mbank-lokaty

Data: 2009-10-22 20:34:44
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"MK" news:hbq8fi$6bu$1news.onet.pl

Witam
Chcialbym zalozyc sobie lokaty w mbanku. Nigdzie nie znalazlem jak mbank
  nalicza odsetki. Czy dziennie czy po zakonczeniu lokaty. Chcialbym
zalozyc taka lokate-dac taka kwote na lokate, zeby nie zaplacic podatku
Belki. A jesli nalicza po zakonczniu lokaty nio to nie ma takiej
mozliwosci zeby nie zaplacic. Chyba ze ja cos zle licze.

A czemu mBank? SzczegĂłlnie, ĹĽe ich oferta depozytowa jest lekko mĂłwiÄ…c...
mizerna.

Data: 2009-10-22 14:38:12
Autor: MK
mbank-lokaty
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Dzieki za odpowiedz.
Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta. Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

Data: 2009-10-22 21:56:51
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"MK" news:hbq8qe$6th$1news.onet.pl

Dzieki za odpowiedz.
Jakis sugestie odnosnie lokaty?Nie chcialbym zakladac dodatkowego konta.
Ale i tak bym prosil o info jesli ktos wie jak mbank to liczy.

Odnośnie mBanku - w czasie zakładania lokaty wydajesz dyspozycje czy
kapitalizacja ma być dzienna. Jeżeli mnie pamięć nie zawodzi działało to
tylko w przypadku kiedy lokata się przedłużała automatycznie na następny
okres. Oczywiście teraz mogli to naprawić - od dłuższego czasu nie trzymam
grubych pieniędzy w mBanku.
Standardowo odsetki są naliczane na koniec lokaty, a tym samym powiększają
kwotę jaką zdeponowałeś na lokacie.

Co do lokat (antybelkowych) to chyba najlepsze rozwiÄ…zanie jest tutaj:
http://lokaty.open.pl/form1/94/

Pozdrawiam.

Data: 2009-10-22 22:08:56
Autor: Krzysztof
mbank-lokaty

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:hbqc3s$sl3$1news.interia.pl...
[...]

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej w tym banku? Pierwszy raz slysze.

Data: 2009-10-22 22:41:46
Autor: witek
mbank-lokaty
Krzysztof wrote:

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej w tym banku? Pierwszy raz slysze.

bo tez nigdy nie było.

Data: 2009-10-23 09:29:25
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"Krzysztof" news:hbqe4p$1g00$1news2.ipartners.pl

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej
tym banku? Pierwszy raz slysze.

A gdzie ja coś takiego napisałem?

Data: 2009-10-23 10:07:13
Autor: zly
mbank-lokaty
Dnia Fri, 23 Oct 2009 09:29:25 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

"Krzysztof" news:hbqe4p$1g00$1news2.ipartners.pl

Nie jestem juz klientem mB , ale gdzie wyczytales o kapitalizacji dziennej
tym banku? Pierwszy raz slysze.
A gdzie ja co¶ takiego napisałem?

"Odno¶nie mBanku - w czasie zakładania lokaty wydajesz dyspozycje czy
kapitalizacja ma być dzienna."
--
marcin

Data: 2009-10-23 12:08:26
Autor: Valdi.Pavlack
mbank-lokaty
"zly" news:1vbe0nlkc4ma7$.dlgpiki.fixed

> A gdzie ja co¶ takiego napisałem?

"Odno¶nie mBanku - w czasie zakładania lokaty wydajesz dyspozycje czy
kapitalizacja ma być dzienna."

Zostałem Ľle zrozumiany - mój bł±d. Pisz±c o kapitalizacji dziennej miałem
na my¶li taki schemat naliczania odsetek jaki np. obowi±zuje na emax+.
Odsetki masz "kumulowane" każdego dnia, ale efekt tego "kumulowania" masz
widoczny 1 dnia każdego miesi±ca.

Data: 2009-10-23 15:20:55
Autor: Krzysztof
mbank-lokaty

"Valdi.Pavlack" <Valdi.Pavlack@PSL.NOspam.pl> wrote in message news:hbs764$bfm$1news.interia.pl...
> [...]

na my¶li taki schemat naliczania odsetek jaki np. obowi±zuje na emax+.
Odsetki masz "kumulowane" każdego dnia, ale efekt tego "kumulowania" masz

Kazde odsetki niezaleznie od rodzaju rachunku czy lokaty sa przez 'komputer' liczone za kazdy dzien wg salda na koniec dnia. Kwestia istotna jest wlasnie kapitalizacja i jezeli mamy na mysli kapitalizacje dzienna, miesieczna czy kwartalna to oznacza to dopisanie odsetek do kapitalu po danym okresie kapitalizacji. Inna kwestia jest data zapadalnosci lokaty, kiedy faktycznie mozemy dysponowac cala kwota lokaty z odsetkami.
Jezeli masz na mysli emax+ jest to rachunek jakby lokaty miesiecznej do ktorej mozesz doplacac i wyplacic, takze nie ma w nim nic nadzwyczajnego, jezeli chodzi o kapitalizacje, jest miesieczna i nie ma mowy o zadnej dziennej kapitalizacji. Kapitalizacje codzienna masz w EB na rach. oszcz., gdzie faktycznie odsetki dopisywane sa kazdego dnia.

Data: 2009-10-23 18:32:42
Autor: witrak()
mbank-lokaty
On 2009-10-23 15:20, Krzysztof wrote:
[...]

Skoro przykład EB został tu powołany, to spieszę donie¶ć, że wykryłem u nich mały szwindelek. Ponieważ powinni mieć szansę na poprawienie tego samodzielnie i przeproszenie, nie opiszę tego teraz, a dopiero wtedy jak nie poprawi± sami.
W każdym razie w obu wariantach będziecie wiedzieć o co chodzi :-)

witrak()

Data: 2009-10-22 22:04:34
Autor: Krzysztof
mbank-lokaty

"MK" <hover27@poczta.onet.pl> wrote in message news:hbq8qe$6th$1news.onet.pl...
Valdi.Pavlack wrote:
[...]

Liczy tradycyjnie, oprocentowanie podawane rocznie, rok ma 365 dni, za okreslona liczbe dni dostajesz odsetki na zakonczenie lokaty i tym samym placisz podatek belki, gdyz twoje odsetki raczej przekrocza 2,49zl po kilku miesiacach.
Antybelkowe-Noble bank (Open), Meritum Bank-internetowo bez konta
Eurobank- 15xKO z dzienna kap. lub lokaty 7-dni na kwoty lekko ponad 2tys. rowniez bezbelkowo, ale z koniecznoscia otwarcia konta

Data: 2009-10-23 11:33:00
Autor:
mbank-lokaty
WItam,