mbank mobile -deaktywacja nr- kiedy

Data: 2010-09-02 17:27:28
Autor: dizel
mbank mobile -deaktywacja nr- kiedy
Witam
Po jakim czasie od zablokowania konta na połączenia przychodzące
wyłączany jest numer mbank mobile??
Proszę o odpowiedzi osoby które sprawdzały to w praktyce.

Data: 2010-09-02 21:12:28
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-02 17:27, dizel pisze:
Witam
Po jakim czasie od zablokowania konta na połączenia przychodzące
wyłączany jest numer mbank mobile??
Proszę o odpowiedzi osoby które sprawdzały to w praktyce.

  Przeniosłem numer, nie doładowywałem go, wyłączyli go natychmiast po upłynięciu terminu (na połączenia przychodzące).

--
Liwiusz

Data: 2010-09-02 21:13:26
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-02 21:12, Liwiusz pisze:
[...]

   Właściwie to chyba nawet na połączenia wychodzące - chodzi o upłynięcie terminu ważności konta podawanego przy sprawdzaniu salda.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-02 23:09:31
Autor: Skylla
mbank mobile -deaktywacja nr- kiedy
 Przeniosłem numer,
Czy przeniesienie odbywa się w miarę sprawnie?
Mam zamiar przejść z Ery.
S.

Data: 2010-09-03 06:09:23
Autor: Czeresniak
Skylla pisze:
 Przeniosłem numer,
Czy przeniesienie odbywa się w miarę sprawnie?
Mam zamiar przejść z Ery.
S.

Po wypełnieniu formularza www w ciągu dwóch lub trzech dni przyjechał do mnie kurier z umową i nową kartą sim. Po podpisaniu umowy w ciągu następnych trzech dni aktywowano nową kartę. Mieszkam w Wawie.

Data: 2010-09-03 10:39:40
Autor: Skylla
[...]

dzieki, a jaka była przerwa między wyłaczeniem starej karty a aktywowaniem nowej?

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5419 (20100902) __________

Data: 2010-09-03 15:33:03
Autor: Czeresniak
Skylla pisze:
[...]

Nie wiem bo po dzień po podpisaniu umowy "starą" kartę wyjąłem z aparatu i "nasłuchiwałem" na nowej.

Data: 2010-09-03 13:09:20
Autor: Liwiusz
W dniu 2010-09-02 23:09, Skylla pisze:
Przeniosłem numer,
Czy przeniesienie odbywa się w miarę sprawnie?
Mam zamiar przejść z Ery.

   Z erą miałem ten problem, że pomimo podania peselu w karcie rejestracyjnej, nie wpisali go do systemu. Musiałem im o tym przypomnieć i drugi raz podpisywać umowę o przeniesienie.

   Jeśli chodzi o sam mbank, to nie było żadnych niesprawności.

--
Liwiusz

Data: 2010-09-03 17:44:04
Autor: Grzexs
mbank mobile -deaktywacja nr- kiedy
Czy przeniesienie odbywa się w miarę sprawnie?
Mam zamiar przejść z Ery.

A ja miałem jazdę. Najpierw pertraktowałem z kurierem, bo po 17 nie mógł do mnie przyjechać, co samo w sobie jest chore, gdyż przy przeniesieniu zaznaczyłem, że dostawa po 17. W końcu stanęło, że przyjedzie do pracy. Ok. Potem przyszedł komunikat, że dotychczasowy operator (Era) nie wyraża zgody. Powlokłem się do salonu Ery i okazało się, że brakuje peselu. Potem znów ta sama zabawa z kurierem i nową kartą sim. A potem 3 doby bez telefonu. W końcu zadziałał. Oczywiście wysłałem reklamację i wytargowałem znaczący bonus. W sumie to ostatnie uratowało ich dobre imię.

--
Grzexs

Data: 2010-09-03 19:29:32
Autor: Kotlet Mielony
[...]

a telefon pokazuje nazwe mbank mobile czy nazwe z sieci z ktorej korzysta dana wirtualna telefonia ?

--
http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl/ - rewelacja !
http://programdofakturowania.info.pl/

Data: 2010-09-03 19:47:51
Autor: dizel
mbank mobile -deaktywacja nr- kiedy
On Fri, 03 Sep 2010 19:29:32 +0200, Kotlet Mielony <mail@mail.mail>
wrote:

[...]

Pokazuje PL-PLUS a pod spodem mbank mobile. Także jedno i drugie.

mbank mobile -deaktywacja nr- kiedy