -- należący do Boga, będący Jego własnością) uparcie twierdziłem,
że go pokonam, gdyż walczę w **słusznej** sprawie przeciwko jego ulubieńcowi,
jego kapłanowi, księdzu Henrykowi Samulowi? :)

Księża wiadomego Kościoła wychowywani są bezwzględnie! Są spadkobiercami duchowymi
idei nakazującej palenie na stosach ludzi niewygodnych temu Kościołowi i głoszonej
przezeń ,,nauce''! Są bezwzględni w swym postępowaniu -- potrafią skazać na śmierć
kogoś, komu wiele zawdzięczają! Potrafią zadeptać kogoś tylko dlatego, że ten ktoś
komuś ważnemu (biskupowi czy szarej eminencji typu Samul) podpadł -- być może nawet
nieświadomie lub choćby niecelowo! Nie uznają drogi kompromisu czy porozumienia,
którą otwarcie i jawnie wyznają. Kompromis zawarty pomiędzy JPII i protestantami,
potrzebny (a raczej konieczny) do porozumienia międzyreligijnego monoteizmu
zakończył się głupkowatym stwierdzeniem, z którego nic nie wynika. :)

   Chodzi w tym porozumieniu (i w sporze) o to, czy zbawia Bóg swoją łaską (kaprysem)
   bez względu na dokonania ludzkie, czy też może człowiek niejako zbawia samego siebie
   swymi dobrymi uczynkami, niejako zmuszając boga do daru łaski swoim postępowaniem.

Stanęło chyba na tym, że zbawia łaska, do której są potrzebne dobre uczynki. ;)

To jedyne porozumienie zawarte przez JPII z innymi religiami monoteistycznymi!
A przeca JPII miał w swym zamiarze (w czasie swego pontyfikatu -- Bóg nie szczędził
czasu i trudno mówić, że JPII nie zdążył) zjednoczyć cały monoteizm: judaizm, islam,
katolicyzm rzymski i nierzymski (także polski) oraz wszelkie inne odłamy protestantyzmu
i oczywiście prawosławie! JPII -- bo miał za zadanie wprowadzenie w życie postanowień
Soboru watykańskiego II, zapoczątkowanego przez Jana XXIII i zakończonego przez Pawła VI.
Celem tegoż Soboru było zaniechanie wojen religijnych, których celem miało być wykazanie
wyższości jednych religii nad innymi na polu ,,chwały'', czyli śmiercią heretyków. :)
Kolejny papież ,,cofa czas'', nazywając siebie Benedyktem XVI, niejako uznając, iż świat
jest pokaleczony religijnymi wojnami tak, jak po I wojnie świtowej, gdy trzy monoteistyczne
religie wyrzynały się w pień -- islam, zachodni katolicyzm i wschodni, nazywający siebie
prawosławiem -- czyli słuszną religią.

-=-

Nie [jedną] chwilę czasu, lecz każdą chwilę czasu, jaki mam, chcę poświęcić na walkę
z ,,błędami i wypaczeniami'' ;) Kościoła JPII, którego częścią jest Imperium Rydzyka. :)
I zamierzam tę walkę prowadzić bez ograniczeń czasowych! Bez zważania na cokolwiek, poza
Prawdą, czyli Bogiem. :) Jak już pisałem -- nie zamierzam oszczędzać amunicji, choć chcę
strzelać celnie! (wiem -- dzisiejsze wywody wcale nie są celne, zważywszy wielość liter)

Może tą walką odkupię swoje grzechy młodości (płacenie na ludzi, o których przecież
wiedziałem, iż są złoczyńcami!) i przebłagam Boga. :) A nawet jeśli nie przebłagam,
będę miał świadomość tego, iż starałem się. :) Znałem naukę rzymskokatolicką, wiedziałem
o tym, że świętość nie polega na dawaniu swoich dóbr ludziom krzyczącym o sobie ,,jesteśmy
święcie niczym Mesjasz'' i czynią jawne zło, lecz na czymś innym -- na posłuszeństwie Bogu,
a zatem i na posłuszeństwie Rozumowi. :) Nawet na spowiedziach (sic!) księża Kościoła JPII
przypominali mi o tej właśnie nauce, nie zaś o nauce nakazującej płacenie na Łazewskiego
czy na Rydzyka! Dobro czynić należy po cichu, nie zaś trąbić ,,przed sobą'' -- na taki dom
dla samotnej matki wydaliśmy tyle, na karmienie dzieci z biednych rodzin wydaliśmy tyle, na
taki szczytny cel wydaliśmy tyle...

Jak dochodzi do zjawiska ,,opuszczona matka" czy ,,biedna rodzina''? Ano (niestety!!!)
u źródeł leży właśnie ta pseudocharytatywna działalność Łazewskiego czy innego Rydzyka!

Należy tworzyć prawo takie, aby nie było opuszczonych, samotnych matek (Łazewskiego
tymczasem spotkałem, gdy randkował w nocy z młodymi dziewczynami -- którą z nich
zamienił w samotną matkę?!) i biednych rodziców (tymczasem księża chętnie żądają
od właścicieli prywatnych firm bajońskich ,,datków'', przez co nie starcza już na
godziwe (takie po ten tałzen na łebka per manc -- bo tyle potrzebuje rodzina do
życia) wypłaty dla pracowników) oraz bezdomnych, tworzonych celowo przez wypaczony :)
Kościół JPII, od którego wypaczeń odcina się obecny papież, Benedykt XVI.

Ile ja płaciłem swoim współpracownikom, gdy zarabiałem? Tyle, co sobie, zważywszy
na wkład finansowy (mnie zazwyczaj brakowało pieniędzy, więc inni dostawali więcej
z uwagi na swoje wkłady w moje interesy) i na wkładaną pracę. Ile wg księży należało
płacić swoim pracownikom? Tyle, aby nie zdechli :) z głodu. :) A ile na ,,Kościół''? :)
Ze 20% zysku. Ile Fiskusowi? Najlepiej nic. :) A ile ja płaciłem Fiskusowi? Nie
okradałem państwa i nie okradałem [zbyt mocno -- drobnych wydatków nie liczyłem] siebie. :)

Gdy (dzięki księżom) połączyłem swoje siły z siłami rodziców (za co zapłaciłem
utratą sterowności w swoim życiu) dążyłem (z dobrym skutkiem) do podwyższAnia
wynagrodzeń płaconych pracownikom (później, gdy niedojadałem i przymierałem
głodem, za to właśnie przeklinała mnie żona jednego z nich) oraz do zapewnienia
uczciwych ,,osłon socjalnych'' (chodzi o ZUSy, urlopy, podatki od pracowników,
legalne zarobki itd.) pracownikom a także do uczciwego płacenia podatków.

Do modelu jakiej firmy dążą duchowni (przynajmniej rzymskokatoliccy, choć
nie tylko oni) polscy? Firma ma zatrudniać na dobrych stanowiskach i na
warunkach (z dobrymi zarobkami -- na przykład) ,,nomenklaturę'' oraz ma
zatrudniać roboli :) za psie pieniądze, dążąc do kontrolowania życia
,,klasy robotniczej'', czyli do inwigilowania tejże i do ,,kierowania
jej w dobrym, kościelnym kierunku''...

Wypisz, wymaluj komunizm, tle że beton partyjny czarny, nie czerwony. :)
Czym mogę świadczyć, gdy zostanę poproszony o jakieś dowody swoich słów?
Śmiercią -- Bogu przystoi przemawianie śmiercią. :) Ponadto każdy może
na własnej skórze odczuć chęć do bezwzględnego panowania nad nim ludzi
Kościoła JPII. :)

IMO -- jeśli nie chcemy żyć w piekle na Ziemi, powinniśmy rozliczać
duchownych surowo z ich działalności. :)

   () Karmią głodnych?

   Należy zapytać (i siebie i ich) o to, czy aby sami tych głodnych nie
   stworzyli (mnie zagłodzili celowo -- dzień dobry arcykapłanowi ;)
   Ozorowskiemu), by następnie ich karmiąc, najeść się do sytości.

   () Opiekują się opuszczonymi matkami?

   Należy sprawdzić, czy przypadkiem ;) nie opiekują się w ten sposób
   własnymi dziećmi lub dziećmi poczętymi dzięki ich prowadzeniu duchowemu,
   które mówi (młodej, a więc głupiej, naiwnej) dziewczynie, iż należy wybrać
   ,,miłość'' i ,,drogę Boga'', nie zaś ,,drogę rozpusty'', gdy ta dziewczyna
   ,,zadaje się'' z zakochanym w niej do szaleństwa, bogatym :) abstynencie.

   Samul namawia (mnie namawiał i nie tylko mnie namawiał) do małżeństwa
   z pijaczkami czy pijakami, obiecując przy okazji namawiania nagrodę
   w niebie za sprowadzenie błądzącej duszy na ,,dobre ścieżki''. Przypominał,
   że ,,drobne utrapienia'' budują nam szczęście w niebie. :) (słowa nie te,
   bo jednak Pisma świętego nie znam na pamięć, ale treść -- jak najbardziej ta!)

   () Troszczą się o bezrobotnych?

   Należy zapytać i sprawdzić, co robią, by bezrobotnych zatrudnić. Mają
   swoje biura, swoje kancelarie, swoje inne dobra! Mają pieniądze (mają
   u niektórych ludzi nawet zaufanie?) i inne możliwości! Dlaczego Radio
   Rydzyka ,,trąbi'' o zwolnieniach a samo nie zatrudnia zwolnionych?

   Mnie ksiądz Józef Świetlicki ,,tołkował'', że głodnemu należy dać wędkę,
   nie rybkę. Pytam więc: Jaką to wędkę otrzymałem od niego (8 lat to dużo
   czasu) czy od ludzi Kościoła JPII w ogóle? :) Za sprawą arcykapłanów (boję
   się nazywania ich arcybiskupami czy choćby biskupami) odebrano mi pracę rękami
   ateisty, podopiecznego arcykapłana ;) Ozorowskiego -- Jerzego Kopani i zmuszano
   mnie głodem do podjęcia pracy, o której nie mam pojęcia!!!

Możemy też nie dawać im tego, czego dawać nie musimy. :) Ja nie daję!!!
A Bóg mi odpowiada stale czynami, czyli ,,znakami'' -- im mniej zmarnujesz,
tym więcej Ci dołożę, choćbyś mnie nawet nie prosił, ale im więcej oddasz
złoczyńcom (na przykład Rydzykowi) tym więcej ci zabiorę, choćbyś płakał
i błagał mnie o litość!!! On ,,mówi'' do mnie: pozwolę na to, abyś stracił
wszystko, jeśli będziesz wspierał Kościół JPII inaczej niż poprzez napomnienia
takie (takiej natury) jak w tym poście -- tak zwane dobre imię, honor, rodzinę,
dziecko, które pokochałeś z wzajemnością, zdrowie, przyjaciół (także tych, którzy
ci bardzo dużo zawdzięczają i obiecywali ci wierność po grób!!!), pieniądze, wpływy... :)
I choć Bóg jest ponoć ;) Miłością, jego zawziętość nie zdumiewa!

IMO posługa kapłańska nie jest złem sama w sobie, ale to musi być POSŁUGA!
Tymczasem duchowni chcą zabierać głos na każdy temat (oficjalnie nie wolno
im tego czynić -- mówią o tym któreś z objawień Matki Boskiej) choć sami
nie mają pojęcia o życiu, o funkcjonowaniu świata itp. Chcą rządzić! Chcą
bogacić się wszelkim kosztem, nierzadko wbrew wszelkiemu rozsądkowi,
twierdząc zawzięcie, że ,,Bóg im daje'', więc oni biorą!

Bóg im daje a min. Kudrycka zabiera? :) I jednocześnie taka min. Kudrycka to
dla nich stanowisko samego Boga, gdyż min. Kudrycka reprezentuje władzę Boga
na Ziemi? Bóg zatem nie wie, co czynić? ;)

 (prawosławie uznaje Chrystusowy postulat podporządkowania duchowieństwa
 władzy świeckiej -- sam Chrystus poddał się władzy Piłata i jego postanowieniom)

Raczej Bóg im mówi ,,duszpasterzom'' działaniem min. Kudryckiej, czy ogólnie
działaniem polityków PO, a nawet postawą Stolicy Apostolskiej: opamiętajcie
się, gdyż topicie ten naród w swojej rozpuście!

Data: 2010-02-25 21:46:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Valdi" hm6kfk$h14$1@news.interia.pl

a czemu tylko zawiasy.
Czy wszystko co związane z kościołem musi być traktowane pobłażliwie?

Odwrotnie -- tacy ludzie powinni być sądzeni i karani (w razie czego)
surowiej niż ,,zwykli' obywatele. Policjant gwałcący studentkę w izbie
wytrzeźwień dostał surowszy wyrok niż przeciętny gwałciciel.

Rydzyk i jemu podobni powinni być wzorem do naśladowania.

Data: 2010-02-25 22:03:25
Autor: Valdi
mbank i radio Maryja
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm6nk0$1tv$2inews.gazeta.pl

[...]

Dokładnie mam na myśli to co napisałeś w swoim poście - ludzie na świeczniku
mają dostać przy wyroku bardziej po dupie niż zwykły szary obywatel.
Rydzyk jak by nie patrzeć jest celebrytą, showmanem, osobą znaną i jeżeli
karać to surowo, mocniej niż zwykłych ludzi.

Data: 2010-02-26 01:55:32
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Valdi" hm6muc$k6u$1@news.interia.pl

[...]

Ale nie za to, że ktoś mu podkrada z talerza. ;)

Trzeba go karać za **jego** zbrodnie. :) Karać surowo. :)

Data: 2010-02-25 21:43:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

[...]

Rydzyk jest moim darbiorcą a ja jestem bezrobotnym ex-pracowikiem uczelni.
Rydzyk ma ogromną uczelnię a ja nie mam przyszłości i choruję na płuca.
Od co najmniej 20 lat arcykapłani Kościoła JPII prowadzą ze mną wojnę,
ale ja im ,,odszczekuję się'' dopiero od kilku; z RR jestem w stanie
wojny dopiero od końca 2007 roku, kiedy zobaczyłem (w necie) uczelnię RR.

Ponoć za moją krytyczną wypowiedź (na grupach dyskusyjnych) wobec RR
Bóg ukarał mnie zerwaniem ścięgna palca prawej ręki. Ścięgno przyrosło
(trochę cudem, zważywszy czas unieruchomienia i inne okoliczności)
a rehabilitacja miała posmak Boskiej działalności. :) Gdy dobrze
czuję się, mam przerost ostatniego stawu, czyli jest lepiej niż
być powinno u zdrowego dwudziestolatka.

Z powodu zerwania ścięgna nie rozpocząłem kilku ,,przedsięwzięć'',
które Bóg (kryzysem ogólnoświatowym) skazał na zagładę i kupiłem
zamiast Forda Focusa, Nowe Volvo S40 w cenie tegoż Forda Focusa.

-=-

Rydzyk nie cieszy się już zaufaniem Polaków (cytat z wypowiedzi polskiego
parlamentarzysty: każda złotówka wydana na Radio Maryja szkodzi Polsce)
i nieco ;) odszedł od swego powołania, jakim ponoć jest nauczanie. Każdy
może skarżyć Rydzyka i jego Imperium -- w tym i ja, i Ty. Każdy też może
stać się dla niego darczyńcą, o ile jeszcze nim nie jest.

Moja wojna z Rydzykiem to moja wojna o moje przetrwanie, tak więc
jestem gotów nie tylko na poświęcenie odrobiny czasu, ale gotów
jestem na znacznie więcej, niestety nie wiem, co mogę uczynić.

Data: 2010-02-25 22:01:04
Autor: Valdi
mbank i radio Maryja
 "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm6nk0$1tv$1inews.gazeta.pl

Ponoć za moją krytyczną wypowiedź (na grupach dyskusyjnych) wobec RR
Bóg ukarał mnie zerwaniem ścięgna palca prawej ręki.

Boga bym w to raczej nie mieszał.

Data: 2010-02-26 00:22:58
Autor: Titus Atomicus
mbank i radio Maryja
In article <hm6mui$k6u$2@news.interia.pl>, "Valdi" <Valdi@valdi.pl> wrote:

 "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm6nk0$1tv$1inews.gazeta.pl

> Ponoć za moją krytyczną wypowiedź (na grupach dyskusyjnych) wobec RR
> Bóg ukarał mnie zerwaniem ścięgna palca prawej ręki.

Boga bym w to raczej nie mieszał.

Slyszalem, ze jak Bog chce kogos pokarac, to mu najpierw rozum odbiera.

TA

Data: 2010-02-26 02:04:23
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

<Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> Titus_Atomicus-39B4D4.00225826022010@news.onet.pl

Slyszalem, ze jak Bog chce kogos pokarac, to mu najpierw rozum odbiera.

Bóg nie odbiera nigdy nikomu rozumu, nawet po śmierci ciała tego
kogoś ;) -- a jedynie zezwala człowiekowi (nie wiem, co z inny
duszami) na to, aby ów człowiek nie skorzystał z rozumu. :) Ale
trochę racji masz -- za nieużyanie rozumu Bóg potrafi ukarać
surowo!!! Człowiek ma myśleć!!! To rozkaz Boski!!!

Gdy bezmyślnie Korteriusze posadzili na fotelu kierowcy autokaru
człowieka chorego na padaczkę -- 13 osób straciło życie, z tego
11 dzieci z najlepszych domów Korterii!!! Był to kwiat Korteri!!
Po ich śmierci kapłani płakali długimi miesiącami w całym
Białymstoku, a zapewne także poza Białymstokiem.

Czy jednak można mówić o tym, że bóg odebrał rozum?
Żadną miarą! Bóg dopuścił zło, jakim było zaniechanie myślenia!
No i fakt -- po głupim wybryku (utajeniu padaczki) Bóg dopuścił do tragedii.

Zwykle używanie rozumu chroni przed gniewem Bożym i przed karami Bożymi.
Co w tym dziwnego? Bóg mówi, że Miłość (miłowanie się wzajemne) gładzi
grzechy, a czymże jest Miłość, jeśli nie rozumnym działaniem? :)

Data: 2010-02-27 04:44:03
Autor: p47
mbank i radio Maryja

wrote:

> [...]

Boga bym w to raczej nie mieszał.

Slyszalem, ze jak Bog chce kogos pokarac, to mu najpierw rozum odbiera.

co widac, słychac i czuć;-))

p47

Data: 2010-02-27 19:51:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma4j0$nkc$1@atlantis.news.neostrada.pl

> Slyszalem, ze jak Bog chce kogos pokarac, to mu najpierw rozum odbiera.

co widac, słychac i czuć;-))

Widać, słychać i czuć. :) Dokładnie. :) Tyle tylko, że Bóg nie
odbiera człowiekowi rozumu, chyba że na czas snu. :) Już napisałem,
ale najwyraźniej trzeba powtórzyć. :)

Dzieci najzacniejszych rodzin Korterii pojechały przed laty na pielgrzymkę do Częstochowy.
Daleko nie ujechały. Ich autokar zderzył się czołowo na nie swoim pasie ruchu z ciężarówką
jadącą w przeciwnym kierunku. Oba samochody miały podobną szybkość i podobną masę -- zatrzymały
się niemal w miejscu a cała energia związana z ich szybkościami zamieniła się w ciepło.

Autokar stanął w płomieniach. 9 dziewcząt i 2 chłopców (rozumiem, że kobiety puszczono
przodem) straciło życie. Obok nich odeszli z tego świta kierowcy -- nie wiem, czy 3, czy 4.

Efekt było widać, słychać i czuć. :)

Kierowca autokaru był chory na padaczkę, o czym widział od lat.
Wiedzieli o tym jego koledzy z pracy (kierowcy jak on) i widzieli lekarze.
Fakt choroby jednak utajano i przemilczano. :)

Rodzice dzieci uważali, że będą się modlili, więc kierowca nie będzie miał ataku w czasie jazdy.

Bóg nie odebrał rozumu -- pozwolił jednak na nieużywanie tegoż. A następnie ukarał głupców. :)

Księża płakali, rodzice płakali, dzieci pokaleczone (11 umarło, część z nich
w płomieniach, niemal żywcem, ale inni zostali pokaleczeni, niektórzy mocno,
dotkliwie) płakały... Ja zaś (pod osłoną śmierci, jak zapowiadałem wielokrotnie)
rozpocząłem swoją ofensywę, którą zakończyłem dopiero w pierwszych dniach roku 2007
(wypadek miał miejsce bodajże 30 września 2005) swoim zwycięstwem. Zwycięstwem
częściowym -- takim, jakie mogłem wówczas uzyskać. Złamałem blokady duchownych,
ale nie mogłem cofnąć czasu. :)

Nie przebaczyłem tym, którzy nie udzielili mi pomocy.

Kiedy z żalem powiedziałem Bogu o tym, że mnie oszukał, dając śmierć tylko
takiej liczbie ludzi, jaka jest konieczna do mego zwycięstwa, choć nawet
sędziowie potrafią dać więcej, niż zażąda wygrywający powód, Bóg odparł,
że uczynił, jak chciałem -- spalił minimalną liczbę ludzi, później dokonywał
poprawin, ale (aby sprawiedliwości stało się zadość) miliony Polaków wyjeżdżają
,,za chlebem'', skąd nie wracają już takimi, jakimi byli, lecz wracają jako śmiecie. :)

Nie uratowałbym całego narodu? Nie -- to oczywiste. :)
Ale ja bym zatrudnij 5 osób i 100 tysięcy takich jak ja
(też izolowanych i maltretowanych przez Rydzyka i jemu podobnych)
też by pozatrudniało po 5 osób, a z czasem z tych 500 tysięcy
znów 100 tysięcy zatrudniłoby po 5 nowych osób itd...

A ja zatrudniłbym nie na stanowisku ekspedienta, za 3 tysiące
brutto miesięcznie, lecz na stanowisku poważnym, za poważne pieniądze. :)

Ale biskupi prowadzili niezrozumiałą wojnę z polskim narodem -- rzekomo
była to wojna z komuną. :) Ja jestem za młody na to, aby być komuchem. :)

Ty piszesz o moich rzekomo żółtych papierach, innych byś kastrował,
jeszcze innych oskarżasz, choć są ofiarami (mogę podać MIDy postów
z cytatami, ale nie wiem, czy warto) a ja piszę prawdę. Prawdę o Rydzyku,
który jest ewidentnym oszustem, prawdę o głupocie zatrudnienia chorego na
padaczkę jako kierowcę autokaru, prawdę o beznadziejności Polaków...

Data: 2010-02-27 23:55:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" hm6nk0$1tv$1@inews.gazeta.pl

[...]

przeprost, nie przerost -- > ale i tak chyba jest to zrozumiałe

Klawiatura bezprzewodowa ma depresję -- kończą się jej baterie, stąd liczne błędy.

Być może dzisiaj skończę bakapowanie dysku z notebooka i zgłoszę notebook
do naprawy gwarancyjnej, a więc wkrótce być może będę mógł pisać z normalnej
(notebookowej) klawiatury. :)

być powinno u zdrowego dwudziestolatka.

Mija opuchlizna, maleje zgrubienie ,,łabędziowe''. :)
Szok!!! A bałem się tego, że ze ścięgnem będą kłopoty. :)
(zerwanie ścięgna to nie złamanie kości!)

Jeśli komuś takie coś się przytrafi -- niech ufny :) w Miłosierdzie
Boże trzyma palec w przeproście długimi tygodniami. Ścięgno przyrasta
powoli, ale nawet rozpoczęta po kilku tygodniach terapia może mieć sens.
(znam wiele osób, którym te ścięgna nie przyrosły)

IMO najlepszą ortezą są zapałki :) -- ważne, aby palec był przeprostowany
w tym ostatnim stawie, w pozostałych miał luzy i był dobrze wentylowany. :)
Ortezę można (a nawet trzeba) co jakiś czas zdejmować. :) Dzięki zdejmowaniu
ortezy, myciu palca i ostrożności orteza może być stosowana nawet kilka miesięcy. :)

Złe ortezy doprowadzić mogą do deformacji paznokcia lub usztywnienia
innych stawów, a w skrajności do nieprzyrośnięcia ścięgna, albo do
przyrośnięcia, ale w złym miejscu. :)

Można (warto) taką ortezę założyć nawet wówczas, gdy się ją zdjęło zbyt wcześnie.

Jak się to mówi -- niech żywi nie tracą nadziei, albo -- > porzućcie wszelką nadzieję. ;)
W duchu tego ostatniego mnie wychowywano, dzięki czemu dziękowałem Bogu za wszystko, co
było dobre a co mnie spotykało i nie wyrosłem jako roszczeniowiec. :)

Data: 2010-03-01 11:39:21
Autor: kashmiri
mbank i radio Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console20> wrote in message news:hmc7u4$pac$1inews.gazeta.pl...

/ciach/
/ciach/
/ciach/

Bosze, Eneuel, jaka ta grupa byłaby nudna, gdyby nie Ty! ;)

k.

Data: 2010-03-01 12:46:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"kashmiri" hmfqvd$hot$1@news.onet.pl

: Bosze, Eneuel, jaka ta grupa byłaby nudna, gdyby nie Ty! ;)

Trening czyni mistrza! Nie Enul, nie Enuel, ale poprawnie!!!
Wielkie zwycięstwo!!! :) Jeszcze gdyby tak kodowanie było poprawne... :)

Zerwanie ścięgna miało być jakoby karą Bożą za moją niechęć do dotowania RR.
Wyraziłem swoją opinię bodajże na grupie regionalnej, białostockiej. :)

Po dwóch latach widać wyraźnie, że to naprawdę była kara Boża, skoro ścięgno
przyrosło -- tylko Bóg potrafi uzdrowić, gdy skaleczy. :) Wiadomo też, że Bóg
mnie ukarał chorobą płuc -- prawdopodobnie to z powodu chorych płuc traciłem
w tamtym czasie przytomność.

Narkotyki (Nepilt, Diffumax, Ventolin) czynią cuda -- płuca pracują coraz lepiej. :)
Szkoda, że za ćpanie zabrałem się tak późno -- jedynie lekarka laryngologii
dopatrywała się przed laty choroby płuc. Neplit zacząłem ćpać w tak zwanym
przededniu (na dwa dni?) przed atakiem duszności, który mógł (i powinien ;)
chyba?) zakończyć życie mojego ciała. :)

Jeżeli na mohery padł blady strach (a chyba taka miała być intencja Boga
wg Rydzyka) po zerwaniu ścięgna, to teraz mohery czują ulgę, bo jednak
ścięgno przyrosło i mam efekty lepsze niż można było oczekiwać. :)

-=-

Rydzyk i inni ,,dobrodzieje'' nie walczą ze złem, nie walczą z kalectwem...
Z kalectwem walczą lekarze, których prześladowała partia Rydzyka -- Prawo
i Sprawiedliwość. (BTW -- to spokrewnione słowa, więc nazwa partii jest
nieco bezsensowna -- 'masło maślane' lub 'cukier cukrzany') Duchowni (nie
wszyscy? -- w Polsce raczej wszyscy, to znaczy nie każdy co do człowieka,
ale wszystkich religii) tworzą zło, aby móc później (jedząc przy okazji
do syta) walczyć z tym złem. :)

Imię Eneuel powstaje gdzieś około 2000 roku na terenie sanktuarium w Licheniu. :)
W tamtym czasie byłem bogaty i imię było ,,wymawiane'' bezbłędnie, choć taka na
przykład Perła z kawiarenki internetowej wpadła na pomysł zdrobniania tego imienia
do Ene. :) Czyżbym i teraz stawał się bogaty? :) W czasie kupowania Nowego Volva S40
sprzedawca wypowiedział bezbłędnie to imię -- z satysfakcją. :)

Data: 2010-03-01 13:16:16
Autor: Valdi
mbank i radio Maryja
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hmg9ul$1m7$1inews.gazeta.pl

Zerwanie ścięgna miało być jakoby karą Bożą za moją niechęć do dotowania
RR.
Wyraziłem swoją opinię bodajże na grupie regionalnej, białostockiej. :)

Bóg za dobre rzecz wynagradza a za złe karze. IMHO nie wspieranie wojującego
katolicyzmu, prywatnych geszeftów i dostatniego życia Rydza jest dobrym
uczynkiem, za który kara raczej nie powinna cię spotkać - górze chyba
podpadłeś za coś innego.

[...]

Tak jak napisałem wyżej to chyba nie kara za nie wspieranie po przez datki
prywatnych geszeftów Rydzyka, który chyba nie tylko w moim odczuciu minął
się z powołaniem.

Narkotyki (Nepilt, Diffumax, Ventolin) czynią cuda -- płuca pracują coraz
lepiej. :)

No i gra gitara.

Szkoda, że za ćpanie zabrałem się tak późno -- jedynie lekarka
laryngologii
dopatrywała się przed laty choroby płuc.

Powinieneś walczyć o legalizację THC - też ma zbawienny wpływ na zdrowie.
Nie wiem jak dla tych co chorują na płuca ale przy stwardnieniu rozsiadnym
"anielskie ziele" działa cuda.

Neplit zacząłem ćpać w tak zwanym
przededniu (na dwa dni?) przed atakiem duszności, który mógł (i powinien
;)
chyba?) zakończyć życie mojego ciała. :)

żyjesz nadal, więc nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

Jeżeli na mohery padł blady strach (a chyba taka miała być intencja Boga
wg Rydzyka) po zerwaniu ścięgna, to teraz mohery czują ulgę, bo jednak
ścięgno przyrosło i mam efekty lepsze niż można było oczekiwać. :)

masz chody na górze - zazdroszczę :)

Rydzyk i inni ,,dobrodzieje'' nie walczą ze złem, nie walczą z
kalectwem...

dobrze prawisz - oni walczą nie z kimś ani z czymś oni walczą o... walczą o
pieniądze.

Z kalectwem walczą lekarze, których prześladowała partia Rydzyka -- Prawo
i Sprawiedliwość.

nie wszyscy lekarze walczą ale OK, przyznaję Tobie rację w tej kwestii.

(BTW -- to spokrewnione słowa, więc nazwa partii jest
nieco bezsensowna

Przeproście i Spier...jcie :) pasuje IMHO idealnie

W czasie kupowania Nowego Volva S40
sprzedawca wypowiedział bezbłędnie to imię -- z satysfakcją. :)

plebs raczej nie porywa się na nowe volvo (volva?) S40 więc podejście
sprzedawcy nie powinno dziwić ;)
Chociaż mnie też miło traktowali jak kupowałem foczkę. Ale to chyba dlatego,
że była kupowana po drugiej stronie Odry he he he :)
Z upływem czasu jednak widzę, że jak kupować to tylko sprawdzone używane
bryczki :)

Pozdrawiam.

Data: 2010-03-01 13:52:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Valdi" hmg9kf$p4k$1@news.interia.pl

[...]

Podpadłem Mu **płacąc** na Rydzyka i Rydzykowi podobnych. :)

> [...]

prywatnych geszeftów Rydzyka, który chyba nie tylko w moim odczuciu minął

To była kara za moje wspieranie -- uporczywe, pozbawione uzasadnienia
rozumnego... :) Zaniechanie -- poskutkowało zrośnięciem. :)

> Narkotyki (Nepilt, Diffumax, Ventolin) czynią cuda -- płuca pracują coraz lepiej. :)

No i gra gitara.

Ale czasu straciłem dużo. :) I płucka trochę ;) bolą. :)

> Szkoda, że za ćpanie zabrałem się tak późno -- jedynie lekarka laryngologii
> dopatrywała się przed laty choroby płuc.

Powinieneś walczyć o legalizację THC - też ma zbawienny wpływ na zdrowie.

A co to THC?

Nie wiem jak dla tych co chorują na płuca ale przy stwardnieniu rozsiadnym
"anielskie ziele" działa cuda.

A co jest to rosiadne stwardnienie? Może rozsiane? Ale nadal nie znam problemu.

> Neplit zacząłem ćpać w tak zwanym
> przededniu (na dwa dni?) przed atakiem duszności, który mógł
> (i powinien ;) chyba?) zakończyć życie mojego ciała. :)

żyjesz nadal, więc nie taki diabeł straszny jak go malują ;)

Diabeł jest straszny! To znaczy -- boi się. :) (ma stracha!)

 [..] złe duchy także wierzą -- i drżą [..]

Tylko dobre duchy nie strachają się. :)

> [...]
> wg Rydzyka) po zerwaniu ścięgna, to teraz mohery czują ulgę, bo jednak
> ścięgno przyrosło i mam efekty lepsze niż można było oczekiwać. :)

Mam -- jestem własnością ,,Góry''. :) I będę te chody wykorzystywał do
walki z religią i z Kościołem JPII -- umarł ów ,,wielki'' przedwcześnie
a Bóg w godzinie śmierci JPII umieścił moją datę urodzin. :)

> Rydzyk i inni ,,dobrodzieje'' nie walczą ze złem, nie walczą z kalectwem...

dobrze prawisz - oni walczą nie z kimś ani z czymś oni walczą
o... walczą o pieniądze.

O pieniądze, które dadzą im władzę. :) Motyw znany od stuleci. :)
Im władzę a ich rodzinom propagację ich genów. :)

> Z kalectwem walczą lekarze, których prześladowała partia
> Rydzyka -- Prawo i Sprawiedliwość.

nie wszyscy lekarze walczą ale OK, przyznaję Tobie rację w tej kwestii.

Judasz był wybrańcem Boga, a jednak został potępiony.
Jedna jaskółka wiosny nie czyni. :)

Gdy milion lekarzy uzdrowi pięć miliardów ludzi -- nie słychać o tym,
ale gdy jeden lekarz popełni błąd -- słychać o tym długo i daleko.

> (BTW -- to spokrewnione słowa, więc nazwa partii jest
> nieco bezsensowna

Przeproście i Spier...jcie :) pasuje IMHO idealnie

:)

> W czasie kupowania Nowego Volva S40
> sprzedawca wypowiedział bezbłędnie to imię -- z satysfakcją. :)

plebs raczej nie porywa się na nowe volvo (volva?) S40 więc podejście
sprzedawcy nie powinno dziwić ;)

Policzmy... Średnia pensja to 3 brutto, 2 netto... Na taki
samochód trzeba odłożyć czteroletnią pensję. :) Ale przez te
cztery lata trzeba jeść, ubierać się, spłacać kredyt mieszkaniowy,
opłacać mieszkanie (ogrzewanie, elektryczność itd.) edukować się,
utrzymywać rodzinę... :)

Efekt prosty... :)

Chociaż mnie też miło traktowali jak kupowałem foczkę. Ale to
chyba dlatego, że była kupowana po drugiej stronie Odry he he he :)

A co to Foczka? :) (bo przeca nie samolot)

Z upływem czasu jednak widzę, że jak kupować to tylko
sprawdzone używane bryczki :)

Ja miałem (mam nadal) używany. :) Po 15 latach mego używania
jest w lepszym stanie niż był, gdy go kupiłem. :)

Pozdrawiam.

Ja także -- zdrowia nigdy dosyć. :)

Data: 2010-03-01 14:54:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Eneuel Leszek Ciszewski" hmgdgq$ek5$1@inews.gazeta.pl

> [...]
> podpadłeś za coś innego.

Podpadłem Mu **płacąc** na Rydzyka i Rydzykowi podobnych. :)

Wspierałem to radio aż do wybuchu afery z dofinansowaniem studni i ogrzewania
geotermalnego. Dlaczego Bóg ukarał mnie, gdy się akurat wycofałem? A dlaczego
policjant karze kierowcę za przekroczenie szybkości dopiero wtedy, gdy ten
spokojnie siedzi obok karzącego? :)

RR dostało dofinansowanie, więc moja skrucha była spóźniona. :)
RR rozwinęło się absurdalnie, więc moja skrucha była spóźniona. :)

Bóg ukarał? W pewnym sensie jedynie tylko pozwolił na ukaranie,
czyli dopuścił zło, jakim było przeklinanie (mnie i nie tylko
mnie) przez ,,moherowe berety''.

Dlaczego ukarał (czy raczej dopuścił karę)? -- aby mi ukazać
efekt ,,miłości'' moherowej, za którą i ja ponoszę odpowiedzialność. :)

Palacz pali i jest zdrowy, po czym rzuca palenie, ale choroba rozwija się!
Podobnie z pijakiem czy jakąkolwiek przyczyną. :)

Przekraczamy dozwoloną szybkość, przed zakrętem zwalniamy, ale
jest za późno na uniknięcie wypadku -- ,,kara'' następuje już
po zmniejszeniu szybkości lub w trakcie jej zmniejszania. :)

Zazwyczaj ,,kara'' przychodzi niejako po czasie. Dostał ktoś z Was mandat
za przekroczenie szybkości w czasie trwania tegoż przekraczania? Może za
parkowanie czasami dostajemy takie mandaty. Zazwyczaj dopiero wówczas,
gdy już właśnie chcemy odjechać. :) W protiwpołożnym płacimy znacznie później. :)

Trzeba zapłacić za marnowanie ludzkiego życia -- i ja nie mam pretensji do Boga za zerwane ścięgno. :)

Ojciec Rydzyk ma szkołę -- aby w niej uczyć swoje pociechy, trzeba mieć szmal,
ale aby mieć szmal, trzeb zarobić, a pracy porządnej brak, więc trzeba zarobić
na handlu wódą! I ja tę szkołę budowałem pośrednio swoim wspieraniem.

Warto zauważyć, że od czasu, gdy zaprzestałem wspierania, wracam do zdrowia
(zerwanie ścięgna ma miejsce ,,na krawędzi'' wpierania; wcześniej są złamane
dwa palce -- z głodu; jeszcze wcześniej rozsypane kolano -- z nadmiaru wilgoci;
obok tego jest ogólne pogarszanie stanu zdrowia, w tym niszczenie płuc...)
i w ogóle moje życie jest coraz przyjemniejsze. :) Ale jak palacz nie wróci
do zdrowia natychmiast po zgaszeniu ostatniego papierosa czy pijak po odstawieniu
ostatniego kieliszka, tak i ja nie wrócę do zdrowia w mgnieniu oka. :)

Kara jakaś za głupotę wspierania Rydzyka musi być. :)
Zwłaszcza wtedy, gdy RR jednak dostało (chyba 27 milionów
złotych) szmal na absurdalne (bo drogie) ogrzewanie. :)

Rydzyk nie ma doświadczenia w budowie takich studni, a ci, którzy je mają,
budują znacznie mniejszym kosztem elektrociepłownie znacznie większej mocy. :)

Ale za to, że uczciwie zerwałem z głupotą, jaką jest wspieranie
Rydzyka i jego imperium zła, Bóg nagrodził wyzdrowieniem palca. :)
Pobłogosławił nowym samochodem i przypomniał, że jako dziecko
dużo wędrowałem, później jeździłem bardzo dużo rowerem, następnie
motocyklem, aż w końcu różnymi samochodami, aby wreszcie sobie kupić
samochód, którym miałem zwiedzać świat bez pociągów i autokarów, gdzie
spotykały mnie choroby (urodziłem się chorowity) i inne smutki...

I gdy będę wywalał szmal na swoje wycieczki, :) zamiast na Rydzykowe,
na pewno Bóg pobłogosławi mi, dzięki czemu będę zwiedzał świat, aby chwalić
dzieła Boże :) -- Nowym Volvem S40, które się starzeje czy innym, lepszy
samochodem -- trudno zgadnąć. :)

Wszystkim chorym na ,,płacenie'' życzę zdrowia duszy a wszystkim
w ogóle, Rydzykowi także -- życzę zdrowia i duszy, i ciała. :)
Bóg jest wszechmogący, dlatego potrafi dawać Rydzykowi bez
pośredników typu UE, Fiskus itd.! Zechce dać -- da, ale jeśli nie daje,
to znaczy, że nie chce dawać i nie należy oddawać mu swoich (czasami
w pocie czoła zdobywanych) pieniędzy czy innych dóbr deficytowych.

PŚ mówi wyraźnie o tym, że ma być ,,po równo'' -- nie o to chodzi, aby
jednym ludziom dać utrapienie a innym ulgę. :) Można by Rydzykowi dawać
w takiej sytuacji, gdy przeciętny Polak topiłby się w przepychu, zaś Rydzyk
cierpiałby głód, ale nie w takiej, gdy Rydzyk tapla się w przepychu za cudze
pieniądze, a moherom nie starcza na bezkonsewantowy chleb. :)

Data: 2010-02-27 04:42:36
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:6cfb.00000019.4b86dab5newsgate.onet.pl...
[...]

Miło mimo wszystko, że przypomniałes, że wszyscy z  prawdziwych ofiarodawców albo zaaprobowali zmiane celu zbiórki (zresztą wymuszoną przez władze państwowe, które nie chciały załodze jej sprzedać), albo otrzymały pieniądze spowrotem. Nikt z prawdziwych ofiarodawców nie czuł się pokrzywdzony!

p47

Data: 2010-02-27 20:01:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma510$qjt$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]

spowrotem. Nikt z prawdziwych ofiarodawców nie czuł się pokrzywdzony!

Ja jestem prawdziwym ofiarodawcą i oznajmiam, że mnie Rydzyk
nie oddał tego, co wpłaciłem mu na ratowanie stoczni.

Co to za mężczyzna, który zaczyna, ale nie potrafi skończyć, tłumacząc się
nieżyczliwością władzy!!!! Nawet Pismo Święte wyśmiewa się z takiego!!!

Zwykły człowiek zarabia (w przysłowiowym pocie czoła) i inwestuje, a jeśli
chybi -- śmieją się z niego. Rydzyk zbierał (bez trudu, bez tegoż potu)
i nie potrafił dokończyć tego, co zaczął, gdyż władza stanęła mu na drodze.

Po co zbierał, skoro nie potrafił oddać?!?! Co to za tłumaczenie -- władza coś
wymusiła?! Należało przed zbiórką zastanowić się nad tym, czy władza pozwoli. :)

Ale jeśli nawet Rydzyk miał dobre intencje (choć nie miał) mógł teraz :) wykupić
sprzedawane stocznie. Mógł wykupić masę różnych przedsiębiorstw, aby uratować
ludzi (nierzadko swych darczyńców) przed bezrobociem. :) Mógł i może tworzyć
miejsca pracy!!!

Ja bym wolał, aby nie tworzył :) i aby nie rósł w siłę?
Wolałbym! Ale dla Polaków by było lepiej, gdyby tworzył!
Na szczęście (dla mnie -- dla jego wroga) on nie stworzy
nowych miejsc pracy, chyba że pracy dla tak zwanych swoich. :)

Data: 2010-02-27 04:31:38
Autor: p47
mbank i radio Maryja

Użytkownik "kuba" <kuba@ka.onet.pl> napisał w wiadomości news:hm6jvi$3d3$1news.onet.pl...
[...]

Bęcwale, nie kłam bezczelnie i nie rzucaj publicznie oszczerstw!!
Publicznie ogłoszono, ze cel zbiorki zmienił się i kazdy, kto z tym się nie zgadzał mógł zażądać zwrotu wpłaconej kwoty na stocznie.
Czy ty, bęcwale wpłaciłes i tobie nie zwrócono? -jesli tak to powinienes zgłosić popełnienie przestepstwa jako poszkodowany.
O ile wiem nikt z wpłacających nie uznał, ze go oszukano.

p47

Data: 2010-02-27 20:10:17
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"p47" hma4cb$qc3$1@nemesis.news.neostrada.pl

[...]

Sprawą stoczni interesowałem się. Owszem -- podano, że cel uległ zmianie,
ale nie w RR. :) Nie zaproponowano w RR  odbierania wpłaconych datków. :)

Ty jesteś kłamcą!!! Może niektórzy znajomi Rydzyka mogli odbierać (swoje
i nie swoje) datki kierowane do stoczni ale zwykli ludzie -- nie mogli. :)

Nawet nie podajesz swego (prawdziwego czy choćby zmyślonego!)
nazwiska -- nie można Cię będzie później wytykać pałacami, mówiąc,
o Tobie, 'to ten łachudra' czy 'to ten kłamca', 'to ten oszust!!!'.

Rydzyk przynajmniej podaje swoje nazwisko! :)
Ja podaję swoje prawdziwe i raczej ;) jestem znany swoim adwersarzom. :)
Znany też jestem samemu Rydzykowi. :)

Data: 2010-02-25 21:30:50
Autor: Szymon
mbank i radio Maryja
Ciekawy artykuł. Dwie uwagi:
1. "Pracownicy mBanku zapewniają, że o całej sprawie dowiedzieli się dopiero z anteny Radia Maryja." - nie sądziłem, że pracownicy mBanku pozostają na nasłuchu toruńskiego radia...

2. Problem jest w tym, iż mBank (nie wiem jak inne banki) nie weryfikuje nazwy rachunku. Dlatego można podać swój numer,a w nazwę wpisać np. "Kaczor Donald" i też dojdzie. Gdyby ten element wyeliminować to sprawy by w ogóle nie było, bo przelewy byłyby odbijane.

Data: 2010-02-26 00:07:42
Autor: martin14
mbank i radio Maryja
Jest już oficjalne oświadczenie banku.
(http://media.mbank.pl/pr/158755/oswiadczenie-mbanku)

W nawiązaniu do informacji z dnia 25 lutego br. na temat fałszywych blankietów wpłat przygotowanych przez oszustów w celu wyłudzenia środków mających trafić do Radia Maryja i Fundacji Lux Veritatis informujemy, że do mBanku nie dotarły wcześniej żadne sygnały w tej sprawie. Bank nie miał więc możliwości zweryfikowania tej informacji. Standardowo do każdej sprawy, w przypadku której istnieje podejrzenie popełnienia przestępstwa, podchodzimy z największą uwagą - tak stało się i w tym przypadku.

Po audycji wyemitowanej na antenie Radia Maryja w dniu 25 lutego br., w której poinformowano o sprawie, przedstawiciele Banku skontaktowali się z dyrektor finansową Fundacji Lux Veritatis (p. Lidią Kochanowicz-Mańk), aby wyjaśnić problem. Dyrektor zadeklarowała gotowość niezwłocznego przekazania do Banku wszystkich informacji na ten temat, co uczyniła późnym popołudniem. Na tej podstawie Bank podjął działania zmierzające do rozwiązania sprawy.

Numery rachunków, podawane przez oszustów w celu wyłudzenia środków na Radio Maryja i Fundację Lux Veritatis, zostały zablokowane przez Bank tego samego dnia, zaraz po przekazaniu niezbędnych informacji przez przedstawicieli Fundacji. Kolejne wpłaty nie będą więc przyjmowane.

Bank będzie współpracować z organami ścigania, jest też w kontakcie z przedstawicielami Fundacji. Jesteśmy zainteresowani szybkim wyjaśnieniem sprawy.

Warto podkreślić, że dane Klientów lub przedsiębiorców zakładających rachunki w mBanku w każdym przypadku są weryfikowane. Nie ma zatem możliwości uruchomienia rachunku lub innego produktu na podstawie nieprawdziwych danych.

Bank - zgodnie z prawem bankowym i ustawą o ochronie danych osobowych - nie może ujawniać osobom trzecim informacji o tym, kto jest właścicielem danego rachunku bankowego.

Data: 2010-02-26 02:11:28
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
mbank i radio Maryja

"Szymon" hm6ml1$lvo$1@news.dialog.net.pl

[...]

Przed kilkunastu laty były odbijane. :)

Ja z tego powodu stanąłem przed sądem -- przelew poszedł, wrócił, ale nikt
nie sprawdził, czy doszedł. Na domiar złego był to periodyczny ;) przelew,
słany stale na to samo konto z tym samym opisem. Gdy ja słałem -- ING
przepuszczał, ale gdy posłała moja matka, ING odrzucił przelew. :)
Aby było śmieszniej -- gdy słałem na poprawne dane, powiedziano
(przedstawiciel odbiorcy powiedział) mi, że mam zmienić nazwę odbiorcy
na taką, która widniała na tablicy ogłoszeń. :) No i ta tablicowa była niepoprawna. :)

Data: 2010-02-26 18:35:21
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow2
paranoja na sile przybiera...
wczoraj polemizowałem z poglądem że:

3) Pan Rydzyk wedle informacji prasowej nie zwrócił się do Mbanku, ani organów ścigania, tylko zrobił audycję o złodziejskim banku (klasyk)

ale niestety... kolega mial rację. dzisiaj kolejny dzień ataków na mBank. cytując słowa Kazika Staszewskiego powiem:
paranoja na sile przybiera, o tym będę mówił teraz.

Dzisiaj Łojciec Dyrektor uświadomił słuchaczy że celowo(!) stworzono lukę
w prawie bankowym, która pozwala bankom wymigać sie od odpowiedzialności.

Jak widać, stan pacjenta z Torunia po kilku latach poprawy uległ ponownemu
pogorszeniu. Nie tylko Mohery ale także tacy "świrolodzy" jak ja :P
pamiętają dobrze co Rydzyk wygadywał kilka lat temu gdy wprowadzono IBAN.

W skrócie: IBAN jest zbędny, utrudnia życie i wymyślono go tylko po to,
aby "pod pozorem unowocześniania bankowości" podkreślam "pod pozorem"
zniszczyć radio Maryja. Był to spisek wiadomych sił itd. Reszte doczytać
można w podręczniku psychiatrii. Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
cenowo. Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

A wtedy? Okazałoby się że to kolejny atak wiadomych sił na wiadome radio.
Bo specjalnie i z premedytacją ludzie wyznania handlowego podnieśli ceny
przelewów aby uderzyć w radio Maryja.

Sumując: psychoza paranoidalna pana Rydzyka wydaje mi się nieuleczalna.

Data: 2010-02-26 20:04:02
Autor: Krzysztof Halasa
paranoja na sile przybiera...
zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl writes:

Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
cenowo.

Przeciez tak wlasnie powinno byc :-)

Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

Sa banki, ktore sprawdzaja nazwe beneficjenta dla byc moze nawet kazdego
przelewu (a na pewno dla wiekszych), i jakos za przyjecie przelewu sie
tam dodatkowo nie placi. Bez przesady, komputery potrafia sobie poradzic
ze zdecydowanie ciekawszymi "wyzwaniami".

To ze akurat mBank nie porownuje nazw nie znaczy, ze to jest trudne,
a po prostu znaczy, ze wlasnie tego nie robi. Zapewne dorobienie tej
funkcjonalnosci mialoby swoja cene. mBank nie robi takze roznych innych
rzeczy, ktore potrafia robic inne banki, i co z tego. To zreszta,
przynajmniej czesciowo, ich ryzyko i ich kalkulacje.

A wtedy? Okazałoby się że to kolejny atak wiadomych sił na wiadome radio.

A tak w ogole, to tam sa jakies szczegolne np. godziny z takimi
audycjami? Jak jakis czas temu mialem w zastepczym samochodzie radio
ustawiajace sie domyslnie na RM, to nie zauwazylem tam zadnego wyzszego
niz przecietny poziomu mijania sie z prawda. Nie mowie, ze od razu bylo
wiadomo ze to radio chrzescijanskie, ale generalnie jakies tam audycje
(na zapewne malo kontrowersyjne tematy, nie pamietam) wydawaly sie
miec "jakies rece i nogi".

Jakbym wiedzial kiedy mozna trafic na "wiadome" audycje to moglbym
posluchac, specjalnie nie bede monitorowal 24h/d.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-02-26 22:39:04
Autor: Valdi
paranoja na sile przybiera...
"Krzysztof Halasa" news:m31vg7u8d9.fsfintrepid.localdomain

Nie mowie, ze od razu bylo
wiadomo ze to radio chrzescijanskie, ale generalnie jakies tam audycje
(na zapewne malo kontrowersyjne tematy, nie pamietam) wydawaly sie
miec "jakies rece i nogi".

a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Jakbym wiedzial kiedy mozna trafic na "wiadome" audycje to moglbym
posluchac, specjalnie nie bede monitorowal 24h/d.

czy na stronie RM nie ma jakieś archiwum w MP3 itp. ?

Data: 2010-02-26 23:12:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"Valdi" hm9dde$pvg$1@news.interia.pl

a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Na pewno nie po odmawianym różańcu -- protestanci nie odmawiają. :)
Ja rzadko słucham tego radia. :) Nie płacę na to radio -- więc
i nie słucham go zbyt często.

Data: 2010-02-26 23:10:14
Autor: BK
paranoja na sile przybiera...
On 26 Lut, 23:12, "Eneuel Leszek Ciszewski"
<pro...@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
"Valdi" hm9dde$pv...@news.interia.pl

> a po czym si poznaje, e dane radio jest radiem chrze cija skim? :)

Na pewno nie po odmawianym r a cu -- protestanci nie odmawiaj . :)

Sugerujesz, ze prostestanci nie sa chrzescijaninami? :)

Ostro :)

Data: 2010-02-27 09:11:19
Autor: Valdi
paranoja na sile przybiera...
"BK" news:76b70509-7aba-4cbf-835c-fe53e26a096av20g2000yqv.googlegroups.com

> Na pewno nie po odmawianym r a cu -- protestanci nie odmawiaj . :)

Sugerujesz, ze prostestanci nie sa chrzescijaninami? :)

Enuel chyba cos wie na temat szykujacej sie kolejnej schizmy w Kosciele :)

Data: 2010-02-27 20:19:59
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"Valdi" hmaigd$5bi$1@news.interia.pl

Enuel chyba cos wie na temat szykujacej sie kolejnej schizmy w Kosciele :)

Ona nie szykuje się -- już nastąpiła. (mowa o mojej)

Schizmy następują stale. :) Prawosławie wyłania się z Chrześcijaństwa
w roku 1058 (de facto dopiero bodajże w 1216) ale protestantyzm to całe
mrowie odłamów.

Protestanci nie odmawiają różańca, choć są Chrzescijaninami.

Ja też nie odmawiam. :) I mam na imię Eneuel -- nie Enul czy Enuel.

Data: 2010-02-27 20:16:20
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"BK" 76b70509-7aba-4cbf-835c-fe53e26a096a@v20g2000yqv.googlegroups.com

> Na pewno nie po odmawianym r a cu -- protestanci nie odmawiaj . :)

Sugerujesz, ze prostestanci nie sa chrzescijaninami? :)

No właśnie są Chrześcijaninami a różańca nie odmawiają,
więc nie po tym ich można rozpoznać. Proponuję czytanie ze zrozumieniem. :)

   Nie ma jej w szkole, chyba że w świetlicy.

Znasz tego rodzaju konstrukcje? W angielskim są na porządku dziennym. ;)

   I wish I have not

Moja konstrukcja (różańcowa) jest jeszcze prostsza.
Prościej pisać już nie mogę.

Data: 2010-02-27 09:10:34
Autor: Valdi
paranoja na sile przybiera...
"Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm9ido$aai$2inews.gazeta.pl

> a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Na pewno nie po odmawianym różańcu -- protestanci nie odmawiają. :)

zgoda, ale protestanci to też chrześcijanie.

Data: 2010-02-27 20:21:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"Valdi" hmaigi$5bi$3@news.interia.pl

> Na pewno nie po odmawianym różańcu -- protestanci nie odmawiają. :)

zgoda, ale protestanci to też chrześcijanie.

Też. Nie piszę, że nie.

Data: 2010-02-28 21:26:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"Valdi" hm9dde$pvg$1@news.interia.pl

a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Ja RR poznaję po tym, że plotą tam głupoty o tym, na czym nie znają się wcale.

Dziś słuchałem o gospodarce -- paranoja!!! Wcześniej (akurat i teraz, i wtedy
znajdowałem się niedaleko sanktuarium w Wasilkowie -- nie wiem, dlaczego akurat
tam dochodzi ;) do słuchania tego radia) słuchałem audycji o zdrowiu... Paranoja!!!

Z ciekawostek religijnych -- Judaizm rabiniczny to nasz (Chrześcijański) młodszy brat. :)

Co do moherowych beretów -- czy noszą one kijki od nart? ;)
Chyba tak, przynajmniej ja takie mohery spotykam na ulicach. :)

BTW wspomnianego wyżej sanktuarium: kustosz Butwiłowski rozbudował je, lecz
chyba zapomniał ;) o budynku kościoła. Kościoła wśród krzyży :) i zabudowań
świeckich/cywilnych prawie nie widać. :) Można na terenie tegoż sanktuarium
znaleźć/uzyskać uzdrowienie ciała (nawet w lokalnym radiu kustosz zapraszał
biznesmenów do swoich rajskich łaźni czy innych jacuzzi), lecz najwyraźniej
o leczeniu duszy tam zapomniano... ;) A może po prostu sanktuarium poprosi ;)
kiedyś miastowych :) o pieniądze na budowę stosownie dużego (chyba musi być
ogromny, aby dorównać :) pozostałym budynkom sanktuaryjnym) kościoła... Tak
białostocka fara poprosiła miastowych o pieniądze na remontowanie cieknącego
dachu historycznego budynku kościoła po tym, jak wydała zebrane :) pieniądze
na budowę kuriozalnie dużego budynku stojącego teraz obok kościoła...

W razie potrzeby mogę postawić fotki -- i fary z jej ,,dobudówką'' i sanktuarium
w Wasilkowie, na terenie którego kościoła prawie nie widać...

Dawno, dawno temu myślano o rozbudowie sanktuarium, o dojeżdżaniu tam autobusów
z Białegostoku (aby dojechać z Białegostoku do tego sanktuarium trzeba przejechać
całe miasteczko Wasilków -- po drodze to nie jest, chyba że dla gości z Białorusi)
o budowie szerokiej, pięknej drogi, o obwodnicy Białostockiej, która miała stamtąd
startować w kierunku Jurowiec i Turośni Kościelnej...

Z dojazdu autobusowego -- co któryś autobus miejski linii 100 dojeżdża. Z szerokiej
drogi -- została makabreska w postaci lamp ulicznych świecących w lesie (drogi nie
poszerzono mimo upływu kilkunastu lat od wykonania oświetlenia) niedaleko ;) drogi. :)
Obwodnica jest budowana, ale akurat przerwano budowanie tego fragmentu -- okazale
wygląda ona od strony wyjazdu na Augustów -- przez co jazda z Białegostoku do
Centrum Europy :) (Suchowoli) stała się świetna/ekscytująca!! :)

BTW tegoż oświetlenia drogowego: i ja najadłem się :) przy okazji jego
budowania; inwestorem byli miastowi, nie sanktuarium. :)

Natomiast bezpłatnie (no... w pewnym sensie bezpłatnie -- mnie nie płacono, :) ale ja
płaciłem :) kustoszowi poprzez przyokazyjne :) wrzucanie moich pieniędzy do kościelnej
puszki/skarbonki) uczestniczyłem w elektryfikowaniu (chodziło o projekt; aby było jasne,
nie jestem projektantem, ale szkic budynku rysowałem ja -- programem do składu tekstu
zwanym TeXem) kościoła (wówczas był to największy budynek na terenie sanktuarium) tegoż
sanktuarium. Elektryfikowano je ciekawie: najpierw tynki, później dopiero przewody
i osprzęt w tynku czy pod tynkiem... Tynki, malowanie, bruzdowanie, przewody i osprzęt,
zakrywanie bruzd z przewodami i osprzętu, malowanie -- zamiast położenia przewodów
i osprzętu przed tynkowaniem...

Oświetlanie drogi nie miało związku z elektryfikowaniem budynku kościoła.
Nawet nie odbywało się w tym samym czasie co owa elektryfikacja i być może
kustosz nawet nie wie, kto najadł :) się przy okazji budowania tegoż/drogowego
oświetlenia; być może, gdyż był zaprzyjaźniony i z miastowymi, i z inną firmą
elektryczną, która mu zafundowała jeden z ogromnych krzyży na jego ,,górce
krzyżowej'' wzorowanej na niesławnej oświęcimskiej i sławnej wileńskiej,
więc być  może się dowiedział z plotek, :) kto budował to oświetlenie.

Miasto płaciło, miasto oddało pracę na przetarg, miasto kazało budowanie
oświetlenie ,,obok'' drogi... I obiecywało rychłe poszerzenie tejże drogi...

Po wybudowaniu obwodnicy Białegostoku poszerzenie drogi nie będzie nikomu
potrzebne, tak więc lampy te będą świeciły Panu Bogu ;) w okno aż do
ponownego nadejścia Jezusa Chrystusa na Ziemię... Nawet teraz, bez tej
obwodnicy da się jeździć po tej drodze... Nadzieję ;) na poszerzenie
dałoby otworzenie granicy białorusko-polskiej, na co jednak nie zanosi
się -- UE łoży ogromne pieniądze na budowę przejścia granicznego
pomiędzy naszymi ;) państwami... Zanim tej granicy nie będzie,
obwodnica Białegostoku będzie gotowa i tranzytowego ruchu na
tym odcinku prawie nie będzie, a lokalnego ,,nie starczy''
na poszerzanie tej drogi...

Kustoszowi zwróciłem uwagę na marnowanie ludzkich pieniędzy ciekawą ;)
kolejnością owej elektryfikacji. Odparł, że nie warto kruszyć o to kopii...
Tak po prostu wyszło... (słowa może niedokładnie te, ale sens dokładnie taki!)

Tu nawiązanie do mojej prywatnej sprawy z białostocką uczelnią. :)
Dokładnie taki sposób zarabiania (dokładnie!) podał/zaproponował
człowiek,który uczestniczył w sprzedaniu ,,komputerów'' na Wydział
Humanistyczny na samym początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego stulecia...

Człowiek ten nazywa się Daraszkiewicz i zapewniał mnie o tym, że akurat
on nie zarobił na złotym interesie nabijania uczelni w butelkę. Uczenia
zakupiła wówczas około ćwierć setki (nie wiem, czy 27, czy 25, lecz coś
koło tego) ,,komputerów'' zbudowanych z tego, co wyrzucano na śmietnik. :)
Złom to zbyt szlachetne określenie. Raczej -- szmelc. :)

Daraszkiewicz proponował DOKŁADNIE takie rozwiązanie -- tynkowanie, bruzdowanie,
układanie przewodów i osprzętu, zakrywanie bruzd gipsem, malowanie, zrywanie gipsu
(gdyż tynki dookoła bruzd nie są gipsowe i spod farby widać bruzdy zakryte gipsem)
zakrywanie bruzd zaprawą tynkarską, malowanie...

Świadkiem rozmowy był Jacek Kazimierz Bruns, późniejszy (teraz już były) nauczyciel
fizyki i informatyki w Katolickim Liceum Ogólnokształcącym w Białymstoku (im. Jana
Pawła II -- o tyle śmieszne, że JPII należy do Kościoła rzymskokatolickiego, nie do
katolickiego) Jacek, podobnie jak ja, studiował fizykę i nie ukończył jej, co mu jednak
nie przeszkodziło nie tylko w pracy dydaktycznej w szkole, ale także w sypianiu :)
z uczennicami. :) Czy sypiał jakoś potajemnie, skrycie?... Nie. :) Robił to niemal
na oczach reszty ogólniaka. :) Na przykład (opowiadał o tym i on sam, i inni mi o tym
opowiadali ze szczegółami typu -- gdzie i kiedy miało to miejsce) chadzał okryty
jedynie ręczniczkiem pod prysznic z równie skąpo ubrana Kamilą)

Ja też spałem z uczennicami? Niby tak, ale ja DOSŁOWNIE spałem z nimi w jednym pokoju
podczas jednej z wycieczek szkolnych, nie zaś kopulowałem z nimi, a nawet gdybym
z którąś kopulował -- nie łączyły nas ,,zawiłości'' relacyjne nauczyciel-uczennica,
które łączyły Jacka z jego uczennicami. :) Aby było jasne -- nie podejrzewam Jacka
o nadużywanie tychże relacji, tzn. nie tym sposobem namawiał dziewczyny na bara-bara. ;)
(ale i nie pieniędzmi -- to nie Jacek, ale na przykład Kamila (także moimi pieniędzmi)
płaciła za wspólnie z Jackiem spędzane wakacje czy inne wspólne przeżycia)

Po latach (chyba w roku 1999 lub w 2000) ożenił się z najbogatszą z jego uczennic.
Przypadkiem ;) z tą, która mi wpadła w oko, gdy nie miałem pojęcia o tym, jak jest
bogata i kim jest. :)

Mnie interesowały dziewczyny z ,,rodowodem'' -- Topczewska, Ponińska i jakieś inne
im podobne... (twarz jednej z tamtejszych magnatek pamiętam, choć widzieliśmy się
tylko raz, na wyjeździe w góry, ale jej nazwisko mi wyleciało z głowy -- wg niej
zachowywałem się zbyt dziecinnie)  Moja rodzina (sprzedająca wódkę -- piwo?)
w ,,kawiarni'' ełckiej ma ,,zajoba'' na punkcie ,,rodowodów'', gdyż ponoć jestem
,,rodowitym'' (czyli [pół?]szlachcicem z urodzenia) i wymadlała mi takie laski...

-=-

Także... Drogie moherki... Zastanówcie się nad tym, na co ,,idą'' wasze pieniążki.
Za dziwną kolejność elektryfikowania kościoła w sanktuarium o nazwie Święta Woda
odpowiadał kustosz Alfred Butwiłowski, zaś za zakup szmelcu na Wydział Humanistyczny
Uniwersytetu Warszawskiego, filii w Białymstoku odpowiadał osobiście profesor Jerzy
Kopania, dzisiejszy podopieczny arcykapłana ;) Ozorowskiego. (padnięty notebook nadal
czeka -- ale już blisko do końca bakapu, więc i do zgłoszenia gwarancyjnego) Ile
zapłacono za szmelc komputerowy? Tyle, że można było wtedy za to kupić 5 (pięć)
mieszkań o wielości 64 metrów kwadratowych każde na tak zwanym ,,wolnym rynku'',
o ile w Polsce kiedykolwiek był wolny rynek od czasów II wojny światowej. :)

Daraszkiewicz nie wspominał o tym, że Kopania wziął ,,prezent'', ale być może
przemilczał ów fakt, wiedząc o mojej sympati żywionej owemu profesorowi
uniwersytetu -- ateiście uczącym (jako profesor uniwersytetu) na/w Katedrze
Teologii Katolickiej Uniwersytetu w Białymstoku...

Kopania (aby było jasne) narzuca się swoim rozmówcom (narzucał się, gdy jeszcze
u niego pracowałem -- teraz być może jest jeszcze gorzej) ze swoimi poglądami
ateistycznymi: nie tylko Boga nie ma, ale także prawdy nie ma. Prawdy nie ma
nawet w definicji, nie ma nawet w dążeniu ludzkim. :)

Data: 2010-03-01 06:59:36
Autor: pyrtek
paranoja na sile przybiera...
Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
"Valdi" hm9dde$pvg$1@news.interia.pl

a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Ja RR poznaję po tym, że plotą tam głupoty o tym, na czym nie znają się wcale.

No toś pacnął, jak gołąb na parapet.
Obrazowo porównując (np. do samochodów): to tak, jakbyś odpowiedział, że Fiata poznajesz po tym, że ma 4 koła.

--

Tnx. Pzdr.         Pyrtek

Data: 2010-03-01 12:48:43
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"pyrtek" hmfl45$5fr$1@news.onet.pl

[...]

Na innych stacjach/programach takich głupot nie plotą. :)

Data: 2010-03-01 18:43:15
Autor: Krzysztof Halasa
paranoja na sile przybiera...
"Valdi" <Valdi@valdi.pl> writes:

a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Powinno miec odpowiednie cechy, np. dzialanie w duchu Biblii wydaje sie
byc warunkiem koniecznym.

czy na stronie RM nie ma jakieś archiwum w MP3 itp. ?

Ale czy to jest dokladnie to, co na antenie?
Jakis szczegolny np. link?
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-03-01 19:49:22
Autor: Valdi
paranoja na sile przybiera...
"Krzysztof Halasa" news:m3tyt0lyz0.fsfintrepid.localdomain

Powinno miec odpowiednie cechy, np. dzialanie w duchu Biblii wydaje sie
byc warunkiem koniecznym.

no to chyba RM nie można z całą pewnością zaliczyć do stacji stricte
chrześcijańskich.

> czy na stronie RM nie ma jakieś archiwum w MP3 itp. ?

Ale czy to jest dokladnie to, co na antenie?
Jakis szczegolny np. link?

nie wiem, nie sprawdzałem.

Data: 2010-03-02 00:17:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"Krzysztof Halasa" m3tyt0lyz0.fsf@intrepid.localdomain

> a po czym się poznaje, że dane radio jest radiem chrześcijańskim? :)

Powinno miec odpowiednie cechy, np. dzialanie w duchu Biblii wydaje sie
byc warunkiem koniecznym.

Ale niewystarczającym -- żydzi powołują się na Stary Testament. ;)

W RR głównie ględzi się o tym, co ma nikły związek z Biblią. :)
Albo ja na te akurat audycje trafiam -- rzadko słucham tego radia.

Data: 2010-03-01 08:12:57
Autor: MacGregor
paranoja na sile przybiera...
Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisał w wiadomości news:3461.00000011.4b880659newsgate.onet.pl...
wczoraj polemizowałem z poglądem że:
..........Ciach
Wyobraźmy sobie co by było gdyby ojciec dyrektor na jeden dzień został
szefem KNF :P przypuszczam że eliksir i euroeliksir SEPA zrównałyby się
cenowo. Bo jesli każdy przelew trzeba byłoby badać to koszty by wzrosły.

Może to dla Ciebie zabżmi dziwnie, ale ELIXIR i EuroELIXIR SEPA mają takie same "ceny" ;-).
To wynika z rozporządzeń dot. SEPA, że przelew "zagraniczny" SEPA nie może być droższy od przelewu krajowego.

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2010-03-01 10:46:36
Autor: witrak()
paranoja na sile przybiera...
On 2010-03-01 08:12, MacGregor wrote:
UÂżytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:3461.00000011.4b880659newsgate.onet.pl...
wczoraj polemizowaÂłem z poglÂądem Âże:
..........Ciach
WyobraÂźmy sobie co by byÂło gdyby ojciec dyrektor na jeden dzieĂą zostaÂł
szefem KNF :P przypuszczam Âże eliksir i euroeliksir SEPA zrĂłwnaÂłyby siĂŞ
cenowo. Bo jesli kaÂżdy przelew trzeba byÂłoby badaĂŚ to koszty by wzrosÂły.

MoÂże to dla Ciebie zabÂżmi dziwnie, ale ELIXIR i EuroELIXIR SEPA majÂą takie same "ceny" ;-).
To wynika z rozporzÂądzeĂą dot. SEPA, Âże przelew "zagraniczny" SEPA nie moÂże byĂŚ droÂższy od przelewu krajowego.

A jak wydadzą odpowiednie rozporządzenie, to w styczniu będziemy mieli lato :-)

witrak()

Data: 2010-03-01 11:13:47
Autor: MacGregor
paranoja na sile przybiera...
On 2010-03-01 08:12, MacGregor wrote:
U?ytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow2@op.pl> napisa3 w wiadomo?ci news:3461.00000011.4b880659newsgate.onet.pl...
wczoraj polemizowa3em z pogl?dem ?e:
..........Ciach
Wyobra?my sobie co by by3o gdyby ojciec dyrektor na jeden dzien zosta3
szefem KNF :P przypuszczam ?e eliksir i euroeliksir SEPA zrówna3yby sie
cenowo. Bo jesli ka?dy przelew trzeba by3oby badaa to koszty by wzros3y.
Mo?e to dla Ciebie zab?mi dziwnie, ale ELIXIR i EuroELIXIR SEPA maj?
takie  same "ceny" ;-).
To wynika z rozporz?dzen dot. SEPA, ?e przelew "zagraniczny" SEPA nie
mo?e  bya dro?szy od przelewu krajowego.
A jak wydadzą odpowiednie rozporządzenie, to w styczniu będziemy mieli lato :-)
witrak()

Nie mówię tu o opłatach za przyjęcie przelewu SEPA w bankach - to trochę inna historia, choć dla klientów najważniejsza ;-)

Opłaty za rozliczenie transakcji SEPA nie są wyższe od opłat za rozliczenie zwykłego przelewu w PLN za pośrednictwem ELIXIRR !

--
Pozdrawiam,
MacGregor

Data: 2010-03-01 12:50:30
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
paranoja na sile przybiera...

"witrak()" hmg2ie$q8l$1@atlantis.news.neostrada.pl

A jak wydadzą odpowiednie rozporządzenie, to w styczniu będziemy mieli lato :-)

Już wydali -- w Australii chociażby i w RPA. ;)
W ogóle na tamtej półkuli powydawali takie... ;)

mbank i radio Maryja