mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony

Data: 2016-09-02 17:01:14
Autor: J.F.
mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony
Użytkownik "mariusz_"  napisał w wiadomości
Jestem w mbanku od 15 lat, miałem sporo kredytów, wszystkie terminowo spłacane, linia kredytowa wzorowa, chciałem wziąć kolejny na 100 tys zł odnawialny, odpisano mi że dostane 80 tys, ok, przesłałem papiery i otrzymałem kredyt..... 48 tys. Z pitów i zaświadczeń duże kwoty wychodza, juz nie chce wchodzić w szczegóły, ale w czasach kiedy tak wydzwaniaja, prosza o kredyt i ich stary dobry klient ten kredyt chce dostaje nawet nie połowe.

Od drugiej strony to podobnie wyglada - dyrektor ustala plan kredytow, a jak pracownik klienta chetnego znajdzie, to mu inny pracownik nie przyzna kredytu :-)

J.

mbank - kredyt odnawialny - zniesmaczony