mbank mobile krotkie kody nie dzialaja?

Data: 2010-07-16 07:54:26
Autor: Wemif
mbank mobile krotkie kody nie dzialaja?
Czy tylko u mnie? Sprawdzenie salda mowi: "Odpowiedz sieci nierozpoznana",
próba aktywacji gprs'u mówi: "Przepraszamy, usluga niedostepna. Prosimy
sprobowac za kilka minut". Juz z godzine tak jest, wczesniej nie probowalem.

a.

Data: 2010-07-16 03:57:15
Autor: August
On 16 Lip, 09:54, we...@amsnet.pl (Wemif) wrote:
[...]

lokalnie,
u mnie rano funkcjonowało, teraz też

BTW

nie wiesz gdzie się przeniesc z mobile.pl, by miec ceny jak w mobile
bez kombinacji, tylko platforme nieplusową, by dzwonic za granicą bez
wdzaniania sie za pomocą *111*KIERUNKOWYxxxxxx# ?

Data: 2010-07-16 08:38:26
Autor: Jakub Danecki
Wemif wrote:
[...]

Simplus tak miewa, trzeba dać im czas, albo zadzwonić na mlinkę.

Jakub

PS: jeżeli uważasz, że Simplus nie ma z tym związku, to...

mbank mobile krotkie kody nie dzialaja?