mbank-lokaty

Data: 2009-10-22 14:32:23
Autor: MK
mbank-lokaty
Witam
Chcialbym zalozyc sobie lokaty w mbanku. Nigdzie nie znalazlem jak mbank   nalicza odsetki. Czy dziennie czy po zakonczeniu lokaty. Chcialbym zalozyc taka lokate-dac taka kwote na lokate, zeby nie zaplacic podatku Belki. A jesli nalicza po zakonczniu lokaty nio to nie ma takiej mozliwosci zeby nie zaplacic. Chyba ze ja cos zle licze.

Data: 2009-10-22 20:34:44
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"MK" news:hbq8fi$6bu$1news.onet.pl

[...]

A czemu mBank? Szczególnie, że ich oferta depozytowa jest lekko mówiąc...
mizerna.

Data: 2009-10-22 14:38:12
Autor: MK
mbank-lokaty
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Dzieki za odpowiedz.
Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta. Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

Data: 2009-10-22 21:56:51
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"MK" news:hbq8qe$6th$1news.onet.pl

Dzieki za odpowiedz.
Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta.
Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

Odnośnie mBanku - w czasie zakładania lokaty wydajesz dyspozycje czy
kapitalizacja ma być dzienna. Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi działało to
tylko w przypadku kiedy lokata się przedłużała automatycznie na następny
okres. Oczywiście teraz mogli to naprawić - od dłuższego czasu nie trzymam
grubych pieniędzy w mBanku.
Standardowo odsetki są naliczane na koniec lokaty, a tym samym powiększają
kwotę jaką zdeponowałeś na lokacie.

Co do lokat (antybelkowych) to chyba najlepsze rozwiÄ…zanie jest tutaj:
http://lokaty.open.pl/form1/94/

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-22 22:08:56
Autor: Krzysztof
mbank-lokaty

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:hbqc3s$sl3$1news.interia.pl...
[...]

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej w tym banku? Pierwszy raz slysze.

Data: 2009-10-22 22:41:46
Autor: witek
mbank-lokaty
Krzysztof wrote:

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej w tym banku? Pierwszy raz slysze.

bo tez nigdy nie było.

Data: 2009-10-23 09:29:25
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"Krzysztof" news:hbqe4p$1g00$1news2.ipartners.pl

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej
tym banku? Pierwszy raz slysze.

A gdzie ja coś takiego napisałem?

Data: 2009-10-23 10:07:13
Autor: zly
mbank-lokaty
Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:29:25 +0200, Valdi.Pavlack napisa³(a):

"Krzysztof" news:hbqe4p$1g00$1news2.ipartners.pl

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej
tym banku? Pierwszy raz slysze.
A gdzie ja co¶ takiego napisa³em?

"Odno¶nie mBanku - w czasie zak³adania lokaty wydajesz dyspozycje czy
kapitalizacja ma byæ dzienna."
--
marcin

Data: 2009-10-23 12:08:26
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"zly" news:1vbe0nlkc4ma7$.dlgpiki.fixed

> A gdzie ja co¶ takiego napisa³em?

"Odno¶nie mBanku - w czasie zak³adania lokaty wydajesz dyspozycje czy
kapitalizacja ma byæ dzienna."

Zosta³em ¼le zrozumiany - mój b³±d. Pisz±c o kapitalizacji dziennej mia³em
na my¶li taki schemat naliczania odsetek jaki np. obowi±zuje na emax+.
Odsetki masz "kumulowane" ka¿dego dnia, ale efekt tego "kumulowania" masz
widoczny 1 dnia ka¿dego miesi±ca.

Data: 2009-10-23 15:20:55
Autor: Krzysztof
mbank-lokaty

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:hbs764$bfm$1news.interia.pl...
> [...]

na my¶li taki schemat naliczania odsetek jaki np. obowi±zuje na emax+.
Odsetki masz "kumulowane" ka¿dego dnia, ale efekt tego "kumulowania" masz

Kazde odsetki niezaleznie od rodzaju rachunku czy lokaty sa przez 'komputer' liczone za kazdy dzien wg salda na koniec dnia. Kwestia istotna jest wlasnie kapitalizacja i jezeli mamy na mysli kapitalizacje dzienna, miesieczna czy kwartalna to oznacza to dopisanie odsetek do kapitalu po danym okresie kapitalizacji. Inna kwestia jest data zapadalnosci lokaty, kiedy faktycznie mozemy dysponowac cala kwota lokaty z odsetkami.
Jezeli masz na mysli emax+ jest to rachunek jakby lokaty miesiecznej do ktorej mozesz doplacac i wyplacic, takze nie ma w nim nic nadzwyczajnego, jezeli chodzi o kapitalizacje, jest miesieczna i nie ma mowy o zadnej dziennej kapitalizacji. Kapitalizacje codzienna masz w EB na rach. oszcz., gdzie faktycznie odsetki dopisywane sa kazdego dnia.

Data: 2009-10-23 18:32:42
Autor: witrak()
mbank-lokaty
On 2009-10-23 15:20, Krzysztof wrote:
[...]

Skoro przyk³ad EB zosta³ tu powo³any, to spieszê donie¶æ, ¿e wykry³em u nich ma³y szwindelek. Poniewa¿ powinni mieæ szansê na poprawienie tego samodzielnie i przeproszenie, nie opiszê tego teraz, a dopiero wtedy jak nie poprawi± sami.
W ka¿dym razie w obu wariantach bêdziecie wiedzieæ o co chodzi :-)

witrak()

Data: 2009-10-22 22:04:34
Autor: Krzysztof
mbank-lokaty

"MK" <hover27@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbq8qe$6th$1news.onet.pl...
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Liczy tradycyjnie, oprocentowanie podawane rocznie, rok ma 365 dni, za okreslona liczbe dni dostajesz odsetki na zakonczenie lokaty i tym samym placisz podatek belki, gdyz twoje odsetki raczej przekrocza 2,49zl po kilku miesiacach.
Antybelkowe-Noble bank (Open), Meritum Bank-internetowo bez konta
Eurobank- 15xKO z dzienna kap. lub lokaty 7-dni na kwoty lekko ponad 2tys. rowniez bezbelkowo, ale z koniecznoscia otwarcia konta

Data: 2009-10-23 11:33:00
Autor:
mbank-lokaty
WItam,

http://lokatybezbelki.w.interia.pl/

Pozdrawiam. __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4413 (20090910) __________

Data: 2009-10-22 23:33:12
Autor: orcio
mbank-lokaty
MK pisze:
[...]

W mBanku możesz obejść belkę tylko zakładając eMAX plus 4x i trzymając na nich ok. 700zł na każdym, a to raczej zabawa i ewentualna rezerwa do zasilenia eKonta na potrzeby karty płatniczej lub przelewów online.

orcio

Data: 2009-10-23 09:34:26
Autor: Mron
mbank-lokaty
"orcio" <orcio@NOSPAMinteria.pl> wrote in message news:hbqjlh$gmt$1nemesis.news.neostrada.pl...
MK pisze:
[...]

Oj nie tyko. Są jeszcze dwie możliwości:
1. Dowolna kwota na eKonto
2. Dosyć duża kwota na eMax (nie plus)
i już masz bez belki :)

Pozdrawiam
Piotrek.

Data: 2009-10-22 23:41:03
Autor: JanKo
mbank-lokaty
Agent MK nadaje:
Chcialbym zalozyc sobie lokaty w mbanku. Nigdzie nie znalazlem jak
 mbank nalicza odsetki.

Widzę że jesteś nowicjuszem na grupie... Co ty sobie, MK, jaja robisz? ;-)

Data: 2009-10-22 21:53:22
Autor: m
mbank-lokaty
JanKo pisze:
Agent MK nadaje:
Chcialbym zalozyc sobie lokaty w mbanku. Nigdzie nie znalazlem jak
 mbank nalicza odsetki.

Widzę że jesteś nowicjuszem na grupie... Co ty sobie, MK, jaja robisz? ;-)

Dlaczego?

Data: 2009-10-23 08:43:17
Autor: ~|_ukasz
mbank-lokaty
W dniu 2009-10-22 20:32, MK pisze:
[...]

W mB w przypadku lokat zawsze zapłacisz belkę - naliczenie odsetek
po zakończeniu lokaty + minimum 500 zł + min. 2 mies.
Jedyne co możesz zrobić to ograniczyć belkę dobierając
lokatę i kwotę - najkorzystniejsza jest kwota ~950 zł na 2mies.
- ok. 3,98% netto (belka  13%).

Jak widać ~4% to raczej cienko w porównaniu z konkurencją...

mbank-lokaty